Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Srednia

Потребители
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Srednia

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Zafira B
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

82 профилни разглеждания
  1. Дизел в Маслото!!!

    Върви си нормално,ускорява добре ...вчера карах зад нея като помолих човека който кара да я настъпи хубаво и забелязах леко пропушване на черен пушек,но за мен е нормално на това настъпване да пусне малко черно,но както и да е .На някаква диагностка показваше ,че дюзата на трети цилиндър подава повече гориво по време на работа на мотора.От както открих проблема всеки ден научавам за нови и нови двигатели 1.9 мултиджет на различни марки с този проблем и започвам да съжалявам горчиво за избора си.
  2. Дизел в Маслото!!!

    Да това е съмнението на майстора,дюзите бяха изпратени някъде където каза,че работят мн качествено и заключението е ,че разпръсквачите не работят коректно по думите на майстора и до колкото разбрах подават повече гориво от необходимото. Лично аз не мога да се съглася ,че от това ще меси дизел с маслото и за това му казах да я сглобява и да си я взимам,понеже ми искаха 200 лв за бройка без да ми дадат гаранция ,че проблема ще се оправи.По принцип не една кола съм карал при въпросния майстор,спасявал е и тотални бръкми,доста добре се справя и с електрониката-чипосвал ми е коли,изключвал ми е ЕГРи препрограмирал е компютри и т.н и твърди,че и на други Зафири е махал ДПФа и е сигурен,че го е изключил и този коректно,но някакси не ми се вярва от това повече подаване на горивото да се пълни картера с нафта.Ще видя сега като имам малко време ще я закарам на друг препоръчан човек за мнение
  3. Дизел в Маслото!!!

    И според мен е така,но майстора не иска да ме чуе и твърди,че всичко било изключено,дори му обяснявам какво значи мигащата лампичка за подгрева на Опел и пак не се съгласява....сега ще дам една камара пари за мерене на компресия нещо си по дюзите и ала бала и проблема пак ще е налице. То въпроса най-вече е за читав майстор в Пловдив който ще ме чуе и ще оправи проблема
  4. Дизел в Маслото!!!

    И така докато се радвах на новата си придобивка и си мислех ,че няма кой знае какви косури се оказа,че има и то не малко..то не бяха егр то не беше дпф...дроселова клапа...пренадуващо турбо и още мога да изброявам,но спирам да разясня за проблема. След куп влизания в авариен режим и светещи лампи се принудих да премахна егр и дпф механично и софтуерно,до тук добре докато един ден не започна да ми мига лампипката за подгрева.Поразрових се тук там и открих,че означава "незавършена регенерация на ДПФ" .Отидох във въпросния сервиз и обясних ситуацията,но ми казаха,че нямало общо с регенерацията щото филтъра вече го нямало и т.н. ,казаха ,че е останал някакъв неизключен датчик.Така и не успяха да угасят въпросната лампа и един хубав слънчев ден 2седмици след смяна на маслото реших да проверя нивото и чудо,беше 2 пръста над максимума(веднага бързам да кажа че не е антифриз,а си е чиста нафта).Върнах колата в сервиза и мереха компресия-наред е мереха нещо по дюзите-разпръсквачите били за смяна и общо взето от това бил проблема.... Да ама аз не вярвам. Някъде попаднах на тема за същия 1.9 120к.с с прекъсвана регенерация и на колегата му вкарала дизел в маслото.Да ама аз нямам вече Дпф.Изобщо пълна каша ...омръзна ми от тая кола.Ако някой знае къде да търся проблема или добър сервиз в Пловдив ще съм благодарен иначе ще я изхвърля.Омръзна ми да я правя тази кола вече.Дано е станало ясно от обяснението ми,че нямам надежда вече честно казано.
  5. Премахване на EGR & DPF

    Благодаря за видеото,вчера посетих сервиз и ми разясниха за това почистване ,казаха също,че на тази платка от видеото обикновенно се прекъсвали някакви магистрали и в повечето случаи било поправимо с презапояване ,но зависело от състоянието...ще пробвам този метод на пъряо време дали ще стане ако ли не ще взимам нова и това е
  6. Премахване на EGR & DPF

