Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

sdonio

Потребители
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

sdonio last won the day on Април 9

sdonio had the most liked content!

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно sdonio

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 21.07.1978

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F Caravan C16NZ; Oplev Vectra C Caravan Z19DTH
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Шумен

Последни посетители

236 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги, дали някой знае къде може да се види списък с монтираните компресори за климатик по модели и години? Идеята е да се провери съвместимостта на компресорите по модели. Благодаря предварително!
  2. Нов собственик с няколко въпроса

    Здравей и честита придобивка! Да си я караш със здраве и без проблеми! Относно въпросите ти: - Принципно показанията на нивомера са леко слабо място - Това за неопреснената оставаща дистанция се случва при наливане на съвсем малко количество гориво - може да има връзка с играещите показания. - Разходът от 7/100 е нормален - освен 17-цоловите джанти и климатика, влияние оказва естествено и скоростта - 130-140 км/ч с нещо с аеродинамиката на бидон си оказва влияние, а също така и темпомата - страхотно удобно нещо е, но вдига разхода при една и съща отсечка с около 0,2 л/100 км. - За климатика - провери да не би случайно да ти е активиран режим Auto - при него върти така самостоятелно въздуха. Успех!
  3. Opel Vectra C 1.9 tdi 150 коня Z19DTH

    Виж тук: http://www.ebaystores.com/techniclutch
  4. p2279

    Принципно P2279 означава, че някъде ти се губи наляне - т.е. имаш пробив и смуче въздух отнякъде. Не те разбрах за EGR-а - имал е пластинка и ти си я махнал, така ли? Ако не е изключен софтуерно, т.е. да е в затворено положение, може да е блокирал отворен и от там да ти идва проблема. Ако не е там проблема - огледай си вакуумите и турбо-пътищата. Именно поради теча и по-ниското налягане турбото ти развърта по-късно - просто на двигателя му трябват по-високи обороти за да създаде нужното налягане.
  5. Влизане в авариен режим след 140 км/ч

    "Гледам че и рейката на виxровите клапи май се е откачила" - ето ти една възможна причина за проблема, че да не кажа и ПРИЧИНАТА. И при мен беше същото когато се беше откачила рейката. Клапите се въртят свободно от вибрациите и в даден момент не постъпва достатъчно въздух и двигателя влиза в авариен режим. Оправи ги, че си е опасно - ще тръгнеш да изпреварваш и ако влезе в авариен режим...
  6. Проблем с DPF филтър

    Здравей, ето някои основни неща, които трябва да знаеш: 1. ДПФ-а обикновено се регенерира сам през около 1000-1200 км. 2. За да започне регенерация трябва да е пълен, а двигателят да е достигнал работна температура. 3. Че е започнала регенерация се разбира по по-високият моментен разход - примерно ако караш извънградско с постоянна скорост ще видиш как изведнъж ти се покачва разхода без да си направил каквото и да било. След като приключи, разходът се връща към нормалните си стойности. Важно е, по възможност, да не прекъсваш процеса! 4. ДПФ-а се задръства по-бързо ако се кара предимно градско на кратки разстояния. 5. Ако ДПФ-а се е задръстил и трябва да бъде регенериран на таблото ще започне в движение да примигва лампата за подгрева - тогава загряваш двигателя до нормална работна температура - поне 85 градуса и караш колата около 25-30 км. на ниска предавка и високи обороти - около 2500-3000 об./мин. 6. Това 70% и 30% ти е показание за живота на маслото според компютъра. Принципно изгарянето на саждите става като се впръсква нафта в ДПФ-а и ако прекъснеш процеса, тази нафта влиза в маслото - затова ти и пада показанието за остатъчния му живот. 7. Няма нищо специално в избора на масло - гледаш си препоръчания вискозитит и караш!
  7. Съвет за покупка на ASTRA J 2.0 CDTI 160 HP

