Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

pu3Xopuse

Потребители
  • Мнения

    62
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно pu3Xopuse

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 29.08.1991

Previous Fields

  • Автомобил
    Опел Корса X12SZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    SmaSh3rR
  • Website URL
    http://www.facebook.com/SmaSh3rR

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Варна, Младост
  • Интереси
    Орел Корса ГСИ ! ;)
  1. Маслен филтър

    Незнам за какви други модели става. Ако на някой му трябва или на ЛС или на тел. 0882823881 - Милен Поздрави.
  2. Джанти за корса Б

    Абе момчета, аз съм с ЕТ38 7Ж и ми опират, но съм много свален отзаде.... В смисъл незнам с какво окачване е човека който пуска темата, но при положение че гумата влезе под калника започва да опира.. затова ЕТ-то трябва да е над 38... или Ж да е по малко от 7. Или гумите да са по-малки от 195/50. Абе човека да си смята кое ще му е по малко, но казвам че аз съм с Ет38 7Ж и гуми 195/50/15 и ми опират със съвсем малко, НО опират. ПС: Забравих да доуточня, че ми опират в подкалниците (понеже съм по свален), не във веждите :D :D :D
  3. Среща

    Абе вечерта все още става хладно, раничко е за бриколажа. Въпреки, че и на мене ми се ще да се качим на бриколажа.
  4. МЕГА СРЕЩА 06.02.2011

    Незнаем, още не е дошла :D
  5. Угасна и не иска да запали

    Аз неска запалих мойта и запали без проблем. В смисъл на първата детонацийка. Но незнам до кога ще пали. Моя мотор като отворя капачката за маслото духа, като махна щеката пак духа даже и плюе малко масло :D Знам, че е зле, но и без това мисля да го сменям. Затова не го правя. Но проблема с паленето за сега се оправи. Не съм си махал свещите да ги видя в какво състояние са, но сигурно и те няма да са цвете за мерисане :D
  6. Угасна и не иска да запали

    Здрасти, абсолютно същия проблем се случи и при мене и не съм го разгадал. Ето моята история. Прибирам се в неделя от опел срещичка към 23 часа всичко точно без никакви проблеми. Понеделник сутринта ставам за работа отивам и не иска да запали. Прави точно това което казваш ти.. върти стартера и леки детонации, аха да запали ама не. Оставих я и тръгнах на работа. През обедната почивка отидох до колата мъчих я поне 10 минути (буквално) на стартер, много се бях ядосал, и без да спра около 10 минути на стартер (добре че акомулатора ми е нов :D ) давах и газ какво ли не правих.. меришеше на бензин и най-нракя запали, но на 3 цилиндъра. Покарах я 2-3 километра и я спрях. След около 4 часа запали (пак с малко мъчене, но малко) паркирах я до нас и така 3 дена не я бях пипал. Пробвах да запаля и пак не искаше. Мъчих я пак... запали и пак на 3 цилиндъра изфорсирах я и се оправи. Покарах я половин час хем да се позареди малко акомулатора хем да я поразтъпча малко. Тогава забелязах че нямах никакви токове. Тоест плафона ми не светефеше, сд-то ми не светеше, дисплейчето светеше но като натисна клаксон изгасваше (и не свирише клаксона),и аварийните не работиха (иначе мигачи си имах), също така когато давам газ температурата на двигателя стрелката отиваше до най-крайно положение (тоест след 110), а когато карам по енерция спадаше, до реалното.. Спрях я пак без да я карам 1 седмица, и една вечер слязох да я запаля да я покарам, но пак не запали. Мъчих я около 15 минути и умря акумулатора. След като умря акомулатора реших да проверя бушоните. Първия бушон беше изгорял (20А) смених го и тоците се оправиха, и колата запали като по чудо (хем акомулатора беше тотално умрял, едвам въртеше) покарах я около 30 минути, такива сопи й играх да се зареди акомулатора, и я паркирах и от тогава (вече 1 седмица) не съм влизал в нея да видя дали ще запали. Мисълта ми е че като смених бушона и запали от раз, но незнам дали се е оправило, понеже не съм слизал да пробвам дали ще запали. Знам че е дълго, но на който му се чете и се е сблъсквал с този проблем, нека каже как да се оправи. Поздрави )) И дано да съм помогнал на автора на темата, въпреки, че не съм намерил решение на проблема. Трябва да сляза утре да видя дали ще запали или проблема си седи.
  7. corsa gsi vs astra gsi

    Щом като си пускал темата колата е била сток, ти се извинявам. Все пак, ако ц20не е с части от 1.8е (глава вал всмукател дросел..) и един изпускател на ХЕ, си мисля че ти с корсата ще останеш отзаде. Но това е само мое мнение и не ангажирам никого. Поздрави
  8. corsa gsi vs astra gsi

    Колега, евала за корсичката ти върви, но когато пускаш тема за сравнение на една кола с друго доуточнявай, че корсата ти не е сток. Иначе става много дразнещо.. ами ако ц20не-то е правено знаеш ли, че корсата наистина ще трябва да я нарежеш на "железце" както ти каза... Извинявай, че така малко остро пиша, но се издразних, че си написал темата, а пък не си казал, че имаш доработки. И с това изказване за кълцането на корсата ми бръкна в г*за. Поздрави и евала за корсичката. Добра е ... а като видях, че би саксото и ми сгря душичката. Лека от мене !
  9. 16.01.2010

    АХАХАХАХХАА. И аз ще бъда там.. както всеки път
  10. Неделя вечер...

    Хаха иска му се . ПП: До каде стигнахме.. алфисти да ни пускат темите . Шегувам се разбира се
  11. Среща-Практикерче?

    Днес като се връщах от Шкорпиловци видях опел маняците. Бяха в колона около 5-6 коли и водеше Калибрата на Яската, другите не ги видях всичко стана много бързо. Красива работа! Иначе аз ще мина на срещичката да полафим малко
  12. Незнаех каде да изкажа изумлението си.. От оня ден вечерта (лукойла) вече си имам идол :D. Този Стельо с черната астра какви мечове им игра на всички ГОЛФАРИ и даже зачука и аудитата. Много добър лукойл стана ! Евала му правя и на него и на астрата му, а даже не го бях виждал на опел сбирките.
  13. И аз си прекарах много добре момчета. Посмяхме се, хапнахме, пийнахме (лимонадка) всичко беше ток. Само наистина някой много бързаха по магистралата, а други (аз :">) неможеха да ги настигнат :D:D:D.
  14. Не пали, но има ток

    Имах същия проблем. И на мене ми казаха четки на стартера, отидох смених ги и същата работа. ЦЪК. Накрая се оказа, че кабела (+) на акомулатора дава нещо на късо. Изрязах го с 5 санта завих го и от догава да чукна на дърво съм нямал проблем. Само дето дадох 70 лева за ремонт на стартер, но майната му. Такаче преди да закараш стартера на ремонт провери +-са на акумулатора
  15. То било написано, ама няма кой да чете. В неделя 12 без 10 съм на пикадили паркинга! Дано се съберем повече хора. И по магистралата да карате бавно ей... че и без туй мойта на 130 се мъчи :icon_redface: А всъщност по кой път ще минаваме ?
×