Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

andi

Потребители
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно andi

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    AstraG X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • От
    Кюстендил
  1. !!! 10W60 RAXOL !!!

    За този двигател е прекалено гъсто 10/40 та камо ли 10/60. Слагай 5/40 и няма да имаш проблеми.
  2. Здравейте, да повдигна темата след дълго мълчание. Монтирах си АГУ Ловато, обикновенна, на плочка. Вече минаха няколко години и нямам никакъв проблем, нито с вървеж, нито с гърмежи. Разхода ми е с 1л. повече от този на бензина. Та така....
  3. смяна на масло филтри astra G 1.7DTI

    Ако колата е Астра Г, тя е електрическа хидравлична помпа и маслото по принцип за нея е зелено на цвят. Най-добре да се ползва оригинално опелско- не е много по-скъпо от другите марки!!!
  4. Такааа, реших проблема... Като си купих от една морга друго касетофонче, този стария модел, с медния радиатор. Свързах МП3 - то и тръгна отмах. Обаче звука е ужас, особено във висиките отврат. Май ще се купува алпинче...
  5. Добре колега, това ясно, но как ще превключвам от радио на УСБ. С реле ли да го направя? И защо при моя КАР 400 има разлика в крайното стъпало с този от линка на руснаците? Дали тази разлика не прави проблема с включването на УСБ-то вместо дека? Или грешката е в мен?
  6. Крайните стъпала са с TDA 7375- 2 бр.
  7. Ето няколко снимки. Тук е след като върнах механиката на дека, просто щото не исках да съм без музика в колата, докато не реша проблема. http://img841.imageshack.us/gal.php?g=p8180522.jpg Та значи проблема е че като свържа към минуса на трансмитера синя и кафява жица, филипса забива и въобще не иска да тръгне. Като свържа само синя от лентовия кабел радиото тръгва, но пусна ли на дек, замисля се няколко секунди, дисплея на трансмитера светва, изписва "Уелкъм" дрън дрън и филипса сам си прехвърля на тунер.
  8. Направих и аз тази доработка на Кар 400, но при мен не става. Моят касетофон е по-различен от тези на руските снимки, пак е кар400, но крайното стъпало е с 2 чипа, а не с един, както е на снимките и радиатора му е яерен а не меден. Може би и затова не тръгва. Значи проблема е че като пусна радио, то свири, а като превключа на дек изписва КАС 2, трансмитера тръгва, но след 5-6 секунди се рестартира и филиса прехвърля на тунер. Защо така се получава, някой има ли представа. Това се случва обаче при свързване на масата на трансмитера само със синия кабел от лентовия сноп. Ако ги свържа както дават руснаците маса на транс. със син и кафяв лентов кабел, въобще не иска да тръгне самия филипс, направо блокира. Какво се случва, някой може ли да помогне?
  9. Избор на акумулатор

    Не ти ли е малко голям 52 Ah акумулатор за 1,4 мотор? Мисля че 44 е напълно достатъчно.
  10. И аз съм с Бош Еко и съм много доволен. Смених няколко комплекта- разни ментета дори и по-скъпи от Боша и на първият дъжд ги хвърлях, щото или не чистеха както трябва или стържеха. Купих си бош еко и се родих...
  11. Прочистване на климатик

    Е то не е казано да е Нигрин точно, хихи. Има и други марки, сигурен съм :icon_biggrin: Мисълта ми беше че със спрей става и има ефект, поне при мен де. Пускаш климата, натискаш спрея, а преди това си сложил хубава и голяма найлонка на пода, слагаш спрея отгоре, натискаш копчето и затвараш вратите. И така...
  12. Прочистване на климатик

    Позвал съм такъв спрей, на Нигрин, купих си го от КаЙфланд. Само дето е спрей и се поставя зад шофьорската седалка и се натиска, при пуснат климатик и се затварат вратите, оставя се да работи килиматика докато свърши спрея и на следващия ден няма миризма.
  13. Скърца след лежащ полицай

    Кои тампони горе- на амортесьорите ли ?
  14. Моя мотор няма дебитомер, ама все пак балгодаря за мнението.
×