Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

jozlatkov

Потребители
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно jozlatkov

Previous Fields

  • Автомобил
    Vectra C Z18XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

22 профилни разглеждания
  1. Лампата с гаечния ключ...?

    Благодаря! При ще накарам майстора да провери датчиците и ще пиша. Ще запиша и номера на грешката.
  2. Лампата с гаечния ключ...?

    Колеги, Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем ? Няма ли предположения, поне ?
  3. Лампата с гаечния ключ...?

    Здравейте, колеги! Карам Vectra "C", 1.8-2005г. с АГУ на 140 000 км. Това лято ми се яви проблем. Взе да вдига температурата до 95о при най-малкия зор (но само извън града - задръстванията и светофарите в София не вдигат температурата повече от 91о). След като стигне 95о светва лампата с гаечния ключ, която според инструкцията за употреба би трябвало да означава електрически проблем. Втория случай, когато светва е след дълго каране при нормална to (90о) и спиране на бензиностанция - когато потеглям при стартиране на мотора температурата се вдига до 95о (а при спирането е била 90о) и лампата светва. Гася, паля и to става 90о, а лампата вече не свети. И така докато загрее пак до 95о. Естествено тръгнах по майстори. "Четохме" я с компютър, показва някакви грешки, които според майсторите означават проблем с електрическата проводимост (каквото и да означава това). Понеже беше дошло време за смяна на ангренажния ремък, покрай него и водната помпа, смених и термостата (според мен абсолютно ненужно), защото той можело да е една от причините и бил най-малкото зло. Промяна, обаче няма. Все същата история - 95о и лампата светва. Докато си свети лампата няма промяна в поведението на колата. Има тяга и продължава да си върви чудесно (и с климатик и без климатик). Да си призная откровено диагнозата "електрически проблем" ме плаши много. Не само защото трудно се открива повредата, а и защото се започва с метода на пробата и грешката, което винаги е скъпо и не винаги води до успех. Имал ли е някой подобен случай ? Моя ви, помагайте!!
×