Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

marfi76

Потребители
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

1 Последовател

Относно marfi76

  • Рожден ден 7.09.1976

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Zafira B Z19DT
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Силистра

Последни посетители

89 профилни разглеждания
  1. Зафира В 1,9 /120кс.-трудно пали сутрин

    Според мен започни от смяна на маркучетата за излишното гориво, от там обикновено взима въздух и губи налягне. На самите дюзи отгоре има гумички, от там също губи налягане. За дюзите си трябва сваляне и стенд и то за комън рейл системи, а не обикновен. Наляганията на рейката и горивната помпата мисля може да се видят, като се закачи на компютър или пак на стенд. Пробвай с лесното, а ако не стане -майстор. Успех!
  2. Зафира В 1,9 /120кс.-трудно пали сутрин

    Добавки слагах и аз, три различни (бардал, про тект, лъки моли).Ефект временен. В твоя случай: когато е топло колата не подгрява и за да запали мотора разчита на налягането и правилното впръскване на горивото. Стане ли студено започва да подгрява за да подпомогне паленето и може затова да пали по лесно. Това е лично мое мнение. Налягането се влияе не само от правилната работа на дюзите , а и от налягането което отива към тях ( налягането в рейката)има и клапан, който регулира това налягане, горивната помпа, помпата в резервоара.
  3. Зафира В 1,9 /120кс.-трудно пали сутрин

    Здравейте, колеги. Проблема го реших с рециклиране на дюзите и нов стартер ( макар, че според мен стартера можеше да кара още). Всичко се оправи, пали без проблеми и на –6 (беше преди 2 дни).
  4. Здравейте колеги, от около година имам Зафира В 1,9 CDTI, 120кс. през последните седмици пали много трудно сутрин (при продължителен престой). Налага се да въртя 3-4 пъти за да запали, след първото палене за деня повече няма проблеми пали от раз. Подгряващите са нови ( пък и е лято не подгрява повече от 3-5 сек.), маркучетата на излишното гориво са нови. Започвам да си мисля, че от някъде по тръбопровода или от филтъра смуче въздух, защото колкото повече време стои толкова по трудно пали. Има сериозни съмнения за тези бързи връзки на тръбопровода и на филтъра, изглеждат ми много халтави, ще взема да ги сменя с обикновен маркуч и скоби. Не съм измислил само на флитъра как да ги заменя. Моля, ако някой е имал такъв проблем да сподели.
×