Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

AstraFen

Потребители
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно AstraFen

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 28.07.1993

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F C14SE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    demon_hun73r
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Благоевград

Последни посетители

139 профилни разглеждания
  1. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Колеги моята 5та я продадох! Взе я колегата с астрата, може да сподели при него какво се получи пиша тук, защото форума не позволява да се редактират предишни постове.
  2. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Колеги тотално бях изключил!!! Съвсем бях забравил че правих клипове Пускам ви 2 клипа на които бях със F17+CR диф 3.74 гуми 205/45/16 със сменена дълга 5та! Може много добре да добиете представа какво се случва!! единия клип е по равен участък магистралата за Пловдив, а клипа около Радомир е по нанагорнище Мисля че ще бъде полезен да се ориентирате за разликата! мотора е 2.0 16V
  3. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    с 31/41 също съвсем нормално се поддържа тази скорост това е товарен автомобил, неслучайно са го направили така, по-голям е проблема при по-леките модели 120 ще ти е около 3200 - 3250 и е съвсем нормално попринцип се гледа да се поддържа скорост там където има най много нютон метри двигателя Ти си решаваш, между другото успех с търсенето на тази, защото се опитах и аз да търся, но не намерих... А при мен нямаше да е проблем защото ми е по лека колата, пък и имам 150 коня. Значи по спомен, на вашите кутии разликата между 4та и 5та беше най много към 1000 оборота падаше като се изредят до край, което е много малко С тази 31/41, като изкарам 4та до край, и като пусна 5та от 6800 оборота ми падаше на 4200 - 300 ти си прави изводи как ще поемаш ако сложиш още по дългата.. C20XE-то умираше тотално пък z18xe и на зафира не знам как ще е после се радвах че сложих такава :D защото така буквално не може да поеме тази 5та, макар и да изкараш 4та (говорим за леко нанагорно) по равен участък все ще поеме няма къде да ходи, но много бавно!!
  4. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    зафира с тази 5та 3000 об = 113 Км/х , 3500 об = 130км/х с гуми 195/65/15 до към 3500 - 3800 оборота по спомен мотора е тих и се кара приятно, оттам нататък към 3800 -4000 оборота се променя значително..., започва и масло да дърпа и разхода става ужасен. така че с такава да поддържате 120 - 130 няма да е проблем и ако я държите в обороти не би трябвало да има голям проблем и по нанагорнища, може би ще намалява, но чак да връща не вярвам, зависи колко е натоварена
  5. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Значи на мен на корсата ~ 1200 кг тази 5та с гуми 195/50/15 (ниски) с диф 3.74 ми идваше на 115км/х и пак ми беше малко, но пък я усещах че е точно на границата да поддържа скоростта по нанагорнища като я вкараш в обороти ~ над 3500 об/ съответно 130 -140 може да си ги държи по нанагорното, вмомента сложих такава на 120/3000 об и ми връща, зависи от нанагорнището успява да избута, но пък е корса. А аз исках да сложа такава 3000об/124км/х но не намерих То затова си е 4та скорост да се връща на такива места и няма да има проблеми. Но в този случай това е по-добрия вариант при такава смяна (само на 5та) особено пък при зафира, защото ако се сложи по-дългата която има ще се получи доста по-голяма дупка между 4та и 5та и съ ссигурност ще ти връща а пък върнеш ли 4та, тя е къса до към 150 - 160 и ще ти влиза във доста по високи обороти от това което и трябва... За смяната на кутията мен не ме гледайте колеги, защото съм с друг двигател големия блок и ми трябваше кутия с големия съединител, предишната F17 ми приплъзваше съединителя, Кутията ми нямаше никакви проблеми, просто дойде време да сменям съединител и смених всичко както си трябва за C20XE с голямата кутия и големите полуоски. При Z18XE това не може да стане защото си е малкия блок, т.е. всичко може да стане но не си заслужава. вариантите са 2.. или да смените цялата кутия ~ кутия 200 -300 лв + работа 100 -150 лв + да се молите да няма проблеми кутията или да смените само 5та но със следващата по-дълга от тази късата - на зафира специално ще е с 113км/х с гуми 195/65/15 ~ 80 - 100 лв предавката, зависи как си я намерите.. , + работа 10 - 30 лв макс ... и си знаете че кутията си е същата и няма да имате проблеми. Само си намерете разбиращ майстор, да не ви прецака нещата. Варианта със смяна на цяла кутия го препоръчвам само на тези на които попринцип си им е нужно, и пак казвам внимавайте каква кутия си избирате, да не направите гробница.
  6. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Няма да стане, пак си чел през ред мисля че по-подробно нямаше как да го напиша.. F17 е само взаимозаменяема с F15 с никоя друга 5та предавка не става Аз да споделя че си смених цялата кутия с дизелова F23 и съответно моята F17 я пуснах за продаване с нормалната 5та както си е наредена оригинално Така че продавам само 5та дълга скорост 31 на 41 зъби 100лв!!! http://olx.bg/dlga-5ta-skorost-31-na-41-zb...a-120-i72356728 пишете ми за да се изчисли с вашия диференциал точно колко км/х ще е при определени обороти и си преценете перфектна е!! при мен с гуми 195/50/15 и диф 3.74 беше 115км/х 3000 оборота! и за 120 - 130 постояно каране нямаше никакви проблеми а оригиналната ми беше около 97км/х и отиваше към 4000 оборота беше смърт за мотора
