Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

tihogr

Потребители
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно tihogr

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra B X20XEV
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Здравейте, заедно с други ремонти по колата ми смениха и капака на клапаните понеже моя се оказа, че е спукан. Този който намерих май се оказва че му е прецакана някаква мембрана за картерните газове и сега резултата е че някъде като натисна по рязко газта да се изтегля по-бързо и колата изпушва яко отзад направо прави облак (не мога да определя, но е сив или бял пушек). Май че и масълце похапва заради това. Възможно ли е от това да е проблема и ако да има ли лек за тази мембрана понеже разбрах, че е като капсуловано там при нея или трябва да търся друг капак? При това положение ще трябва ли пак да се сменя гарнитурата на капака на клапаните (понеже е нова и е гумена за това питам). Има ли начин да се разбере дали това е проблема (мембраната) преди да се сваля капака? Колата е Опел Вектра Б двигател X20XEV
  2. Ниво на масло на щеката

    Здравейте, малко глупав въпрос, но къде трябва да държа нивото на Вектра Б двигател X20XEV? Самата щека има три точки. Предполагам първата е минимум, средната е сигурно средата, където трябва да бъде нивото на маслото ли? Най-горната точка максимума ли е? Това, което ме обърква е че между първата и втората точка има други релефни чертички (те гледат ли се или са направени да се задържи масло по тях за да се вижда по-лесно самото ниво. Доколкото прочетох нивото се мери не ако колата е стояла примерно цяла нощ, а 10-15 минути след като е карана. Правилно ли е това?
  3. Здравейте, от заглавието на темата става ясно, но все пак да поясня. Както си карах колата (Опел Вектра Б с двигател X20XEV, седан 99г.)по ботевградско и намалявайки на един сфетофар със съвсем лека скорост колата изгасна и повече не запали. Пробвах на стартер не стана и след като ме дърпаха до нас пробвах няколко пъти и не. След това се установи, че е скъсан ремъка. Сигурно аз съм си виновен, че съм позабавил смяната и че въобще опитвах след това да паля, но като изгасна не чух нещо да изтропа или нещо нередно, но знам ли станалото станало въпроса е от тук нататък да се оправят нещата по възможно най-добрия начин. Утре ще я карам и ще се види като се отвори какво е точно положението, но ми казаха да се оглеждам и за цялата глава, ако мога да си намеря отнякъде. Та питането е къде да търся, че да намеря нещо читаво, а не седяло на дъжда и да се вкарвам после във филми да връщам и т.н. разбирате какво имам предвид. Къде продават най-запазени части втора ръка, че да нямам повече ядове, че тези ми стигат? Аз съм в София, но няма проблем и да поръчам от страната, ако се наложи просто ме насочете къде да търся, ако се наложи да съм подготвен.
