Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

nikolowkz

Потребители
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно nikolowkz

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Signum z30dt
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Здравейте, имам странни проблеми с двигател Z30DT автомат. Интересното е, че когато достигне нормална работна температура 85-90С двигателя изгася сам, но това е само когато колата е на място, ако и подавам малко газ няма да изгасне- както и в движение! Наблюдавам и друго; Когато я карам в ниските обороти я усещам нестабилна (1000-1400rpm) след тези обороти го няма това колебание, лашкане, тресене. Когато спирам на кръстовища и светофари - спира на тласъци! Колата съм я закачал на Bosch В Германия и там техника каза, че проблема бил в дюзата на 1-ви цилиндър, защото имаше грешки P0093, P0301, P700, P1565 на мотора и ; P1895, P1896 на кутията, като каза, че най-вероятно грешките в кутията са в следствие на нестабилна работа на двигателя и не може да се синхронизират оборотите на двата компютъра. Дойдох си в Бг и тръгнах по различни сервизи, като повечето вдигат ръце, а един ми каза, че има бюлетин от Опел, който гласял, че щом има Грешка P0093 - трябвало да се сменят SCV клапаните на гнп-то. Оказва се, че въпросните клапани, са сменени преди 40 000км както и датчика за налягане на рейла и ангренажа. Пробвах да сменя датчиците на коляно и разпределител със втора употреба, но проблема се запази-наблюдавам завишение на маслото в картера.. , днес забелязах, че преди да изгасне колата започва да иска налягане два пъти над нормалното както си работи на място-тук съм качил клип Ще бъда благодарен с мнения и съвети.
  2. Проблем с Z30DT Vectra C 3.0 CDTI 184 коня

    Здравейте, темата е стара, но имам сходни проблеми със същия двигател Z30DT автомат. Интересното е, че когато достигне нормална работна температура 85-90С двигателя изгася сам, но това е само когато колата е на място, ако и подавам малко газ няма да изгасне- както и в движение! Наблюдавам и друго; Когато я карам в ниските обороти я усещам нестабилна (1000-1400rpm) след тези обороти го няма това колебание, лашкане, тресене. Когато спирам на кръстовища и светофари - спира на тласъци! Колата съм я закачал на Bosch В Германия и там техника каза, че проблема бил в дюзата на 1-ви цилиндър, защото имаше грешки P0093, P0301, P700, P1565 на мотора и ; P1895, P1896 на кутията, като каза, че най-вероятно грешките в кутията са в следствие на нестабилна работа на двигателя и не може да се синхронизират оборотите на двата компютъра. Дойдох си в Бг и тръгнах по различни сервизи, като повечето вдигат ръце, а един ми каза, че има бюлетин от Опел, който гласял, че щом има Грешка P0093 - трябвало да се сменят SCV клапаните на гнп-то. Оказва се, че въпросните клапани, са сменени преди 40 000км както и датчика за налягане на рейла и ангренажа. Пробвах да сменя датчиците на коляно и разпределител със втора употреба, но проблема се запази-наблюдавам завишение на маслото в картера.. Ще бъда благодарен с мнения и съвети.
×