  7. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Абе вие луди ли сте?!?! Кой ви излъга да давате 300 лв за глупости да сменявате цялата кутия! Първо правилно си преценете къде предимно си карате колата. Случая при мен беше същия, само че съм с корса Ц Z18XE и беше с къса, тя и воммента си е къса кутия Но не знам кой ви излъга че не може 5та да се смени само??? Точно тази процедура е елементарна и се прави за точно 20-ина минутки ако имате СКОБА с която да извадите 5тия зъб! този двигател е масово с късата кутия, въобще не съм сигурен даже дали има с дълга такъв мотор, може би някоя вектра само. Също така да ви кажа че може да търсите и от F15WR кутия не е задължително да е F17 еднакви са но не и надолу - F13 и прочие защото осите вече са по малки. Същото важи и за четните кутии F16 F18 F20 не стават защото са за големия блок мотори, нечетните са за малкия блок - съответно Z18XE и X18XE1 са еднакви и са малък блок мотори и са с F17CR в 95% от случаите предполагам. кутията за градско е перфектна до към 80 - 90 е по икономична от дългата кутия, затова пак ви казвам преценете си особено вие с тези зафири тон и половина че и отгоре като се товари. При мен беше някакъв ад, вярно че имаше ряз като я изцепиш щото е в обороти обаче пък такова бучене не се траеше. Предавателните числа на 4та по рядко но на 5та задължително се изчисляват като разделите по-малкото зъби на повечето за да се получи число под единица. съответно в opel-infos.de може да си проверите на Getriebe F17 какви варианти има на кутията и къде точно се слагат Прилагам ви и скоростен калкулатор с който като си напишете размера на гумите и от сайта http://www.opel-infos.de/getriebe/f17.html си изберете кутия и препишете предавателните числа ще разберете точната ви скорост РЕАЛНО, а не по километраж, ако имате различни гуми. http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html - първо пишете размера на гумите и натискате задължително Calculate за да промени общия диаметър в ММ След това калкулатора иска числата да са задължително с точка а не запетайка и внимавайте кои индекси къде ги преписвате от сайта да не получите безсмислици 33 на 37 са зъбите на 5та къса съответно 33/37 = 0.891 това може да си го изчислявате тъй като е възможно да си правите комбинации от предавки примерно единия зъб го оставяте и взимате друг - 33/41 = 0.804 индекс, който оригинално го няма но е възможен и ще е някакъв междинен. НО това не е желателно най-добре да си взимате 2те колела заедно за съответна предавка! всички дизелови кутии са с 31 на 41 зъби съответно 0.756, според зависи ДИФЕРЕНЦИАЛА на кутията ви може да си изчислите точната скорост Примерно къси кутии има с диф 3.55 3.74 3.94 и 4.19 като в тази посока се скъсяват предавките. примерно имате случая гуми 205/45/16 с Final Drive = 3.74 (моя случай) и се получава това 4та 3000 оборота - 80 5та 3000 оборота - 100 в случая сменям 5та с 2та зъба от дизелова WR с индекс 0.756 и 4та си остава 80 а 5та става 118км/х, вярно е че имам дупка по голяма между 2те предавки обаче не ме бърка защото 80% от километрите дето въртя са ми София-Благоевград и някъде по Бг Единствения недостатък е че градско трябва да караш или с 40 на 4 или с 60 на 5 за да се движи спокойно и нормално колата и другото че след 120 е доста по мудна но поне и тиха, разшумява се към 160 чак (за разлика преди към 130) което вече е нормално. ако сте с друг диференциал примерно 3.55 5та ще ви е с 124км/х при същите други условия ако сте с 4.19 ще сте със 105 км/х така че си гледайте диференциала, но най масофия също е 3.74 3.55 е на дизелите съответно те макар със същата 5та ще са с 5 км/х повече при 3000 оборота нагоре се променя с функция примерно с диф 3.55 на 5000 оборота ще е с 207 дизела а вие с 3.74 ще сте 195 и т.н това от мен и не си менете целите кутии за глупости. даже в случая подкрепям с 2 ръце да смените само 5та защото 1-4 предавки си остават къси и за някакви изпреварвания до 160 (докъдето обхваща 4та) колата си има ряз! ако смените с дизелова става ужас съответно си вижте на калкулатора как ще сте преебани с 4та - 3000 = 100 км/х 5000 = 165 и това с тези моите гуми, а зафирите бяха с по високи. и ще карате мъртвец ПП. и да ви дам бонусите - В опел Моргата в Хасково имат дизелови F17 и момчетата се съгласяват да свалят 5та предавка САМО за около 70 - 80 лв свалят ви я с всичко необходимо 2та зъба синхронизатори и т.н. ако са им свършили F17ките може да ги помолите да проверят дали са същите с F15WR дизелови ако имат но по каталог ги гледах абсолютно същите номера (говоря само за 5та) и абсолютно същото важи за колегите с F15 кутии които ги дразни късата 5та На опел събора си чакам почерпките....... :beer:
  8. Това уредче някой може ли да ми го сложи при мен да я замерим: Корса Ц ГСИ z18xe напълно сток 15-ки 205/50/15 по килограми около 1150кг.
  9. Оборотомер на астра Ф

