-
Мнения
72 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно _shady

-
Ранг
избила ръжда
- Рожден ден 1.03.1988
Previous Fields
-
Автомобил
Opel Tigra X14XE
-
Защита от ботове / Protection from bots
681
Profile Information
-
Пол
Male
-
От
Ловеч
-
Задължително добави снимки колега,рег номер на автомобила! Най-вероятно е скатана в квартала или близките и съседни на вашия Подуяне,Хр.Ботев... за да си намериш колата (говоря от опит) трябва да имаш познат, който да е местен и да е запознат с автоджамбазите,за да те насочи към групите, които се занимават с това...първите 48 часа са ти най-важните за успех...лично аз след малко повече от 3 дни имах успех... преди време се случи на шефката ми от Подуяне да и откраднат чисто новата рав4-ка....година и половина по-късно, младо момче си купува нейната кола от пазар в Дупница... надявам се имаш застраховка и всички нужни документи и ключове за признаването и! Успех!!! ПП: дай снимки, за да мога да разпространя инфото ти из други форуми!
-
Я се организирайте и ме бройте и мен... до неделя съм във варна, ще се радвам да се запозная с още нови колеги. 0883 48 67 67 Деян ... ако се организирате ме известете по отраничко и ако не вдигам значи съм на плаж
-
Изгниха барабар със колите на срещащите се... (joke) Никсън влизаш ли още тук, яко се изгубихме с теб...драсни да те видя накъде си, нямам ти и номера..
-
продай я и си купи нова-направена...
-
свалят се само и единствено заедно с пласмасовата облеглака...не могат да се "разкачват" като седалищната част на седалката.
-
Насочила си се към 2 различни класа автомобили:малък компактен кабриолет от страна на тигра/206 и луксозно комби.Както и да ги погледне човек и каквото и общо да търси тези 3 автомобила винаги ще са контраст като черното и бялото.В първия случай имаш малка кола,малък по обем багажник,малък избор от мотори(за мен лично по отношение на тиграта съществуват само 2:дизелов 1.3 ЦДТИ-90коня и бензинов 1.8-125коня,мисля,че първия е по удачен за дама),твърда возия и среден клас окачване.От другата страна имаш почти огромна кола при това комби,която не само че ще е бъкана с екстри ами е и 4х4.при нея определено обезценяването няма да е толкова главоломно за 2-3 години и частите като поддръжка естествено не са в един ценови клас. Голям фен съм на ауди и въпреки това не мога да преценя дали това е правилния мотор...2.5ТДИ е страхотен агрегат,въпреки че е заклеймен като издънката на ауди...Не споделям това мнение.Ако си намериш найстина читав екземпляр това е мотора...още повече ако успееш да намериш модел 2002,т.е.ауди а6 Ц5 фейслифт с "новия"мотор и да не е автоматик!Това определено беше колата,която аз търсех преди да си взема зафирата-така и не я намерих...! Относно тиграта-сега като отворя мобилето сякаш се връщам 5 години назад.тогава беше същото:тигри в страната почти нямаше,бяха изключителна рядкост ,никой нищо не знаеше за тях и бяха доста скъпи....Както сама виждаш цените им за нашата страна варират между 10 500-19 000лв.Честно казано не мисля,че това е рентабилна покупка.Получаваш окачване,спирачки,мотор като на корсаЦ(не че при тигра А е нещо различно де) на една солидна сума.Съответно теглото на колата е меко казано умопомрачително,заради това че е кабрио-цели 1235 кг .За сравнение нашите тигри са по 1000кг с пълен резервоар гориво... Както споменах мотора 1.3ЦДТИ е много приятен за таква малка кола(стига да не тежи 1235кг).Гори малко и има добри динамични характеристики-пак казвам за кола като тази!Съответно частите за консумативи са същите като при който и да е мотор със същата модификация-Z13DT,Z18XE и т.н. Колкото и невероятно да звучи,аз ако избирам между двете кабриота ще взема пежото.Определено е по разчупено откъм мотори-имаш по-голям избор,колата е по-силно разпространена и отвътре,та дори донякъде отвън изглежда по добре от тиграта.Да не говорим,че има не малко модели с климатроник,докато тигра ТТ с климатроник никога не съм срещал.Съответно поради факта,че ЦЦ-то е по-масова е по- приемлива и като цени за закупуване и цени на части и време и начин на тяхното намиране(говоря за ламарини,стъкла,купе по моргите,не за чисто нови консумативи от магазин). Пежо 206 ЦЦ около 2005г варира в ценовия диапазон 8500-14 000лв...ясно ти е от какво се определя цената... Пежото е моя по-добър избор,тиграта е по-уникалния вариант(и по обичания от теб със сигурност!),а аудито е правилния и рационалния избор... Успех в намирането на Твоя автомобил!Сподели как се разви историята около тиграта ти...Може и на лично,според зависи фактите...
