Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

drianov

Потребители
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно drianov

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 11.11.1981

Previous Fields

  • Автомобил
    BMW E90 320d, Astra H Z16XER
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    84160884

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София, България
  1. зимни гуми

    Хахахах! Сега разбираш ли защо големите марки са със задно предаване ;-) Със задното ако си с хубави гуми и на сухо старта е убийствен, няма превъртне няма нищо - само ускорение - разликата с предното е ОГРОМНА! Пожелавам ти скоро да се качиш на кола със задно за да усетиш как е... влезне ли ти тази муха след това оттърване няма!
  2. Подмяна на фабричните говорители ?

    По мое мнение предните пищялки са много добри и няма смисъл да ги разбутваш, но басовите говорители са много зле... на мен гаранционно ми сменяха единия, сега и другия се е разпращял... Задните говорители само развалят баса като цяло и за това аз още като взех колата сложих фейдъра на предните и от тогава не съм ги барал... не мисля че си струва да се заниамваш със задните изобщо.. по добре смени предните и виж как е. Чак тогава сменяй и задните. Гледам за предни само нискочестотните от този комплект или този. Пиши задължително за резултата, защото може би и аз ще сменям та да се ориентирам
  3. Впечатления от Astra J

    Съвсем случайно реших да видя малко отзиви за новата астра и по специално какви мнения виреят за динамиката и икономията на популярните двигатели... Остах поразен - по мненията ви излиза че много върви!!! Бре викам си я да видя какъв е този така популярен А17ДТР двигател... fuel consumption in a city:6,6 l/100 km fuel consumption on a freeway:4,2 l/100 km fuel consumption average:5,1 l/100 km Engine power:81 kW power:110 hj max speed:186 km/h acceleration 0-100 km/h:11,5 s displacement:1686 cm³ 11.5 от 0-100 и говорите че много върви?!? Разбирам да е 200 коня и да кажем заради предното предаване не може да си покаже потенциала от 0-100... ама за 110 коня кола и 11.5 секунди... айде стига де... Вярно че новото си е ново и моето си е най-хуабво ама сега ще влезне някой и като погледне ще реши че наистина много върви тази кола... Не искам да се заяждам с никой, просто останах много учуден от "изпреварванията с ниски обороти" и "динамиката" а каталожните данни са съвсем ралзични... Моля бъдете реалисти... Не подвеждайте други - че сте доволни - ОК ама че карате самолети... моля Ви се!!! Карали ли сте по-мощни коли?
  4. НИКОГА ПОВЕЧЕ ГУМИ ДЕБИЦА !

    От снмките се вижда как гумата е рязана с нож.... Така да си стои на сянка и да си се среже с нож от само себе си... нищо лично, прсто си споделям мнението...
  5. Астрата я карах с BF Goodrich 2 зими, на следващата същите гуми ги карах на БМВ-то (а астрата беше зазимена ;-)) - учудващо за мен въпреки шарката им проблеми съм нямал - дори и в завоите. То е ясно че ако има обороти снега ще се чисти и ще има сцепление... Тръгвал съм нормално въпреки тракшъна и каро цяло съм доволен. Сега ще ги връщам на астрата и се бях загледал по Нокиан но пък са повече пари а защо да ги давам като знам че и Goodrich-а върши добра работа?!? Може би пак ще си взема Гудрич.. мисля си че е най важно да е нова гумата с мек каучук...
  6. Изкупуват ли се стари GSM-и???

    3310-тката в какво състояние е? Навремето имах но го продадох и сега ме е яд защото искам да си имам всички ГСМ-и които съм позлвал... Между другото и 5110 търся ама той май ще е по труден за намиране...
  7. Разход на масло

    Моята е на 38500 за 10000 км от последната смяна нивото си е все същото! За мен не е нормално да гори масло без оглед на километрите...
  8. X20XEV помощ помогнете, гасне.

    Абе какъв сепаратор на меслени пари... то е хубаво малко масълце да смазва дросела На мен на времето ми гореше към половин до един литър на смяна на маслото и не съм имал каквито и да е проблеми нито с дросела нито с моторчето - тъкмо си е смазано от парите
  9. opel astra H Проблеми?

    Колега педала на газта е електронен масово от поне 10 години.... не разбирам за какво се косиш - развалил се е - ами сменяш го... Определено за скорсотите на опел и аз имам подобен опит като всички вас - втората с много обороти винаги ми влиза трудно ;-) Определено не влиза като на БМВ, прихърква понякога при агресивно каране, ама ако покараш покараш след това се оправя... откачена работа... а на всичкото отгоре аз съм с бензин и скоростите са различни от на дизелите...
  10. Впечатления от Astra J

    Нямам опит с астра И (и не искам да имам) но мога да те посъветвам едно - не вземай бензин!!!! Преди две години тръгнах към магазина за Астра Х с 1,4 мотор и си взех взех 1,6 115 коня в последствие - какво се оказа обначе - пълен труп, а гори като ламя и бучи като сетра - гарантирано няма да си доволен, представи си с 1,4 как щеше да е.... Опел нямат хубав бензин дори и каро цяло хубав двигател в момента... не знам какво си карал но ако ти е харесало си вземи точно такъв какъвто си карал! Не прави компромис защото после не може да доплатиш 2000 лв и да ти сложат дизеловия двиагтел който си карал на тест драйва.... Аз например на тест драйва карах 1,7 ЦДТИ със 6 скорости и съжелявам до ден днешен че не си взех кола с точно този мотор и тази скорсотна кутия... всъщност вече не съжелявам де, но поне 2 те години докато си карах астрата съжелявах....
  11. Резервоар на Calibra C20xe

