Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

akirilovv

Потребители
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно akirilovv

  • Рожден ден 28.04.1994

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra G 1998, 2.0, 82к.с.
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Мъж
  • От
    София

Последни посетители

74 профилни разглеждания
  1. Както бях писал в предна тема астрата ми умря на пътя, оказа се платка на гнп-то. Причината да думне платката се оказаха оголени кабели на авансаторния клапан. Поправиха платката при един от най-добрите на тея платки помпи, като тая му беше 90-та и човека се ползва с много добра репутация. След като изолирахме кабелите и запоихме всичко, сложихме платката и сега си пали от раз. Не се чува да чукат аванси да пуши да се дави колата да лопа, всичко е окей. Обаче като се качихме да я разтикаме се оказа, че като почне да надува турбината в един момент все едно изключва и колата забива. Съответно на 3та с 50км/ч макс. Сменихме маркучите на вакуума, даже и единия соленоид, раздвижихме актуатора, смениха се и 2 гарнитури на всмукателния колектор и проблема се свежда до следното. Палиш колата е студена, не иска да се изреже, ако караш няма мощност. Като загрее обаче се оправя и започва да дърпа нормално без да забива. Така можеш да я гасиш и палиш колкото искаш и си работи като хората. Ако престои обаче през нощта на сутринта пак мъка. Чакаш да поработи малко, форсираш 4,5 пъти да изчисти звука и после няма яд. Забелязах леко омасление по маркучите на вакуума откъм турбината. Самата турбина няма луфтове и затягания. На диагностика няма грешки освен P1625 - Main Relay. От живите данни мога да споделя следните стойности: При 800 об/мин Температура на маслото: 70 градуса Air pressure sensor: 1 bar Air mass meter: ~ 400 mg/H Pump Speed: 401 rpm EGR Command: 3913 mg/H Fuel quantity : 7 mg/H Fuel quantity wished : 7mg/H Fuel temperature: 59 gradusa Някой има ли идеи?
  2. Както бях писал в предна тема астрата ми умря на пътя, оказа се платка на гнп-то. Причината да думне платката се оказаха оголени кабели на авансаторния клапан. Поправиха платката при един от най-добрите на тея платки помпи, като тая му беше 90-та и човека се ползва с много добра репутация. След като изолирахме кабелите и запоихме всичко, сложихме платката и сега си пали от раз. Не се чува да чукат аванси да пуши да се дави колата да лопа, всичко е окей. Обаче като се качихме да я разтикаме се оказа, че като почне да надува турбината в един момент все едно изключва и колата забива. Съответно на 3та с 50км/ч макс. Сменихме маркучите на вакуума, даже и единия соленоид, раздвижихме актуатора, смениха се и 2 гарнитури на всмукателния колектор и проблема се свежда до следното. Палиш колата е студена, не иска да се изреже, ако караш няма мощност. Като загрее обаче се оправя и започва да дърпа нормално без да забива. Така можеш да я гасиш и палиш колкото искаш и си работи като хората. Ако престои обаче през нощта на сутринта пак мъка. Чакаш да поработи малко, форсираш 4,5 пъти да изчисти звука и после няма яд. Забелязах леко омасление по маркучите на вакуума откъм турбината. Самата турбина няма луфтове и затягания. На диагностика няма грешки освен P1625 - Main Relay. От живите данни мога да споделя следните стойности: При 800 об/мин Температура на маслото: 70 градуса Air pressure sensor: 1 bar Air mass meter: ~ 400 mg/H Pump Speed: 401 rpm EGR Command: 3913 mg/H Fuel quantity : 7 mg/H Fuel quantity : 7mg/H Fuel temperature: 59 gradusa Някой има ли идеи?
  3. Привет хора! Е сега ще ви разкажа за една случка на африканска чума по дизеловите астри... Вчера 26.07.2019г ще пътувам от София за Русе. По ред обстоятелства тръгнах да излизам от Цариградско шосе да си хвана околовръстния път. Спирам на ОМВ пия кафе и тръгвам, 1ва, 2ра, ускорявам да се включвам движението и колата изтропа... Викам си "абе новобранец пак обърка 4та с 2ра", съединител пак на втора, отпускам и подавам леко газ и колата почва да се дави. Викам си "Абе я бе, кво ти стана" отбивам и колата огасна. Вадя ключа, вкарвам, давам на контакт, цък да запали и само върти и даже не иска да се задави да ръчи да пали. Пробвах 4,5 пъти на къси откоси, щото се пак да не "замине помпата". Викам си тая кола от де да глътне въздух така в движение не знам... Резервоарът е пълен до горе и не, не съм сложил бензин на дизелчето ми. След многобройни телефонни обяснения всички "спецове" казват ГНП. Чиято електроника е правена преди около година уш успешно. Айде пътна помощ и обратно пред блока стоварихме котвата и сега идват следните въпроси. Трябва сервиз, който да каже дали е гнп и евентуално да го демонтира, за да може да се изпрати на специализиран сервиз за отремонтиране на платката на гнп-то (ако е от нея разбира се) + пътна помощ отново до сервиза. Препоръчайте хора в софия занимаващи се с някой от 3те проблема (транспорт, демонтаж и монтаж, електроника). Естетвено ясно ми е, че ще струва пари, но като всеки човек искам като плащам да получавам качество... Колата съм я взел за 1000лв (цената е така, защото я купувах от мой човек за първа - учебна кола) и няма смисъл да давам 1500-4500 за ГНП само... А болното прасенце е Астра Г, 1998г, 2.0 DI, 82 к.с., X20DTL мотор и е в добро техническо състояние (беше). Резултат след диагностика P1225; P1635 - свалена платка отремонтирана по правилния начин поставена - 300лв общо.
  4. Аномалия с хидравликата