  4. Здравейте, имам проблем с ръчната на Опел Вектра Б (много трудно се дърпа лоста и не държи много добре, а също така задържа чак горе може би по спомен 7-8 зъб и нагоре). Нямах преди време и спирачки отзад и първо ходих в един сервиз и уж раздвижиха задните апарати, но ефект никакъв освен 30лв. в техния джоб. След това ходих на друг сервиз и направиха профилактика на апаратите като смениха всички гумички и т.н. така наречените ремонтни комплекти. Не съм усетил някаква разлика в спирането, но знам ли нали уж задните спират по принцип по-малко ще трябва да отида в някои гтп да видя на валовете какво ще покаже, пък си мисля, че може да не са си правили труда да обезвъздушават. Както и да е това за крачната ще го видя и ако трябва ще обезвъздуша, но го пиша за да Ви запозная повече с проблема, а и може да има връзка с ръчната. Относно проблема с ръчната другото, което се сещам е че съм си сменял тези средните жила дългите та са сравнително нови. Отзад ръчната е с отделни малки челюсти с накладки и когато преди съм отварял имаше някакво феродо, но се съмнявам да не е тънко. Та колко трябва да е като милиметри за да се сменяват с нови? Тези, които видях тогава според мен са си фабричните. Къде според Вас може да е проблема жила, накладки (дали да не взема нови и да си ги сменя) или друго (за ръчната имам предвид крачните се надявам да се окажат добре)? Да уточня, че съм я натягал и отвътре при лоста и отзад даже през дупката на спирачните дискове. Нещо ми писна от тези сервизи и ако трябва за един проблем да ходя трети път ще ми дойде вече повече за това сам (и с Ваша помощ) ще се опитам да се справя технически съм грамотен и доста неща сам си правя по-големия проблем е липсата на време. Може все пак да кажете някои читав сервиз в София, който е специализиран в ремонта на спирачни системи и да не режат главата от кръста
  5. Здравейте, решил съм малко да ъпгрейдвам един Опел Вектра Б (бензин 2.0i 136к.с. двигател X20XEV) със следните неща: 1) Парктроник - колебая се какъв точно да бъде. Това на което държа е да е с повечко датчици като за отпред съм малко под въпрос дали има смисъл да слагам. Гледах, че има такива електромагнитни без да се пробива бронята, което ми се струва по-добре, но дали са по-читави от другите? Искам да може да показва разстоянията под 30см. до колкото е възможно най-малко щото за тези над 20-30см. си може и без него. Гледах разни дисплей, камери и разни други в огледалото за обратно виждане системи ама не знам кое би било най-полезно (не съм ползвам до сега). Евентуално да ме ориентирате към конкретни марки, модели и места, на които ги монтират (за София става въпрос). За цената не гоня нещо скъпо, но и да не е някои евтин боклук нещо от среден клас може би. 2) Ксенон има ли смисъл да сложа тези китайските уж заслепявали, горяли и т.н., а другите много ли са скъпи? Просто искам да си подобря светлините (поне късите със сигурност за другите не знам). Сегашните ми фарове светят супер слабо и даже единия ще трябва да го сменя, че са му малко счупени пластмасите там дето се захваща с болтовете и е леко забит надолу (и то точно левия) и са си рефлекторни от тези, които са си цели заедно с мигача и най-малкото са за полиране. Не помня вече с H4 или H7 бяха и колко на брой. И като светлина кое е по удачно да се гони някаква бяла демек колко келвина. Също бих помолил и тук за някои конкретен модел, марка, магазин и място в София, където ги правят читаво. И тук важи същото за цената. 3)Само с Чип тунинг ще живне ли малко тоя екошит и ще може ли да се доближи до към 150к.с. (двигателя е X20XEV 136к.с.) или е прекалено оптимистично и тук питането е къде ги правят читаво тези неща в София на разумни цени. Последното, което ме интересува е читав човек/сервиз в София за ремонт на алтернатор, че по принцип ми зарежда, но е в долните граници, а пък аз не съм от тези дето не слизат от колата та сигурно ще трябва да се види регулатор и евентуално четки (предполагам само). Преди време бях гледал за подобни сервизи, които са специализирани по стартери, алтернатори и подобни из пресечките на Сливница, и бяха поне няколко, но не знам къде точно ще ми свършат качествено работа и без да ме одерат. Благодаря предварително.
  6. Здравейте, и аз имам проблем с предното стъкло на Опел Вектра Б от едно малко камъче после пусна два лъча настрани отначало къси по 2-3 см., докато не цъфна 1 метър онзи ден. Кажете къде в София работят качествено. Звънях на няколко места и на повечето предлагаха полски и европейски стъкла като цената на европейските беше малко отгоре. Китайските и турските не ми се коментират, защото предполагам, че не са качествени. Доколкото ми казаха за моята кола се води зелено стъклото, и на едно от местата ми казаха, че ще е такова зелено с синя ивица отгоре. Исках да попитам за тези ивици нали имат различни цветове има ли значение какъв ще е цвета и синьото дали ще е грозно? Едните, които гледах бяха на Сточна гара, а другите на Гео Милев. Имаше и разни други по Малашевци и т.н. Варианта с втората ръка май го отписах и него. Кое е най-добре като вариант ще ми се да е ново стъклото и да се вместя до 120 бюджет колкото ми и казаха да ми го направят качествено и да ми дадат някаква гаранция. Благодаря. Спешно ми трябва отговор.