    Здравейте за да не пускам нова тема искам и аз да питам Току що си взех измервателен уред - волтметър и оборотомер в едно та ме интересува как се връзва има 4 изхода черен - минус - за масата жълт за поястоянен + червек - контакт - а да питам защото има волтметър, мога ли да го вържа към remote на СД-то за да използвам волтметъра докато свири музиката, независимо дали е запалена колата? и Зелено кабелче - за сигнал за оборотите та ме интересува от къде се взима този сигнал колата е Корса Ц бензин 2001 година оборотомера целия е електроника та се чудех къде се връзва защото някой казват на някаква си бобина ? а аз се чудех няма ли някакъв начин за километража ? някакви идеи- и къде трябва да се върже ? на упътването пише единствено че трябва за бобина но има и добавка: On electronic ignitions, such as HEI, MSD or CRANE, connect green wire to tach output terminal only! Warning: Failure to comply with above will cause damage но пък нищо не разирам какво ми е запалването и затуй питам да не стане белята аз мога да си се оправя, но само да кажете къде точно требва да се върже :help:
  10. Трансплантация на дизелов мотор

    НЕНЕнеее колега не си ме разбрал имах предвид че онова старото исузу е с мех. помпа и нестава за пипане колкото другите (по-новите) или поне така ми казаха че нема смисъл да го пипам тва старото исузу и затова тук питам за по-новите... щото тогава не ми текваше за корса Ц .. а исках да надувам корса б 1.5 td или да слагам 1.7 td от астра Ф на корса 1.7 .. и оттам да се надува, ама пак се отказах щото ми казаха че няма стигне много кончета.. докато тези по-новите мисля с подсилване на части, друга по здрава турбина до 1 - 1.5 съм виждал да надуват.. звука от блоу оффа е невероятен и като цяло тва 1.7 cdti звучи много добре а и мисля че се чипосва...? иначе старите са си железни мотори, ама не се поддават много на пипане.. :dontknow: или да кажат за трансплантация на 1.9 ама май няма смисъл, по-добре да дануеме 1.7 ? също да дадат съвет коя година да е дали има смисъл да е възможно най нова или и по старите ако са си запазени са тупалки .. някави промени като фейслифт.? има ли или промени по мотора и да кажат какви са вариантите 1.7 гледам има май 3 варианта мен попринцип ме интересува този който е sport купе ... щот няма GSi купе .. той само с бензинка .. поне да е спорт 101 коне ли е.. и ако може да кажат горе доло какви цени да търся и ниво на оборудване с какви екстри..? мисля че спорт беше най-високото на оборудвано.. нищо ... дайте съвет .. ама мисля че ше кажете за трансплантацията да забрава .., тогава тунниг на това 1.7 .. държи ли .. какво му е заводското надуване за да е 101 коне.. и ако се надуе на 1 бар или 1.5 с блоу офф-че какви пари ще ми излезне Благодаря ви предварителноо :beer:
  11. Здравейте колеги, това лято ще си взимам корса, още се чудя дали да е B или C, ако е бензин ще си взема 99 или 2000 год корса B с мотор X16XE, който е малкия блок и после ще го правя, или ще слагам Z18XE от корса C, доколкото знам и скоростите и главата им са малкия блок и ми казаха че няма се преправя нещо механично и полуоски и главини няма се менят ? ако скоростната им е еднаква че корса б х16хе я пускат с F17CR и F15CR .. а Z18XE е F17CR.. таа.. ако е дизел старите корси са със скапани мотори и мисля да е корса C 1.7 sport за предпочитане ще търся 101 коня мотора който се води 1.7 cdti ли .. незнам .. интересува ме той държи ли на тунинг, защото временно (6месеца до година) ще я карам сток докато събера пари и после ще надувам нагоре 1 bar .. 1.5 ... другия вариант е ии искам да питам в тази корса С Може ли да се сложи мотор 1.9 cdti от астра Х/вектра Ц и там другите модели на които го има..? който е 150 коня и ще са ми предостатъчни и няма да се пипа ? преправянето много ли ще е ? какви пари ще ми излезне.. защото ако тръгна да го правя това 1.7 150 коня .. кое ще ми излезе по ефтино и за какви пари говориме.. ? в случая когато е дизел аз конете не ги много уважавам и изобщо не ги споменавам при дизела, но .. ако е дизел целта ми е 300 нютонметра, не ме интересува особено какви коне ще дойде мотора..
  12. Tuning Проект Corsa B 1.7 D ISUZU или?