    Оказа се, че точно това е проблемът. Поради дефект в таблото лампата на акумулатора не светеше и съответно алтернатора не произвеждаше достатъчно напрежение, за да се задейства помпата на хидравликата. Брат ми се занимава с ремонт на коли, успях да се прибера в родния град и да я погледне, та намести таблото всичко си светна, хидрваликата тръгна и така без абсолютно никакви други интервенции... :D
  5. Аномалия с хидравликата

    При закупуването на новия акумулатор, за да му важи гаранцията са направени замервания дали зарежда алтернаторът. Следователно са установили изправността на системата. Но все пак е възможно за една година да е дало фира знам ли. Ще се прегледат тези неща със сигурност. Така или иначе по колата проблемите са главно електрически и заради това предполагам, че от там е проблема. Иначе като си тръгне хидравликата един път после няма проблеми. Нито вие като навивам волана, нито издава някакви шумове, което малко ме успокоява, че може да не е от помпата. Благодаря за включванията ще се погледнат нещата, към които ми изострихте вниманието!
  6. Аномалия с хидравликата

    Забравих да добавя, че са сменяни четките на алтернатора миналата година както и акумулатора. Предположенията са за дефект в ел системата на автомобила. Поне това, което съм получил като информация до момента. Ако има яснота ще дописвам, благодаря ви!
  7. Аномалия с хидравликата

    Здравейте! Като абсолютен начинаещ шофьор (взех книжка преди 3 месеца) и на мен ми предстои закупуването на първия автомобил. С един мой съученик почти стигнахме до сделка за Астра Г 1998г 2.0 82к.с. дизеларка. Прикачвам линк за пълни спецификации на автомобила: https://www.auto-data.net/en/opel-astra-g-2.0-di-16v-82hp-2444 . Има следния проблем, като се запали колата няма хидравлика, след форсиране до 2000 оборота всичко се оправя и няма проблем. Според вас от какво може да е проблема? Маслото на кормилната рейка или електрически проблем, тъй като според собственика е с ел. усилвател, а по данни на аутодата е с хидравлика и малко ми е неизвестно още. Идеята е дали е от помпата, че до колкото разбрах там става въпрос за 2,3 хиляди лева нова или 700лв ремонт втора ръка. Колата ще я вземам за 1000лв и не си струва да сменям каквото и да е било в тези ценови диапазони. Благодаря ви за отделеното внимание и лека вечер!
×