Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

akirilovv

Потребители
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно akirilovv

  • Рожден ден 28.04.1994

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra G 1998, 2.0, 82к.с.
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Мъж
  • От
    София

Последни посетители

17 профилни разглеждания
  1. Аномалия с хидравликата

    Оказа се, че точно това е проблемът. Поради дефект в таблото лампата на акумулатора не светеше и съответно алтернатора не произвеждаше достатъчно напрежение, за да се задейства помпата на хидравликата. Брат ми се занимава с ремонт на коли, успях да се прибера в родния град и да я погледне, та намести таблото всичко си светна, хидрваликата тръгна и така без абсолютно никакви други интервенции... :D
  2. Аномалия с хидравликата

    При закупуването на новия акумулатор, за да му важи гаранцията са направени замервания дали зарежда алтернаторът. Следователно са установили изправността на системата. Но все пак е възможно за една година да е дало фира знам ли. Ще се прегледат тези неща със сигурност. Така или иначе по колата проблемите са главно електрически и заради това предполагам, че от там е проблема. Иначе като си тръгне хидравликата един път после няма проблеми. Нито вие като навивам волана, нито издава някакви шумове, което малко ме успокоява, че може да не е от помпата. Благодаря за включванията ще се погледнат нещата, към които ми изострихте вниманието!
  3. Аномалия с хидравликата

    Забравих да добавя, че са сменяни четките на алтернатора миналата година както и акумулатора. Предположенията са за дефект в ел системата на автомобила. Поне това, което съм получил като информация до момента. Ако има яснота ще дописвам, благодаря ви!
  4. Аномалия с хидравликата

    Здравейте! Като абсолютен начинаещ шофьор (взех книжка преди 3 месеца) и на мен ми предстои закупуването на първия автомобил. С един мой съученик почти стигнахме до сделка за Астра Г 1998г 2.0 82к.с. дизеларка. Прикачвам линк за пълни спецификации на автомобила: https://www.auto-data.net/en/opel-astra-g-2.0-di-16v-82hp-2444 . Има следния проблем, като се запали колата няма хидравлика, след форсиране до 2000 оборота всичко се оправя и няма проблем. Според вас от какво може да е проблема? Маслото на кормилната рейка или електрически проблем, тъй като според собственика е с ел. усилвател, а по данни на аутодата е с хидравлика и малко ми е неизвестно още. Идеята е дали е от помпата, че до колкото разбрах там става въпрос за 2,3 хиляди лева нова или 700лв ремонт втора ръка. Колата ще я вземам за 1000лв и не си струва да сменям каквото и да е било в тези ценови диапазони. Благодаря ви за отделеното внимание и лека вечер!
×