  7. Здравейте, Имам проблем с бензиновата помпа на X20XEV, която е BOSCH 0 580 453 984 произведена в Чехия и според майстора, който я гледа помпата е заминала и трябва да се смени. Нямам впечатления от този автомонтьор, тъй като не го познавам и за първи път се ходя до него (така се наложи по спешност) не мога да му се доверя напълно. Лесно ще купя нова ама като не съм сигурен дали е за смяна. Доскоро палеше след като се почукне леко отгоре, но днес вече и така не иска. Според Вас дали е заминала и има ли някакъв вариант да се почиства. Помпата е потопяема и аз вече я отварях и почистих долу дъното и цедката след това даже карах няколко дни до днес, когато отказа. Може би се стигна до това нещо като преди последното зареждане бензина беше паднал до под 10 литра. Мисля след малко да ходя до Симеон да купя някаква за това, ако може да препоръчате магазин там и конкретен модел понеже гледам има доста разлики в цените от 200лв. на Бош през 130лв. пак на Бош до 65лв. примерно на DELPHI (читави ли са) и въобще каква е разликата при тези цени. Естествено другия вариант е от морга ама не съм убеден, че е удачен. Мисля да сменя и горивния филтър за всеки случай. Ще има ли смисъл преди това да хакна една добавка примерно на Бардал 6 в 1 и в какъв ред е най-добре да се направят нещата. Първо да пробвам само с добавката и ако случайно запали (в което се съмнявам) да покарам да прочисти и след това да монтирам новите неща, а именно помпата и горивния филтър? Благодаря.
  8. проблеми с опел вектра б

    Ще правя тези дни процедурата със спойките на абс блока. Само ме интересува дали трябва да се отвиват тръбичките или може да се свали само електрическата част и ще се налага ли после обезвъздушаване? Ако се налага ще ми трябва някаква информация как точно се прави аз имам идея как става, но не е нещо, което правя всеки ден. Само да уточня, че при мен става въпрос за новата маска (края на 99г. ми е Вектрата) и нещо не можах да разбера тази тема за кои точно вектри е стара или нова маска? Tо май сам си пиша и сам си отговарям
  9. проблеми с опел вектра б

    проблема с възглавниците си го реших поне за себе си. Разкачих всички жълти букси, за които знам тази на волана и тези двете под седалките. Извадих и крушката от таблото. Има ли други букси за тези възглавници и имат ли изобщо нещо като компютър, че да разкачвам всичко? Имат ли изобщо бушон и кой е той? Някои, ако може да помага поне на този етап съм решил, че нямам нужда от тази "екстра". При това положение ще се трупат ли някакви грешки на компа? Кажете нещо и по въпроса за ABS или поне ме насочете към някоя подробна тема с ремонта на компа на абс поне на тези, които гледах липсваха снимките. За въпросния датчик е ясно, че ще се ходи на майстор. За него цени нещо може да ми кажете и от къде да се закупи евентуално как се води наименованието му нещо номер, ако има, иначе майстор си имам. Благодаря
  10. Здравейте, имам няколко проблема и моля за помощ за изгасването на няколко лампички: 1) Свети ми от много време лампичката на AIRBAG и по-точно шофьорския не ми бачка и най-вероятно е от лентовия кабел във волана според диагностиката, на която бях. Въпроса ми е да слагам ли съпротивление, което да залъгва компа, че работят или да се опитвам да ремонтирам лентовия кабел (не ми се купува нов кабел или пък от морга). Последния вариант за мен е да ги изключа напълно понеже така и така колата е над 10г. не искам да ги мисля ще сработят ли когато е нужно или някои път без да има нужда. И сега идва въпроса как да го изключа? Да