    Колеги вижте какво прочетох в един английски форум The X18XE1 and Z18XE engines used in AstraG, CorsaC, late VectraBs etc are small block, stroked X16XEs. the C18XE and X18XE are big block underbored 2.0 Ecotecs. the Small block X18XE1 is a straight swap for a later X14XE or X16XE. the x18xe engine is found in the mk3 astra's and earlier vectra's (upto 1999 ish) the x18xe1 is found in the mk4 astra's and later vectra, they look completely different to look at, x18xe1 looks more like the x/c14/16xe engines, доколкото мога да си го преведа излиза че х18хе1 и z18xe щом са малкия блок би треало да имат доста общи работи с х16хе .. следователно би требвало да влезнат много по-лесно от х18хе/с18хе/с20хе????? някой да каже какво ще е предимството ако слагам мотор от малкия блок примерно z18xe или x18xe1 пред x18xe примерно Пп. и стига с коментари от типа много си объркан .. незнаеш какво искаш ... Трябва ми корса B малко по-мощничка от х16хе и пак да е тези години 98-00 .. демек ше е екотек .. до 115 - 125 коня 1.8 нагоре неискам!!
  13. Tuning Проект Corsa B 1.7 D ISUZU или?

    колега, казах ти че същото купе кола няма да е имам една астра ф писнала ми е като визия .. просто ми требват старите мотори и по ново купе (като година) ама от старите купета (corsa b/tigra a .. Друго немога да се сета .. ) демек такова от корса или тигра шот са до 00 - 02 год лошото е че са екотек .. добре ако отпишеме старите мотори екотеците по-лесно ли ше се сложат например х18хе
  14. Tuning Проект Corsa B 1.7 D ISUZU или?

    нищо де иначе това ли е най-добрия вариант ? с20не ? че искам да сложа и борд комп от астра ф и таблото от астрата.. казаха ми че 8 винтиловите са доста по-лесни и ефтини за поддръжка, доколкото знам и с20не-то си навървява доста казват че е и лесен за туннинг има доста голям потенциал предполагам доста по голям от с16хе/х16хе а и като имам впредвид че е по-ефтин от тях и доста по-масов и се намират части доста по лесно мисля че тва е мотора за мене ?
  15. Tuning Проект Corsa B 1.7 D ISUZU или?

    добре де мисълта ми е за да не се прави самия мотор нема ли някакъв вариант при който мога да сложа по-мощен мотор, на който частите да се различават минимално с този 1.6 16в .. x16xe незнам защо некъде четох че примерно астрата ти е с16nz и може без проблем да се сложи c20ne без да сменяваш много работи ?, като например скоростната кутия съвпадала .. и оттам поне се спестява доста време и пари това важи ли и за х16хе ? щото на мен ми требва точно такова с20не на корса .. 115 коня е ама нютоните се чувстват доста повечко и друг е въпроса че НЕ-то с доста по-малко пари може да се дигнат конете .. . и е 8в, частите са доста по масови и доста по ефтини ??
×