Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Radko87

Потребители
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Radko87

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 11.08.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa A C12NZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    Radoslav_Debian

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Варна
  • Интереси
    Свободна енергия, електроника, програмиране.
  1. Смяна спирачно цилиндърче на барабан

    Цилиндърчето което бях сменил, изтече наведнъж .... Гумичките са прегорели, старото прави по-добро уплътнение, а е на 26 години ... Та операцията от преди 5 години се повтаря! Цилиндърчето е уж италианско - Метели СПА, вносител Евро 07 .... Би било хубаво да има ремонтни комплекти, само с гумичките, но уви москвичите свършиха ....
  2. Ангренаж на C12NZ

    Здравейте. Днес смених ангренажен ремък, че стария стана на 5 години... Искам да споделя процедурата защото явно има много начини... Според мен това е най-леснивя. Срещтнах неща които не съм видял до сега да се опсани някъде.... Оказа се че с години съм карал с хлабав ремък, защото някой в сервиза преди да я купя не си е свършил работата. /първия ремък ми го сменя един приятел, но свалайки ролката на разпределителния вал, защото процедурата по натягане на обтяжната ролка била сложна - оказа се че не е така ..../ Сваляне на стар ангенаж: 1. Свалят се пластмасовите капаци и завивате на пълен ляв. 2. Изключвате от скорост. Белега на горното зъбното колело се насочва нагоре към цепката на пластмасовия капак. 3. Включвате на 4 или 5-та скорост и с ключ 18 се развива ремъчната шайба за пистовия ремък. 4. Маха се долния пластмасов капак на ангренажа. 5. Развивате ремъчната ролка. Проверявате дали се върти "мазно", а ако се върти лесно - с ромолене и с луфт значи е за смяна. 6. Изхлузвате стерия ремък. 7. Ролка има две уши с дупки, натиснете ги така че дупките да съвпаднат и слага винт/гвоздей за да се задържи натегната. Ролката се монтира обратно като се съблюдава чопчето и да влезе точно в оставеното за него гнездо! Монтиране на новия ангренаж: 1. Налага се в/у горната ролка /на разпределителния вал/. Превързва се с нещо за нея за да не може да се размества. 2. Прекарва се през долната ролка /на коляновия вал/. Като се съблюдава да е опънат от лявата страна т.е. да е опънат от страната отивайки директно към горната ролка. 3. Докато се държи с пръст да не избяга от долната ролка, се прекарва и през ролката на водната помпа. Държисе обтегнат ремъка с палец при долната ролка и се нахлузва на обтяжната ролка. 4. Изважда се гвоздея/винта от ушите на обтяжната ролка, за да обере ремъка. 5. Монтира се долния пластмасов Капак. Проверете дали белезите. На долното колело трябва да сочи на долу, а горното нагоре, съответно към прорезите в ппасмасовия капак. 6. Слага се ремъчната ролка на пистовия ремък, като се нагласява така че да влеза жлеба оставен на ролката на коляновия вал в прореза. 7. Махат се превъзванките /т.1/ от горната ролка и се монтира пластмасовия капак.
  3. таблица с бушоните

    При мене на капачето от вътрешната страна е нарисуванио кой за какво е.
  4. Ето ги нещастниците, едната панорамна камера ги е хванала .... Тез ще си намерят майстора!
  5. Днес ме сполетя тази участ ... бях паркирал по невнимание на току що пръкнал се паркинг за инвалиди. Отбелязан само със синя маркировка и табела на 100м. Сложена на стопа на кръстовището и под най-малко видим ъгъл..... Около 20 коли вдигнаха за активната част от деня .... Та мисълта ми е тези са частни лица, не са полиция да кажем. Как така имат право да задържат чужда собственост? И какво ще се получи ако човек отиде на частния им паркинг, махне скобата и си замине? Всяко едно действие от тяхна страна не били се счело за саморазправа? Не е ли неправомерно чисто законово това да се случва?
  6. Как се сваля маслоуловител?

    Абсолютно същото ми се случи и на мен зимата, т.е. задържането на дроселовата клапа. Лятото е по-добре по-гъстото масло според мен, а зимата по-тънко. Смятам че моето до зимата ще итънее.
  7. Как се сваля маслоуловител?

