Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

demoncho87

Потребители
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно demoncho87

  • Ранг
    бъдещ фен
  • Рожден ден 24.08.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa B C14NZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    demoncho1987
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Rousse
  1. nameri me v skype demoncho1987 i 6te ti obqsnq.
  2. Ето как направих моето табло на корсата да свети. http://demoncho87.snimka.bg/tuning/osvetle...667884.26994810
  3. Малко помощ относно табло в мили

    Колеги ето какво сътворих вчера изпаднаха ми стрелки от фиат брава/браво и се заиграх Клик
  4. Корса Б от C14NZ към C14SE

    Колеги имам корса б 1.4 моно инжекцион и преди няколко дена ми изпадна почти без пари глава,инжекция,инсталация,компютър,бензинова помпа от астра 1.4 пълна инжекция с делко( не с електрнно), но за съжаление нямаше разпределителен вал и в моргите които търсих нямаше такъв разпределителен вал за делко.Намерих вал за електроно запалване.Разликата между двата е че електроното има една съчма от страната на запалването.Неможах да избия съчмата и затова на шмиргела скъсих малко цилиндричния израстък който е на делкото и влиза в централната дупка на вала.Реших да пробвам да направя моята пълна инжекция.Има разлика и в буталата на моното и пълната и незнаех какъв ще е резултата затова реших да пробвам.Инсталациите нямат нищо общо освен цветовете на кабелите но те отиват на различни пинове на компа така че трябва да се смени задължително.Също така моното няма датчик ня коляновия вал който подава импулсите към бубината а тя от своя страна към свещите.При моното има датчик на хол който се намира в делкото но той неможе да се използва вместо датчика на колянов вал макар и да са с еднакви букси защото работат на различно напрежение и импулсите които пускат не са еднакви.Затова садължително трябва да се сложи датчик колянов вал и се сменя и шайбата на коляновия вал(тази която върти пистовия ремък) защото на нея е излята зъпчатката по която отчита датчика.Това е общо взето.Някой ако има въпроси да пита.Ако има неточности се извинявам. Резултата: 1.По добра динамика 2.Подобрено ускорение Разхода незнам какъв е защото снощи до 23 часа сам я сглобявал и нямах време да я засека.
  5. Колега моята е C14NZ и регулатора ми е на 6000-6100 оборота.Поздрави!
  6. Възможно ли е да й е сменена бронята?

    Моята броня е същата като на колегата и не е боядисана с цвета на купето.Задната също не е боядисана.
  7. Колко "конски сили" има форума????

    айде и от мен едни 60 кончета от корсалинда 24149+60=24209
  8. Питане за кондензатор

    Да колега мига като е запалена колата но днес запих всички кабели по аудиото в колата да няма хлабави връзки, сложих и о дебели кабели от кондензатора към усилвателя защото ми се виждаха тъкни, сложих и един бас 12" KenWood и като чели всичко се оправи спря да мига.Мерси на всички.
  9. Питане за кондензатор

    Абсолютно всичко е наред колега акумолатора ми е нов а колата си зарежда 14.3 волта а с включени светлини ,парно,халогени,чистачки,подгряване на задното стъкло и подгряващи седалки зарежда 13.8 волта.Незнам от какво може да е.
  10. Питане за кондензатор

    А как мога да проверя дали е читав или не ? Благодаря
  11. Питане за кондензатор

    Здравейте колеги наскоро си купих кондензатор 1 фарад (марката е Classic).Купих го втора употреба и не е ползжан много.Свързах го по следния начин + акумулатор към +кондензатор към + усилвател съответно и - по същия начин.При угасено състояние на колата кондензатора показва 12.8 волта като я запаля показва 14.4 волта.Като пусна музиката и като удари баса пада с кам волт и половина и пак се зарежда веднага.Пробвах докато е зареден кондензатора да откара клемите на акумулатора да видя колко време ще продължи да свири музиката.При намалено положение свири кам 5-6 секунди и кондензатора започва да пищи а при усилено утраива един бас и тогава почва да пищи.Усилвателят ми е JBL JTQ190 4 канален и към него съм вързал 1 бас на брич 10" и две 10"-чови среди.Та въпросът ми е защо лсед като съм с кондензатор като усиля плафона и дисплея на часовника пак мигат а и фаровете май.Колата е Корса Б. Който е по навътре с кондензаторите моля да си каже мнението.Благодаря! С Уважение Стоян Руменов
×