Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Yulian Trichkov

Потребители
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Yulian Trichkov

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra H 1.7 cdti
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Може, нямам достатъчно познания да споря или да потвърдя. Съжалявам за първоначалната ми неопределеност и емоционалност, но още не мога да се отърся от спомена за кошмарните моменти всеки път, когато ми се заявяваха нови и нови суми за ремонта. В повечето случаи - четирицифрени числа...
  2. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Възможно е да съм се изразил недостатъчно разбираемо за всички. Затова ще трябва още малко да бъда изтърпян с тропането по клавиатурата. Та, под "някаква си част" нямах предвид някаква си конкретна бурма или чарк, а част от цялото. Както като си отрежем едно парче тиква, например, то е част от тиква, а не цяла такава. И няма конкретно име тази "някаква си част" от тиква, а може само грубо да се определи дали е половин тиква, четвърт тиква или една трийсетивторинка от тиква. Понеже това, което видях за кратко като счупено, отгоре погледнато приличаше по форма на гарнитура за глава - с четирите дупки за цилиндрите, като между два от тях беше счупеното, но дебелината на това чудо беше около една трета от височината на главата цялата. Беше ми обяснено (не знам колко е вярно, но и не виждам защо да не вярвам на конкретния човек), че не всеки монтьор знаел, че този "резен" или тази "част от главата" се разглобява от цялата глава. Ако това има някакво конкретно име, то явно е дълбоко пазено в тайна в заводите на Опел, където и по света да се намират те. И в крайна сметка - не е и толкова нужно да търся името на този чарк, тъй като и без това той май не може да бъде намерен на пазара самостоятелно, а само като една цяла глава комплект. Което и биде направено в моя конкретен случай. Макар че остават висящи въпроси - главата бе носена на проверка, дори и блокът бе носен на такава проверка за пукнатини, като резултатът все беше отрицателен... Но - нямам отговор...
  3. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    А, а на профилната ми снимка шкодата не е 120, а Октавия мой набор. Тя си изслужи службата достойно 40 години... Четиридесет години!
  4. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Гледам, че последно дискусията е от края на 2016-та. Но като сметнем, че моите проблеми започнаха ранната пролет на 2017-та и решението дойде едва лятото на 2018-та, въобще не считам, че не съм в час. Майката ми се такова с тая Астра. ДВА пъти на ремонт по около 2 бона всеки за смесването на антифриз с масло! Другите - по съединител и още не знам си какво не ги броим. А изглеждаше като току-що излязла от завода (не го и знам къде е - може да е в Русия, може да е в Китай). В крайна сметка се оказа някаква си част от главата, която не всеки майстор знаел, че се разглобява въобще. Счупена, на практика. Брей, колко гарнитури и бренери бидоха сменени за луди пари, че да се стигне в дълбочина. Че и не само главата сто пъти я носиха за проверка, ами и блока!!! Ах, милата ми шкодичка 120 L... Направо ми се плаче за нея след тия адски парични и не само парични мъки...
×