    Тези дни реших да сложа някаъв съд който да събира маслвените капки и от картерните газове. До сега маркуча от картера директно отиваше към въздушния филтър и имаше си стабилно качамаци и т.н. Зимата бях стигнал до там че дроселовата клапа ми беше замръзнала от тях.... :D Докато преди месец не смених маслото. Сега съм сипал Лидълско, 15W40. До сега карах с 10W40. Като цяло двигателя заработи по-добре, вдигна се мощтността в ниските обороти, а и няма маслени капки отдолу.... :D Но най-странното е че като извадих маркуча за картерната вентилация, той беше чист, кутията на въздушния филтър също. Т.е. по някаква причина това масло не образува "качамак". По стените на кофичката са малко запотени и има някоя друга капчица. /Карам 99% на Пропан/ Кофичката която ползвам е около 300ml с плътна капачка, а вътре съм сложил алуминиево фолио с дупки по периферията. За 5мин. работа и с подръчни материали е повече от добре! :drinking:
  8. Проблем, двигателя прекъсва и трудно пали

    При мен наскоро пак имаше проблеми с неравномерната работа и прекъсването, тъкмо се бях примирил и ... Смених маслото с 15W40 /от LiDL за 29.90 - 5л - "Made in Germany"/ и двигателя сега работи като нов....
  9. Как се сваля маслоуловител?

    Бях я забравил таз тема ... Та значиии, на този тип двигател, трябва да свалиш стартера и отдолу и отзаде много лесно се маха таз кутийка. Аз я изрязах от шийкиата и и набучих една пластмасова тръба. От 2 г. се каня да сложа някаква кутийка с преграда за създаване на зона с ниско налягане и отичане обратно на маслените капки и пари.
  10. Грешки при диагностика

    Ако и на самодиагностика ти дава глупости може да огледаш платката на ЕКУ-то. За Филтрови кондензатори, регулатори и т.н. Ако има импулсен dc/dc регулатор и надути кондензатори ето от къде ти проблема с некоректните данни.... Не можах да разбера двигателя пали ли с това ЕКУ? Ако работи както трябва си карай и свиркай.
  11. Грешки при диагностика

    Реагира ли на самодиагностика? Ако не, значи е умрял според мен.
  12. Пали на 3 цилиндъра, губи вода....

    Вчера монтирах главата с новата гарнитура и те така.... Направи ми впечатление, че цилиндъра няма ръб, единствено се усеща граница гладко-грапаво. Клапаните са идеални.Ползвам старите болтове, старите гарнитури на изп. колектор. Всмукателния колектор не съм го отвивал. Така и така беше отделена главата, беше ми на лесно да сменя и термостата. Стария ми се струваше че отваря рано, ще го "сваря" тез дни, ако е ок, при смяната на ангренажа ще го върна защото е "WAHLER" а новия е Вернет..... Направи ми впечатление че стария има малка фабрична дупчица, най-вероятно за обезръздушаване е оставена. Не използвайте "оцетните" силикони, стават като накип.... Имам един виктор реинц, мисля чее много по-добре за уплътняване на гумени истории. П.С. Айде да минавме на ток и да ги хвърляме тез 100 годишни печки... че ми писна да се цапам...... ;)
  13. Пали на 3 цилиндъра, губи вода....

    Дам определено водата се пие от двигателя. Дано да е гарнитура е на пукната глава .... Като разхлабя капачката на разширителния съд проблема изчезва - с паленето и изчезването на вода. Като се постопли ще отворя главата, ще огледам и клапаните, имам съмнения че ще има поне един прегорял от изпускателните. Някъде има ли полезна тема за подробности около този тип ремонт? Благодаря!
  14. Пали на 3 цилиндъра, губи вода....

    Благодаря за съветите! Днес обстройно огледах свещите. на 1-ви цилиндър /от ляво на дясно/ свеща е с керемидена керамика и лъха на влага ... Бъркайки с една клечка, върха се оцапа с черно и влажнееше? Което е кориоз понеже като пие вода трябва буталото да е лъснало... Tropcho: За компресията имам в предвид, че е ниска и е на границата на сработването. Което се изразява в меравномерна работа на ниски обороти а от време на време и пропускане. Работейки на границата му влиаят комплекс от фактори,като например подвгачите, маслото и т.н. Махнах капака на радиатора на парното, не открих следи от течове, а беше пълно с прахоляци и мизерии ....
  15. Пали на 3 цилиндъра, губи вода....

    Свещите нямат отлагания и язви от корозия, керамиката е бяла с малко керемиден отенък. Днес на студен двигател чух интензивно чукане от някой повдигач. 1-ви цилиндър има ниска компресия от както съм я зел корсата, на ниски обороти пропуска от време на време, малко му трябва за да не работи ... Маслото вече е доста изтъняло, ще го сменям тез дни. Убеден, че водата изкапва и се изпарява от радиатора на парното. Където духа към прозорците направо се запотяват, проблема е че го прави на моменти. Утре ако е хубаво времето ще проверя тази работа.
×