    мисля че резервоара е същия като при XEV и от личен опит многократно съм зареждал по 62 литра при каране в дълбока резерва, разбирай като спра под наклон и не мога да запаля т.е. мисля си че е общо 63 литра напълнен догоре с резервата
  12. Максимална Скорост на Вектра Б X20xev

    Опа.... 120 км/ч = 3100-3200 оборота 240 км/ч = 6200-6400 оборота как така си направил прекъсвач на 235 км/ч ?!?! та това е под 6400 оборота малко сметки: - 120км/ч при 3100 оборота => 38,7км/ч на 1000 оборота => прекъсвач на 255,5км/ч при 6600 оборота - 120км/ч при 3200 оборота => 37,5км/ч на 1000 оборота => прекъсвач на 247,5км/ч при 6600 оборота А за да няма повече чудене колко ви е максималната скорост ето какво бях правил преди време и благодарение на други коелги опелисти ;-)
  13. прекъсвач на 4500

    едната грешка е : 52 Check light (fault code lamp) Voltage high Високо напрежение на ЛАМПАТА!!!! никой не казва че има високо напрежение т.нар overvoltage. Лампата за грешки в електрониката на двигателя се мери т.е. като се включи се гледа пада върху нея и така се съди дали е изгоряла или има късо съединение. В случая предполагам че високо напрежение на лампата означава че като е била включена не е имало съпротивление т.е. прекъсната е жичката или е изгорял светодиода (ако е със светодиод). Ако грешката беше 37 Check light (fault code lamp) Voltage low то тогава това би значели късо съединение. Има писано много за 92 Camshaft sensor Incorrect signal ... сега ще обесня - по принцип са ниски напреженията във веригата на този датчик т.е. замърсени контакти, лоша изолация и прочие веднага докарва този така популярен проблем... Показанието на този датчик има значение само при палене за да се определи пъри цилиндър и по този начин ЕКУ-то прави разделено пръскане (а не като full group инжекционите). Ако датчика е дефектен то двигателя се пали като фул груп инжекцион, лампата свети, двигателя работи по твърди таблици, гори повече и не върви, прекъсвача е на 4500 оборота. Какво трябва да се направи? 1. Мери се датчика дали дава съответните съпротивления - в Аутодата ги имаше написано 18 ома и 6 ома или нещо такова.... говоря наизуст - трябва да се види точно... Ако датчика е дал фира се сменя с нов!!!! нов не от моргата!!!!май към 60 лв бяха нови, но не брандирани... 2. проверява се буксата - дали кабелите които влизат в нея правят добър контакт - препоръчвам смяна на последния 1 метър от кабела заедно с буксата.. около двигателя кабела е опечен и с твърда изолация, може някъде да окъсява... за това се реже далеч от двигателя и се подменя целия заедно с буксата, повтарям заедно с буксата!!! Буксата мжое да е с оксидирани контакти, да не са хванати кабелите към контактните пластинки... при всички положение трябва да се смени. Хубаво е добре да се примери веригата с мултицед и да се изчистят всякакви съмнения... 3. Ако т.1 и т.2 не решат проблема то трябва да се огледа буксата към моторния компютър (не знам защо популярно ми викат ЕКУ при суловие че има още много други ЕКУ-та в колата...) или да се търси проблема в самото ЕКУ. ЕКУ-то може да се отвори и да се погледне, но в повечето случай плачи за смяна. Следвай стъпките описани от мен и ще си решиш проблема ;-) Успех!
  14. Псевдо екологични глупсоти... един ден като имаш дете и то кротко си спи в количката и мине наточен дизелак с чип и без фап пак ще те питам пак кое му е глупавото на FAP-a... Ако CO емисиите са на практика невидими и водят до лоши последствия в глобален мащаб то филтъра има директен ефект особенно в градска среда като ни спасява от това да дишаме боклучаваите сажди... Щом като сте бедни и нямате пари да си решите проблема генерално защо трябва да тровите мен и моето семейство?
  15. Рекорди по икономичност!

    Лошото на подобни теми е че след 2-3 страници ще има един куп несистематизирана информация от която изводи трудно мжое да си направи човек.... Точно поради тази причина преди време пуснах тема само за Астра Х в раздела на Астра Х. Така всеки един човек който иска да види как му гори колата спрямо същите автомобили или спрямо същият модел но с друг двигател може да намери информацията с няколко кликания общо взето... Иначе по тази тема ще споделя че разход засичам винаги от пълно пълно което е видно от линка към spritmonitor в подписа ми и за момента е 7,26 средно. Карам повече извънградско магистрално - обикновенно със 120 км/ч. Иначе рекордите ми по икономичност са: 1. София - Стара Загора с темпомат на 90 км/ч - разход 4,5/100 2. София - Сандански с 4 човека, багаж и климатик - 4,6/100 3. София - Стара Загора с климатик и 120 км/ч - 5,9/100 4. Стара Загора - София със 120 км/ч - 6,3/100. Прави ми впечетление, че разхода много зависи от атмосферните условия и околната температура?! Предполагам че гумите имат по малко съпротивление при търкаляне при по-висока температура на асфалта и затова разхода се подобрява :dontknow: За градско сега в летния сезон и около 30 км изминавани на ден (включва малко околовръстно) разхода пада до завидно добри стойности - 6,6-7,5/100 но преди това беше към 8-9/100, зимата в студовоете и 10. Само да вмъкна нещо - предният ми опел(калибра X20XEV) до морето и обратно с 53 литра имах около 930 км изминати което е към 5,7/100, но си признавам че карах доста спокойно 100 на магистрала и 90 на останалия път по обесними семейни причини ;-)
×