    Здравейте колеги,собственик съм на Зафира Б 1.9/120 дизел.След като много пъти колата влизаше в авариен режим и показваше на кодовете с грешки запушени EGR & DPF реших ,че е крайно време да ги отстраня механично и софтуерно.Речено сторено,направих го в Пловдив при човек на който имам пълно доверие и винаги съм си карал колите там за подобни манипулации.Човека от сервиза има навика да прави пълна инспекция на автомобила и е направил тест драйв след премахването на двата компонента и всичко е ОК,но.... При каране на колата със закачен лап-топ е установил,че турбината ми пренадува след 3000 обората.За нея се разбрахме какво ще се случва. Другия проблем който ме гложди и въобще не ми е ясен и за който най-вече се интересувам е неизправност в клапата за меко гасене.Помолих майстора ми да провери цената и се оказа,че най-евтината е 750 лв. Виждам на другите автомобили какво представлява тази клапа,но на 1.9 cdti изобщо не мога да разбера коя е тази клапа.Когато си взех колата ме пресупреди ,че сервизната лампичка ще ми свети заради тази неизправност,но още след първото каране загасна.Като цяло не усещам твърдо гасене както ми беше обяснено,че ще е с неработеща такава клапа.Искам да попитам къде точно се намира на моя автомобил тази клапа,каква друга функция има освен меко гасене,как изглежда ако някой има снимка или линк с изображение и как мога да я търся по сайтовете с авточасти защото под името„клапа за меко гасене ”не ми излиза нищо?Благодаря
  7. Здравейте колеги,собственик съм на Зафира Б 1.9/120 дизел.След като много пъти колата влизаше в авариен режим и показваше на кодовете с грешки запушени EGR & DPF реших ,че е крайно време да ги отстраня механично и софтуерно.Речено сторено,направих го в Пловдив при човек на който имам пълно доверие и винаги съм си карал колите там за подобни манипулации.Човека от сервиза има навика да прави пълна инспекция на автомобила и е направил тест драйв след премахването на двата компонента и всичко е ОК,но.... При каране на колата със закачен лап-топ е установил,че турбината ми пренадува след 3000 обората.За нея се разбрахме какво ще се случва. Другия проблем който ме гложди и въобще не ми е ясен и за който най-вече се интересувам е неизправност в клапата за меко гасене.Помолих майстора ми да провери цената и се оказа,че най-евтината е 750 лв. Виждам на другите автомобили какво представлява тази клапа,но на 1.9 cdti изобщо не мога да разбера коя е тази клапа.Когато си взех колата ме пресупреди ,че сервизната лампичка ще ми свети заради тази неизправност,но още след първото каране загасна.Като цяло не усещам твърдо гасене както ми беше обяснено,че ще е с неработеща такава клапа.Искам да попитам къде точно се намира на моя автомобил тази клапа,каква друга функция има освен меко гасене,как изглежда ако някой има снимка или линк с изображение и как мога да я търся по сайтовете с авточасти защото под името„клапа за меко гасене ”не ми излиза нищо?Благодаря предварително!
  8. Проблем с DPF-а

    Колеги вчера на път ми светна сервизната лампичка на Зафирата и колата влезна в авариен режим,нямаше мощност,супер бавно ускоряване и т.н.След като я загася се оправя и след 4 км отново святка сервизната лампичка и влиза в авариен режим.Намерих сервиз по пътя,направиха диагностика и излезна някаква разлика в налягането на изгорелите газове или нещо от сорта,демек момчето ми го преведе ,че е филтъра за твърди частици,ама сега датчик ли е ,запушен ли е нещо друго ли е не можа да каже, и мога ли да я карам така поне докато отвори сервиза на който имам доверие в Пловдив.Изминах 200 км. С този проблем и няма някакви други ядове и главно въпроса ми е ще навредя ли на колата ако я карам така известно време докато успея да я вместя в графика на сервиза?Между другото на теста с педала и пъпката за километража за вадене на грешки ми изписва 1.7 03 003 Която грешка проверих в един чужд форум и се споменаваше за DPF,но малко трудно ми беше превеждането
  9. Нов собственик с няколко въпроса

