Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Markus99

Потребители
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Markus99

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Insignia A20DTH ecoFlex 96kW
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

48 профилни разглеждания
  1. Здравейте, колата е Инсигния 2.0 CDTI, 96kW, 131 k.с. Sport Turer ECOFlex START/STOP 2012год. , механична скоростна кутия , проблема който усещам е , че при превключване на скорости, се усеща трудност при влизане. Самите скорости не влизат гладко, а с леко съпротивление и се усеща нещо като леко щракване на лоста, непосредствено след влизането на дадената скорост. Дали някой е изпитвал подобни проблеми и знае от какво може да е?
  2. Кой е най-читавият двигател на Insignia?

    Колега да попитам, това което си обяснил за почистването на ДПФ филтъра, означава ли, че когато колата в спряло положение вдигне оборотите на някъде около 1000, при нормални 810, е започнал този процес за който обясняваш. Колата е Инсигниа 2.0 CDTI, 131 к.с. 96кw, Start/Stop (ECOFlex). Защото няколко пъти ми се е случвало докато седя на светофара и да вдигне малко оборотите(в рамките на това което написах по-горе), и като човек явно неразбиращ до толкова, гася колата, паля пак и тя се връща в нормално състояние. Мислех си, че е някакъв бъг в системата нещо, но по твоите обяснения по-скоро съм прекъсвал процеса на пречистване. И др. което наблюдавам, че от известно време не ми работи START/STOP системата дори и след каране на дълго разстояние(София-Шумен), но мисля, че е от акумулатора, защото в София Ауто ми казаха, че най-вероятно е от него, това било първия признак за началото на края на един AGM aкумулатор. Благодаря предварително.
×