Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

psycho87

Потребители
  • Мнения

    505
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно psycho87

  • Ранг
    къта кинта за нов
  • Рожден ден 18.07.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    opel kadett
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    psycho_3002
  • Website URL
    http://www.dealextreme.com/default.dx/r.89359406

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Варна

Последни посетители

491 профилни разглеждания
  1. Климатик от Корса екотек 1000 на 1400

    За да сложиш клима, трябва да се преправи купето. Отворите горе където е филтъра са различни, както и отвори за тръбите на фреона и дренажа. трябва да видиш само дали стойката за компресора ще пасне - за нея не съм сигурен дали е еднаква с трицилиндровите мотори. Ако си с пистов ремък ще е с една идея по лесно
  2. EPS - монтиране на Corsa B

    Тези две видеа, трябва да отговорят на въпроса ти: Като го отвиеш, го връткаш леко на едната или другата страна, докато почне да се върти еднакво. Най добре е да вдигнеш колата на друпчета, връткаш сензора и гледаш дали ти се върти и волана. Ако волана е в средата и не се опитва да завие, уцелил си положението. Естествено това е само реглаж. Ако ти е заминал сензора, това няма да помогне, или ако причината е друга. Тогава само по зле ще стане.
  3. Такаа... последните дни се занимавах с монтиране на ЕПС на корсата на жената. Срещнах доста трудности, за това реших да споделя. Като за начало, ЕПС се монтира на корса Б фейслифт с мотори 1.0 и 1.2 16v, и то не на всички. За да се монтира, са необходими самия електромотор, компа за управление и буксите, както и планката която държи кормилния вал към купето. Необходими са и пластмасите около волана, понеже са различни. Задължително трябва да са от корса с ЕПС и еърбег. Снимки на необходимите части... новия кормилен вал трябва да се вземе с патрона. Аз в последствие дадох новия патрон на ключар да го пренареди за моя ключ. Струваше 10лв. Планката за купето... Вижда се как има чупка, там ляга мотора. Няма смисъл да пробвате с оригиналната, доказано е че не става. Първо се маха волана, като се внимава за лентовия кабел на еърбега. Има едно чопче с прожинка, което го фиксира да стои центриран за лентовия кабел. Стария прът се сваля с развиване на 3 болта към планката, два от пред до волана и 1 скрит на заде. Левия болт беше без глава, и развиването му наложи използване на дрелка за моделиране, за да го оформя като шестостен. Предполагам може и със секач. Отвива се каренцето на кормилния вал от рейката, което става много лесно, май беше с камък 13. Вала се издърпва към вас, заедно с цялата карантия. Следва махането на въпросната планка от купето. Тука става сложно. Болтовете и са 4 за купето и 2 към педалите. 4те се отвиват от към мотора, като се свалят чистачките и пластмасата под тях. За мен най лесно беше да издърпам цялото табло към мен, понеже тая стойка не мърда от там. Прекалено е голяма да излезе по друг начин. Та... отвива се арматурното табло - болтове има под чистачките, по 2 винта от страни до вратите, и 2 болта под кората в краката. издърпва се около 5-6см да освободи място. Следва сваляне на въздуховода за лявата духалка, понеже минава през планката. Аз лично махнах бушониерата и го издърпах от там. Естествено и въздуховода от фейслифт е с друга форма, и е желателно да си го набавите. Когато стойката е откачена, излиза с извъртане обратно на часовниковата стрелка и много дърпане, както на таблото, така и на стойката. На снимката се вижда на каде съм я извъртял. Следва монтиране по обратния ред на новите неща. Аз лично изкарах патрона от новия лост за да не ми пречи, както и пръчката с шлиците за волана от електромотора и планката която е завита след мотора. Новия вал с мотора се държи на 4 болта, така че трябва да си набавите някой друг допълнителен болт. Бушониерата на фейслифтовата е малко различна, и мотора опира в кабелите, отстраних проблема като махнах предпазната черна пластмаса на бушониерата, и я вдигнах малко на горе. Свързването на кабелите е следното... Има една дебела букса с два кабела по 4 квадрата - червен и кафяв - тя е за захранване Червения - постоянен + от акомулатора Кафяв - маса от купето Аз пуснах директен кабел от акомулатора и сложих бушона(50А) в черната кутия с релетата в моторния отсек. Маса пуснах от най-близкия възможен болт. другата букса с тънки жички.... Черен - прекъснат + от контактен ключ Червено-син - сигнал за скорост - може да се вземе от буксата на километража. Зелен - оборотомер (пак от километража или компютъра) Черно-зелен - чек лампа на таблото за ЕПС(не е тази която е за мотора) Кафяво-бял - за диагностика Диагностиката и чек лампата не са задължителни. Ии май това е основното. Желателно е да се смени и рейката. Обикновената е 4 оборота, и когато се сложи електромотор, се върти все едно е откачен волана. Тази за ЕПС е 2.7 оборота, като с нея се нормализират нещата. Като цяло ЕПС е по добър вариянт от хидравликата, по отношение не консумация на енергия от мотора, понеже работи само като се завива. От към подръжка обаче е възможно да възникнат проблеми с torque sensor, който следи какво усилие се прилага за завиване. Това е друга тема обаче и няма да обяснявам. Надявам се да съм бил полезен... Резултата е доста добър, и по чуждите форуми съм чел че се монтира на всякакви стари бегачки, които по една или друга причина нямат възможност за хидравлика. Като пари ми струваше... Мотора и новия вал с компа - 110лв, Пластмаси около волана - 10лв Рейка 2.7 оборота - 40лв Кабели и бушон 50А - 7лв
  4. Честито, дано да нямаш повече ядове. Както и да го погледнеш, имаш цялостно ревизирани спирачки, от което не губиш. Жалко само за главоболията.
  5. Колегата е прав. Аз обезвъздушавах докато колата е на крик, и стана точно нищо. Кантарчето блокира и въздуха си остава. Трябва да е натоварена за да стане най-добре. Добра идея я да вземеш от някоя блъсната от частно лице, поне знаеш че до последно си е работило. Преди да го сложиш го раздвижваш и почистваш, и си ти
  6. Звучи като проблем на кантарчето - това с прожината за което говориш. Моята като съм я гледал от долу, прожината си стои леко опъната. снимка
  7. Днеска малко рехава ми се стори срещата... ама пак и по-слаби дни е имало
  8. среща