извадя ли при откачен акумулатор всички техни букси (този на волана и двете букси под предните седалки) понеже съм с 4 възглавници на друго място има ли букси? Тяхното управление около ръчната ли е някаква лилава букса и мога ли да я изключа и нея? Последното, което мисля да направя е да извадя лампичката от таблото. Кажете, ако някъде греша просто не искам да имам възглавници и това е. 2) Другия проблем АБС (светят ми лампичките на ABS и TC почти посточнно и в редки случаи изгасват) казаха ми, че датчиците ми работят и проблема си е в блока (който всъщност не го прочита - пробвано на няколко места). Вариантите са естествено нов (предполагам много скъп и за това го изключвам този), втора ръка или опит за ремонт на моя. Решил съм да опитам с ремонта на моя, надявайки се че може да е от тази студена спойка, за която имаше теми понеже от време на време като мина през някоя дупка се оправя за малко, но дали е от това? Последния проблем, който възникна отскоро е светването на още една ламичка, която мисля е chek engine, и за която ми казаха, че трябва да се смени някакъв си датчик с цена около 70-100 лв. Насечете ме към някой, който би могъл да ми оправи поне тези проблеми с ABS и AIRBAGA (въпросната спойка и поставянето на съпротивление), ако е от това разбира се и колко би струвало, ако ли не мога и сам да се заема. Става въпрос за София. Благодаря.
  11. На тези които аз купих (Bridgestone Blizzak LM 30), освен че пише M+S отделно има снежинка, а пък до нея пише и Snow, така че едва ли са за леки зимни условия или всесезонни. Иначе са произведени преди няколко месеца според DOTA и по-точно в заводите в Испания. Каквото е такова вече съм ги купил и се надявам да са добър избор като се има предвид, че не сме Скандинавска страна
  12. За добро или за лошо аз вече обух моята Вектра в неделя с Bridgestone Blizzak LM30. Още нямам кои знае какви впечатления понеже малко съм карал. По нататък ще споделя като ударят снеговете
  13. Благодаря колега. А за индекса на товароносимост някои може ли да каже нещо 91 или 95 да взимам и трябва ли да ме притеснява къде точно е произведена гумата, ако тя е на водещ производител или просто да си видя само DOT - а да ми е от текущата година (а най-добре производство последните 6 месеца). Доколкото видях 91 отговаря на 615кг, а 95 на 690кг. Гледам в тестовете на ADAC няма тест за 195 размер, ами само за 185 и 205. По кой от двата да се ориентирам? Може ли да ми кажете по кои показатели се определя, че една гума е нисък или висок клас и как са точно? И един последен въпрос добър вариант ли е гумата да има маркировка M + S демек универсална зимна гума? Благодаря
  14. Колеги дали е вече време да се обуват зимните гуми нещо паднаха температурите. Мисля утре да я свърша тази работа в Дианата на Ботевградско. Някои да даде последни напътствия, че ще са ми първите зимни гуми. Става въпрос за Вектра Б и размера мисля да е 195/65/15. Не знам само товарния индекс дали е достатъчно да е 91 или пък да взема с 95 (като предполагам че ще са по-корави)??? Ориентирал съм се към някои от следните модели: Bridgestone Blizzak LM-30 195/65 R15 91T Continental WinterContact TS 830 195/65 R15 91T gislaved nord frost 5 Michelin Alpin A3 195/65 R15 91T Nokian WR G2 195/65 R15 91T Ако имате по-добра препоръка споделете, че утре може да е късно Поздрави
  15. Предполагам, че е така ама аз исках да видя примерно всичко, което предлагат за този размер и да си ги разглеждам на спокоиствие. Питах понеже съм виждал за минали години качени техни ценови някъде из форумите.
×