    Ето темата: https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=127473&hl=подгрев&st=0
  8. Съвет за покупка на ASTRA J 2.0 CDTI 160 HP

    И според мен имаш проблем с подгрева - не е нормално това - при Инсигния имаше проблем с реотаните - чупеха се и спираше да работи - най-вероятно е същото положението и при Астра. Във всички случаи подлежи на ремонт.
  9. Съвет за покупка на ASTRA J 2.0 CDTI 160 HP

    Отново искам да коригирам инфо-то - 2.0 CDTI е с ръчна кутия F40, която не страда от проблемите на М32. Автоматикът е на Aisin - влага се в най-различни модели на различни производители - надеждна и хубава кутия, която изисква единствено на всеки 60 000 км. да се сменя маслото й - не цялото, а колкото изтече (около 1/3) и да се долее ново.
  10. Съвет за покупка на ASTRA J 2.0 CDTI 160 HP

    Колега, ще си позволя да те поправя за някои неточности: 1. Маслото на този двигател се сменя точно на 30 000 км. или 1 година. 2. Съединител+маховик са доооста далеч от 3-те бона, които пишеш - 1500 лв. максимум. 3. В Опел има програма за обслужване на употребявани автомобили и 400 лв. също е доста преувеличено като цена - масло и маслен филтър са около 100-120 лв., горивен филтър е около 100-на лв. с труда. 5. Двигателя е с ремък, а не с верига! 6. Едва ли си вярваш и ти самия, че при еднаква мощност бензиновият двигател е по-пъргав от дизеловия - само погледни макс. въртящ момент на единия и другия - стойност и обороти... Този двигател си има други проблемни места - в картера има едно гумено уплътнение на маслената помпа, което е добре да се сменя през около 60-70 000 км. Като цяло двигателят никак не е лош, но все пак трябва да се следят слабите му места. Ето и клип за този двигател /на руски е, но.../:
  11. Продавам Opel Signum

    Поне двигателят да беше написан...
  12. Абсолютно подкрепям колегата FGRC - на моята Vectra C Z19DTH имах сходни проблеми. Купих я преди 2 години, за първи път имах дизелова кола, и ми направи впечатление, че палеше трудно - мерихме подгревните свещи - уж имаше 2 изгорели. Смених и 4-те и се закрепи положението. Преди Нова година отново започна да пали трудно - с много въртене и в момента за запалване мотора претрисаше. Отново ми казаха изгоряла свещ, НО - извадих свещите и като им подадохме напрежение и 4-те загряваха еднакво бързо. Тогава ме посъветваха да проверя стартера - закарах колата в сервиз и О, чудо! Майстора ми показа старият стартер - беше се разбил лагера на ротора към кожуха и кожуха беше изяден... Как въобще завърташе - не знам... Сложихме нов стартер - нищо общо с преди! Върти като луд, и пали на четвърт, а преди палеше като трактор - въртеше едвам-едвам! Така че - провери си стартера! На мен смяната му, заедно с труда, ми струваше 160 лв. И сега карам различна кола!
  13. Проблем с парното

    Провери си термостата
  14. Астра х 1.9 проблем с мощността

    Най-лесният и евтин начин е да залепиш клапите в отворено положение с топлоустойчива епоксидна смола/течен метал. Единствено внимавай и НЕ ЗАЛЕПЯЙ клапата, която ти казах по-горе - тя се командва от моторчето за клапите и ако я залепиш ще ти набива грешки. Ето и повече инфо: https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=106518&st=40 и https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=134485&st=20 Като цяло - пластмаската/клапата трябва да е във вертикално/отвесно положение.
  15. Астра х 1.9 проблем с мощността

    След като рейката е махната е трябвало поне да залепиш клапите в отворено положение. В противен случай от вибрациите се въртят. Залепяш само 3 от клапите - без втората отдясно-наляво, гледано отпред. Имаш ли ДПФ?
×