Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

o.kamenov

Потребители
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно o.kamenov

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra G X16 SZR
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • От
    Велико Търново
  1. Табло с предпазители и релета

    То хубаво, ама бушон 7 пише че е за външно ел. огледало, но при мен угасна всичко по таблото без скоростомера и лампите. Т.Е. приборите отидоха у ... след като изгоря бушон 7. Значи не е външно огледало. Да, така пише в и в книгата, но не е точно така явно.
  2. Изрових тия двете: ЛИНК 1 вариант ЕС2 и ЛИНК 2. Онзи ден намерих един магазин в Търново, но нямаха в наличност, днес ще ходя да видя дали са получили. Ще монтирам първия вариант. Магазина в Търново се казва МСМ газ
  3. Филтъра е сменен. Процедурата е следната, ако някой като мен се чуди какъв е тоя клапан и как се отваря. 1. Спирате газта откъм бутилката 2. Палите колата и я оставяте да изгори газта по тръбите, за да няма налягане (около 2-3 мин) 3. Разкачвате акумулатора (за по сигурно да няма аварий :nau: ) махате минуса 4. Откачвате кабелните обувки от клемите на релето на газовия клапан 5. Развивате клапана и го сваляте от каросерията на автомобила. 6. Отвивате двете медни тръби (ключ 14 мисля) 7. Взимате клапана, вече ви е в ръцете и го обръщата надолу с главата 8. Ще видите една зегерка, трябва да я свалите. Сваля се със зегерски клещи или ако нямате (както аз нямах) едни клещи с човка. 9. При вече свалена зегерка просто махате капачето (няма резби и други подобни), вадите филтърчето, изтръсквате около кило графитен прах. 10. В центъра на филтъра има един продълговат магнит, който предполагам играе ролята на клапа. Махате и него. Не забравяйте да го сложите при сглобяването ( :dummy: ) 11. Поставяте новото филтърче. Аз мойто го взех за 2.80 полско. Имаше и италианско, оригинално за 7.90 с гумено уплътнение. В последствие въобще не видях да има кавито и да е уплътнения по филтъра. 12. сглобявате в обратен ред. Поздрави
  4. Преди малко ходих до един магазин за АГУ. Факания клапан има една зегерка отдолу, която се махала и се отварял. Ще продвам довечера да я свърша тая работа, ако не утре и ако мога ще снимам, че да се знае. Филтъра е 7.90 италиански с гарнитура и 2.80 полски без гарнитура. Това е от мен за сега, очаквайте включване скоро, ще кажа какво е станало.
  5. Газовата ми е на 1.5-2 години и не е пипана въобще. Само си правя реглаж и сменям въздушния филтър. Иначе оплаквания нямам. Работи си. Обаче вече работи неравномерно и за това искаш да прегледам този филтър да не се е задръстил. Все пак това си е известно време, а и съм минъл около 40К км. Не вярвам въобще да няма л*й*а вътре. Смисъла е в това, че искам да видя аз какво се случва с този филтър, а не да я закарам и газаджията да ми каже ела след 30 мин. и после "готово". 50 лв. Май така ще стане налрая. Имаш право.
  6. Вчера загрях колата и отвих тая пробка (32) - нищо не изтече. Дори бръкнах леко вътре с парцалчето и въобще не се усра с чернилка, като предполагах. За самия клапан пише изрично, че "Снабден е със сменяем филтър, който предпазва от замърсяване на двигателя". Айде де. :dontknow: :dontknow: :dontknow: Не би трябвало да е капсулован, щом го пише и в българския сайт и в италианския.
  7. Поне при астрата е една единствена букса, която се включва на гърба на таблото, за кадета не знам дали е така
  8. Антена Опел Астра Ф комби

    Кабела за антената на Астра Ф комби минава точно там, където е написал Pinto - под ласната на пода под шофьорската врата. Тръгва от антената по тавана към най-задната лява греда, слиза кън стопа (заден ляв), минава зад калника и тръгва с целия сноп напред. Няма как да се обърка, защото е единствения мисля дебел черен кабел. Другото важно нещо е, че вътре има една накъдрена много тънка жичка, Astra1 беше писал, която много лесно се къса. Поздрави
  9. И аз това се чудя и все не ми се отваря при тръбичката. Малко ми е терсене да не прецакам уплътненията. Ето линк към описанието КЛАПАН АГУ Не съм забелязал само да има бензинов клапан от изброените. Може би има, но е скатан някъде и е с изпарител SE81 Довечера ще кача снимки на монтажа в колата.
  10. Любо, благодаря ти за подкрепата :biggrin: Утре или друг ден ще пробвам. Ако нещо се преебе си купувам нов, а тоя ти го пращам по Еконт :rotfl: Ако стане имаш бира Сега сериозно. Всички говорят за болт, който минава през филтъра, а тук няма такова нещо защото отдолу влиза медна тръбичка та за това ми е толкова мътна работата. В крайна сметка ще пробвам и ще разбера.
  11. Никой ли не знае как се отваря тоя филтър. Никой ли не е виждал такова животно. Върви в комплект с газова Landi Renzo
  12. Здравейте, Да се вмъкна в темата на колегата: кои фирми предлагат симулатори за дюзите? Ако имате линкове ще бъде супер. Благодаря предварително
  13. Газова уредба за Corsa B X10XE (1.0 12V)

    Доста често срещано явление - пълнят повече от обема на бутилката. )) Не се стряскай, ще ти се случва често, поне докато не си намериш добра бензиностанция, от която да нямаш оплаквания. P.S. Честито газифициране и много безаварийни километри. Що се отнася до газ или бензин всички знаеме отговора: бенз-кеф, газ-икономия. Поздрави
  14. Като загрее прекъсва

    При мен колата гаснеше изцяло. Щом става дума за 4 цилиндър само нямам престава. Сменил си свещите, а кабелите. Да не би да ти прави проблем кабела за 4 цилиндър, макар че тогава ще ти прави проблем постоянно. Да се изкажат и други колеги. Поздрави
  15. Като загрее прекъсва

    ето за това иде реч. Ако решиш да го смениш, което според мен е правилния вариант, виж при теб с колко крачета и тогава вземай друг. Поздрави
×