    Оказа се акумолатора тоя дерт.Сега с новия и въртенето се усеща как е по-бързо при палене,явно стария си е изпял песента....поне сега отписах един консуматив
  10. Нов собственик с няколко въпроса

    Благодаря за пожеланията и поясненията по въпросите.Ще се разровя по форума за въпросния проблем с обдухването,за разхода честно казано очаквах поне 6/100 ама пък ще ми върши работа колата и някакси ще си затворя очите,относно показанията за оставащ пробег-днес се оправи работата като му налях доволно нафта,сега обаче имам друг дерт.... Сутринта запали с малко повечко въртяне колата,принципно и до сега първото палене не е било от раз ама днес доста се зачуди и не щеш ли след 1 час градако спрях на паркинга на магазина,свърших си работата качвам се да паля и изненада не може да превърти лампите и дисплея мигат чува се стартера как сработва но не може да превърти ....та поръчах акумолатор след малко ще отивам да го сменямам.Дано да е от него понеже незнам на каква възраст е.И преди така ми е правил акумолатор но тогава нямаше сила и за лампи и ел стъкла,а сега си работят ама ще видя след малко,ще пиша и какво се е получило
  11. Здравейте колеги!От две седмици съм собственик на Опел Зафира Б 1.9 CDTI 120к.с.Смея да твърдя ,че попаднах на доста запазен и до колкото е възможно технически изправен автомобил (вече имам над 1500 км без проблеми).Оказа се че,автомобила е редовно поддържан и не е оставян с проблеми които да се влошат.Сега имам доста въпроси относно марката и модела,понеже съм карал друга марка от съвсем различен клас и някои неща са ми колкото интересни толкова и странни,но може би са нормални.Сега ще попитам за няколко неща за които ми е наложително да ги знам и няма да претрупвам темата с въпроси,а с времето ако нещо не ми се изясни ще търся помощ и съвети тук. Първо искам да попитам как стоят нещата с нивомера за гориво?Стрелката ми за гориво показва някакви стойности пада и се покачва от самосебеси.Например въртял съм из града и е паднала няколко милиметра,след известно време или престой се връща на старото място,изобщо доста играе и в нито един момент незнам дали ще се върне или ще си остане на новата позиция,а днес ми се случи и друго показанията по борд компютър не се обновиха след зареждане(cd70 navi) и карах така до изтичане на оставащите километри които в един момент станаха 0км,заредих отново за 20 лв пак същата работа,показва,че нямам гориво.На стрелката го отчита ,но на дисплея 0.Някакъв бъг ли е това и мога ли да го оправя с някакъв чалъм така да се каже и това с промяната на стрелката на нивомера обичайно ли е за тази кола? Второто свързано с първото е относно разхода.Верно тежи колата ама чак пък толкова ....На дълъг път с 80% шофиране на автопилот на 6та предавка и скорост 120-140 разход 7/100.разхода съм го пресметнал с калкулатора в гугъл като съм засичал изминатите километри от светване на лампата за резерва зареждане и до ново светване на лампата.въпроса ми е така ли трябва да гори тази кола?Фактори при мен покачващи разхода са 17' джанти и пуснат климатик ама пак много ми се вижда. И третото ми важно питане е за климатроника и по точно за посоките на обдухване.Незнам нещо счупено ли има извътре или някакъв софтуерен бъг е ,но не ме слуша накъде му задавам да духа като цяло.Отбелязвам да обдухва надолу-духа си в средата след време започва и от долу на следващия ден е спряло да духа насреща и отдолу и духа само на прозореца.Слабо място ли им е това и според вас повредата механична ли е или софтуерна?Няма някакви шумове из таблото да показва признаци на нещо разкачено.Нов съм във форума и малко неориентиран надявам се темата да е на подходящото място и благодаря предварително на всички отзовали се!
×