-
+116+90 =31 755
-
Охо колеги...заповядайте довечера на мач на литекс.Ще погледаме малко БГ риалити футбол,ще ударим после едно кафе,може да играем някоя джага...не сме се виждали от доста време.Хайде чакам да се съгласите
-
Даже и не изчетох всички постове... за мен решението е следното-дзвер в тази кола не ти трябва.напълно ти е достатъчно едно 1.6 от гси корса Б,даже много би се радвал на ц20не или е18,но там историята е друга.най-добре се вписваш във х16хе по няколко параграфа:1.взимаш го от корса и го слагаш в корса;2.не ти се налага да режеш,подсилваш или преправяш купето;3.монтажа му е бърз и познат на доста хора-срещу 500лв го имаш монтиран срещу още толкова можеш да си го закупиш Според мен ако купето на колата навсякъде е здрави и читаво не излиза скъпо и си заслужава много повече пред това да я продадеш твоята 3 цилиндрова и да купиш нещо с което не си запознат на нейно мясти.Съответно ти е ясно,че се сменят инсталация,бензинова помпа,дори и километраж(ако искаш оборотомер).Със спирачките не знам как стоят нещата,но съм чувал че на всички са едни и същи и въпреки всичко трябват си по-добри спирачки дори и да са като на ГСИ-то. В резултат получаваш разход от 7 градско на 10(приблизително) добра динамика срещу сумата от около 1500лв...аз ако съм на твое място няма да и сменя документите-ще си я карам така и ще си плащам данъка от 8лв(дали има и толкова)... Поздрави Деян
-
скръндзо ...дай снимки да видим бе,стига си я пазил само за себе си!
-
бюджета може и да ти го увеличим ,ако още не си продал джантите от аватара си
-
Знаех си ,че трябваше аз да карам...ебаси проспуска...днес не можах утре може и да се пробвам...мернах една две ладички на буксир и някое и друго ево и клио поздрави на всички и мс за добрите думи.... опел-88:съжалявам ,че оня ден не можах да ти пиша в скайп...ще се чуем скоро!поздрави
-
Като идваш по Софето и ти се налага да останеш за по-дълго време ми се обаждай!Ще спиш при мен-аз съм в Люлин!Иначе да ,дне стръгвам и ако имам време може да ида до Бояна.В неделя мисля да ми остане свободно време ,за да се запозная с колегите от София....(каня се вече 4 седмици).... Айде от мен е това....и поздрави....Да взема да излизам от тази тема да не досаждам....
-
Мисля,че ако опират и почнат да ядат подкалници и ламарини не си заслужават.... И 2мата знаем ,че един път тръгне ли веждата няма спирка!+това ако колата ти е след 96 или там след която година го "поцинковаха" определено ще съжаляваш след време! Сигурен съм,че ще намериш алтернативен варянт,та дори и по-ефектен! Поздрав и успех!Ще следя да видя с какво ново ще се похвалиш-пиши!!! ПП:имай предвид ,че не винаги в колата ще си сам с гаджето и лаптопа....
-
Я и аз да се разпиша тука бре....то пълно с пичове и .... и пичове от женски такова пол/род ...Айде аз се включвам с папараци фотосешън: ПП:тиграта е по-напред поради 2 причини:1.накадърността на собственика да паркира 2.после имаше офроуд драг,та хората имащи ТК и т.н ми дадоха малко хендикап Както казваше един съфорумец от един друг клуб:"Опел Клуб е навсякъде....".Баси,прав излезе ,въпреки че тогава му сеприсмовах...ДГЕ!