Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

opelbot

Потребители
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно opelbot

Previous Fields

  • Автомобил
    Z16XEP Meriva A
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. 1.4 двигателите, знам, че са едни от най-читавите при меривите. Нямат и проблем с газ, за разлика от моя, който е и най-претенциозен на газ. Това z16xep е най-дървения двигател, който опел са правили а в комбинация с ИЗИТРОНИК става най-дървената кола изобщо, която някога опел са пускали... Не пожелавам и на враговете си z16xep на газ, не може да изкара и 50К км без да се правят клапани. Моята глава беше шлайфана 3 пъти за 3г, накрая нова, но и тя ще даде фира. Просто не е проектирано за газ каквито и свещи и клапани да се слагат. Изитроника - НО КОМЕНТ. Е тази тема е моя: Забравих мейла с който съм пускал. Въпреки, че човека в темата помогна всячески, аз не успях да се справя. Не се справиха и поне 3ма майстора. Дори един уж гоуем разбирач, който е правил и ламбо, съвсем си остави ръцете, та за няколко месеца ЧЕТИРИ пъти "ползвам" репатрак После и един (единствения даже) специалист по изитроници, в орландовци някъде беше, и той вдигна ръце. Просто няма специалисти в БГ за такива кутии. А самата "разработка" на опел, сигурно е най-несполучливата технология, която са пробвали, от самото си създаване. Най-ме е яд, че исках да сменя целия двигател са се скоростите. Да сложа точно z14xep с ръчни скорости. Не го направих, не намерих и майстор да се наеме. Внос от англия + смяна тук, щеше да ми излезе хилядарка, макс 1500. От тогава 4К набити и пак съм в легнало положение.. Добре, че поне за сега ми се размина само с бобина, иначе директно отиваше на скрап, кола на 10на години... опелско произведение на изкуството
  2. Бобината е! Не се надявах да е бобина, че е на няма и 2К километра сменена, а и това масло.., както и майсторските съмнения Явно за това има и бобини по 500лв, май пукат често евтинджосите. Дано му се радвам още 5-6 месеца на опелското произведение на изкуството, до като го сменя завинаги Жив и здрав да си! Късмет на всеки километър Да ти изкара безпроблемно меривката много хиляди км още, но ти желая повече - да ти падне една торба пара от някъде и да си вземеш друга нова и по-хубава кола
  3. Данке! Ще се пробва задължително, че полудех вече.. За 2г. 4-5К ремонти глътна, сега (на части) най-добрата оферта 700лв, колко дадох само за ремонт на глава (единя от двата)
  4. По време на стабилен път, минавам на 3 цилиндъра, загуба на мощност. Обди2-то изкарва misfire, без да упоменава къде и какво, само misfire и толкова (може да ми е куц софтуера). Трия грешката и още при първо запалване - пак я вади. Свалям бобината и свещите. Тази на първи цилиндър изглежда по-черна и с налеп като от старо масло. По резбата от към блока - белези от прясно масло. Бобината, същия накрайник (при първи цилиндър) - по-студен. Проверявам компресия на ръчичка - няма осезаема разлика между цилиндрите. Разменям свещи в различна конфигурация - винаги остава на три цилиндъра. Накрайника на бобината (пак при първи цилиндър) при всички конфигурации на свещи остава значително по-студен от другите. При всички конфигурации, свеща на първи цилиндър е по-студена от останалите. Правилни ли са ми опасенията, че нямам проблем нито със свещи, нито с бобина. Най-вероятно сегмент? Тоест пак ремонт... пс: Бях объркал раздела, което не ВИ оправдава по никакъв начин, да не ми дадете насока дали съм прав, или не, защото скапаната кошница седи вече 2 седмици на паркинга, като мъртва искърска риба и честно - чудя се какво да правя с това опелско произведение на изкуството, за което ако тъгна да пиша, тоя форум ще е бая тесен, "вервайте ми" (царо)
  5. По време на стабилен път, минавам на 3 цилиндъра, загуба на мощност. Обди2-то изкарва misfire, без да упоменава къде и какво, само misfire и толкова (може да ми е куц софтуера). Трия грешката и още при първо запалване - пак я вади. Свалям бобината и свещите. Тази на първи цилиндър изглежда по-черна и с налеп като от старо масло. По резбата от към блока - белези от прясно масло. Бобината, същия накрайник (при първи цилиндър) - по-студен. Проверявам компресия на ръчичка - няма осезаема разлика между цилиндрите. Разменям свещи в различна конфигурация - винаги остава на три цилиндъра. Накрайника на бобината (пак при първи цилиндър) при всички конфигурации на свещи остава значително по-студен от другите. При всички конфигурации, свеща на първи цилиндър е по-студена от останалите. Правилни ли са ми опасенията, че нямам проблем нито със свещи, нито с бобина. Най-вероятно сегмент? Тоест пак ремонт...
×