Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

diyan_hristev

Потребители
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно diyan_hristev

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 5.02.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F C14NZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    diyan_hristev

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Шумен/Варна
  1. среща

    И аз мислех да питам дали няма да има събиране през почивните дни около коледа и нова година (тогава ще се прибирам). Ако колегите се събират седмично или са замислили да се събират през празниците да драснат, че да знаем преселниците да се появим . Поздрави! P.S. Даже като място ми се струва перфрктен паркинга зад читалище "Добри Войников", че не го заключват и близо има заведения ("Юнак" и кръчмата в която се напивам винаги когато съм в Шумен "Шумень" )
  2. Смяна на деня за срещи

    Хайде и аз да се преброя. За другата събота ще си запиша за да не забравя!
  3. Вакуумни тръбопроводи 1.8i

    Тея двата маркуча по спомен ми се върти, че бяха единия (по-дебелия) към МАП сензора (долу под кората на чистачките), а другия към пластмасата горе над дросела, до маркуча за въздушната клапа, точно до маркуча от въздушния филтър. Утре ако има време ще проверя с точност.
  4. Утечка на ток

    На този бушон са осветление на купето и багажника, реле мигачи ,часовник , радиоприемник , бордови компютър, Първо огледай дали когато са затворени вратите някой плафон свети. Обърни внимание на плафона в багажника защото съм попадал на автомобили на които когато е отворен капака на двигателя свети плафона в багажника. Ако всичко е наред и не свети някой плафон свали CD плеъра, откячи му буксата и виж дали консумацията няма да намалее. Понякога когато се му станат повечко годинките на някой CD плеъри започват да правят утечка. Според мен това са най-вероятните виновници.
  5. Утечка на ток

    Това е много голяма консумация. Когато мери, беше ли затворил всички врати на колата?
  6. моторно масло GM

    Аз от както имам колата я карам на GM. В началото вземах от това с гръцките надписи, но не бях очерован. Вече вземам от една варненска фирма. Там на етикета всичко си е на английски и нямам оплаквания от маслото. Ако те интересува пиши на лично и ще ти дам контакти (пращат в цялата страна, така че няма значение от къде си).
  7. Проблем с оборотите при инерция

    При мен филтръра е сменен. Оборотите падат, но не гасне. Тея дни ще намеря стъпков мотор от някъе и ще пробвам какво ще стане.
  8. Проблем с оборотите при инерция

    При теб проблема само в движение по енерция ли се появяваше или го имаше и на празен ход на място. При мен се получава този ефект (около 500 оборота когато колата е поенерция), но в момента в който спра на място оборотите заковават на 900.
  9. Какво е това?

    Ако не се лъжа това е клапана за бензиновите пари. Служи за изравняване на налягането в резервоара за да не се получава вакуум или високо налягане. Ако не съм прав някой да ме поправи.
  10. Централно - Проблем

    Решението ако искаш само един ключ за всички врати е да си вземеш комплект патрони от прясно постъпила кола в моргата. Дистанционното прави ли нещо като цяло с колата? Off: Ти поне имаш ключове за всички врати. Аз разбрах, че ми е сменян патрона на багажника през зимата, при -15 градуса и сериозна буря, когато ми се повреди централното в отключено положение . Предните собственици на колата бяха решили, че щом имат централно не им трябват ключове или просто бяха сметнали за редно да не ми го дадат .
  11. Няколко грешки

    Мисля, че при ДИД дисплеите този номер със задържането на двете копчета и изписването на скоростта не става. До колкото си спомням този тип дисплеи не са свързани с VSS датчика.
  12. Няколко грешки

    Само на дисплея. Задържаш двете копчета докато светне целия дисплей и няколко секунди след това трябва на дисплея да изпише скоростта с която се движиш. Мисля, че от 0 до 55 показваше точно колко отчита, а над 55 май показваше +55 или нещо такова.
  13. Неработещ цилиндър

    Маркучът, който беше спукан не е бил проверен, тъй като се намира ПОД филтъра за въздух в купето. Иначе в сервиза, в който ми проверяваха вакуумните маркучи пръскаха всички маркучи с някакъв спрей (незнам точно каква е процедурата и какъв е спрея) и ми казаха, че всичко е наред и проблема не е в тях. При проблем в този маркуч, за който писах симптомите са същите като при навлизане на въздух от сервото, защото този маркуч е свързан директно към тръбата на сервото. Ако проблема е в сервото не е сигурно дали ще се "прецака" целия двигател, половината или една трета от него. Ако дебита на навлизащия пресен въздух е голям ще се усети при всички цилиндри, но ако дебита на навлизащия въздух е малък пресния въздух влиза директно в четвърти цилиндър, тъй като той е най близо до мястото в колектора, в което е поставена трабатата на сервото. Оборотите на празен ход на човека за когото говориш вероятно са били завишени, защото дебита на външния въздух е бил голям и колата се е мъчила да гасне и за да се стабилизира е сработвал стъпковия мотор, който е вдигал оборотите. Относно "мнимата" кола, вече съм навъртял 30000км на нея и съм чувал да казват, че е стара, ръждива, но чак мнима... :bravoo: А относно теб се чудя как се справи със задачата да напишеш половината мнения в темата без да кажеш нищо смислено, но за сметка на това доста неграмотно. Тъй като неадекватноста в хората ме забавлява мога само да се наслаждавам на твоите излияния и мога само да ти благодаря, че не спираш да ме забавляваш! Хайде стига толкова в тази тема и без лоши чувства! PS: Думите (по ред на появяването)"абе"(ае), "много"(мноо),"хем"(ем),"дето"(дет),"някакъв"(некъв),"ама"(ма), "защото"(щот) и "всички" (сички) "абе"(ае) не са чак толкова дълги, че да се преумориш ако ги напишеш целите (правилно). :idiot:
  14. Неработещ цилиндър

    Проблема е открит и решен! Излезе, че смуче въздух през тръбата на сервото, но не през самия серво усилвател, а през маркуча към клапата за въздух в купето, до който се стига след сваляне на филтъра за въздух в купето. Мерси на всички помогнали.
  15. Неработещ цилиндър

    OFFFFFF: Радваш ме! Ще проверя лампата на плафона значи. :icon_cool: Даже може и кола да си купя, ако не се оправи от лампата! Нека запазим добрия тон! Ще се радвам само да следиш развитието на темата, но без да вземаш дейно участие в нея. По темата: Утре ще имам време да затапя вакуумната тръба от колектора и ако няма промяна май ще се отваря мотора.
×