Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

jozlatkov

Потребители
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно jozlatkov

Previous Fields

  • Автомобил
    Vectra C Z18XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

35 профилни разглеждания
  1. Здравей, колега! Аз бях пуснал същата тема, но за бензинова Вектра. Чете ли я? Може би проблемът и при теб е същият.
  2. Лампата с гаечния ключ...?

    Здравейте, колеги! Доста време се замотах с моя проблем "лампата с гаечния ключ". Не е да не съм правил нищо. Като за начало и най-евтино смених термостата. Напразно, защото нищо не се промени. Мразя да сменявам здрави части, но... Понеже пак е лято и температурите са високи, та нещата взеха да стават сериозни. Засилих "натиска" върху майсторите и се оказа, че третата степен/скорост на перката на водния радиатор не се включва. Оказа се, че е изгорял (не съм го видял лично) термо-диод в регулатора на скоростите на перката. Но и компа на колата не подава сигнал към релето, което включва третата скорост. Започна се едно диво търсене на въпросния регулатор. Първо трябва той да е здрав, а после да мисля за компютър. Тъй нареченият blowing fan regulator е производство на Valeo. Номерът по Valeo е 1379151, номерът по GM е 870734D-H 160505. Оригинален не се произвежда, алтернативен също. Странно, ужасяващо, но факт. Лошото е, че и по моргите липсва. Намерих го в една морга в Италия, но и там "количеството" било изчерпано. Изглежда, че го продават в комплект с перката и дифузьора. Лошото е, че и такъв комплект не намирам. Някой може ли да помогне ? За сега сме побългарили регулатора, като втора и трета степен са вързани накъсо, за да се включва винаги третата след първа, но това не е решение, защото връзката е лоша и не винаги се получава желания ефект. Освен това, когато изключа мотора след продължителна езда и при показание на стрелката 90 градуса, вентилатора не продължава да работи (за кратко време на трета степен) и след това като го стартирам лампата пак светва. Ще съм благодарен, ако някой ми помогне да намеря този регулатор. След това с компа няма да е толкова трудно. Вече съм намерил на едно две места, както и специалист, който да го обучи. Благодаря предварително за всички мнения и съвети.
  3. Лампата с гаечния ключ...?

    Благодаря! При ще накарам майстора да провери датчиците и ще пиша. Ще запиша и номера на грешката.
  4. Лампата с гаечния ключ...?

    Колеги, Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем ? Няма ли предположения, поне ?
  5. Лампата с гаечния ключ...?

    Здравейте, колеги! Карам Vectra "C", 1.8-2005г. с АГУ на 140 000 км. Това лято ми се яви проблем. Взе да вдига температурата до 95о при най-малкия зор (но само извън града - задръстванията и светофарите в София не вдигат температурата повече от 91о). След като стигне 95о светва лампата с гаечния ключ, която според инструкцията за употреба би трябвало да означава електрически проблем. Втория случай, когато светва е след дълго каране при нормална to (90о) и спиране на бензиностанция - когато потеглям при стартиране на мотора температурата се вдига до 95о (а при спирането е била 90о) и лампата светва. Гася, паля и to става 90о, а лампата вече не свети. И така докато загрее пак до 95о. Естествено тръгнах по майстори. "Четохме" я с компютър, показва някакви грешки, които според майсторите означават проблем с електрическата проводимост (каквото и да означава това). Понеже беше дошло време за смяна на ангренажния ремък, покрай него и водната помпа, смених и термостата (според мен абсолютно ненужно), защото той можело да е една от причините и бил най-малкото зло. Промяна, обаче няма. Все същата история - 95о и лампата светва. Докато си свети лампата няма промяна в поведението на колата. Има тяга и продължава да си върви чудесно (и с климатик и без климатик). Да си призная откровено диагнозата "електрически проблем" ме плаши много. Не само защото трудно се открива повредата, а и защото се започва с метода на пробата и грешката, което винаги е скъпо и не винаги води до успех. Имал ли е някой подобен случай ? Моя ви, помагайте!!
×