    Абе кога се местим на лятната поста?
  9. По голям дросел Ц20ХЕ М2.8

    Няма да има проблем ако ремапнеш компа
  10. Не съм чувал от биелни лагери изведнъж да почне да хлопа мотора. Аз бих си взел колата и да отида в друг сервиз. Няма как да си я карал без проблем, да долееш масло и да счупиш мотор. Освен ако не си налял боклук масло, или преди си карал с добавки и сега да са се отмили.
  11. Да идва тая неделя, че съм им приготвил изненада на комарите
  12. И аз съм доволен. Няма вятър... ставнително топличко... ако не стават изцепки, може трайно да превземем тая част от мола
  13. Хм нещо варненската част на форума много рехава. Давайте да мислим място за срещите. Или пък да измислим как да накараме пазачите да изчезнат безследно.
  14. Здравейте колеги Първо... честита Коледа, и весело посрещане и на Новата година. Сега по проблема Миналата седмица стана ясно че не разрешават вече да се събираме на подземния паркинг на Практикер. Имаше пазачи и те споменаха че са забранени вече сбирките там. Та.... давайте предложения къде да изместим срещата. На мен ми беше хрумнало за паркинга на Гранд Мол, но и от там ще е въпрос на време да ни изгонят. Ако някой има идеи, да казва бързо, че неделята идва. EDIT : Определено е ново място за срещи зимен сезон 2014! Гранд Мол Варна ниво минус 2 зеленото с котвичките като влизате от А. Сахаров входа от към ОМВ автогарата вляво следващото пак вляво и на самото ниво в ляво е 13 блок. Началото е от 19:30 ч
  15. То и миналата седмица беше на бриколажа... ама драгаджиите пропуснахте май :p
×