Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

palavnik_84

Потребители
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно palavnik_84

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 22.11.1984

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Asrtra GSI C20NE , Opel Asrtra GSI C20XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    palavnik_84
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Тутракан
  1. Въпросче за Ц20ХЕ + турбо

    Здравейте колеги . От няколко дена ми се върти една муха в главата и реших да се допитам до Вас . Имам GSI с присадено на скоро читаво ХЕ , а един приятел има оригинално турбо с колектор от LET и няма какво да го прави Та дали ако го сложа и някак си го измисля да надува по-малко , примерно 0.5 - 0.7 максимум БЕЗ да пипам НИЩО друго ... ??? Дали ще ма ефект и дали ще скапя нещо по мотора ?? Мотора е с motronik 2.5 , згастен е малко (незнам колко) и е с лекия маховик (заводския) .Лагерите и сегментите са нови . Нищо друго не е пипано по него ... Благодаря предварително за помоща
  2. Километраж - проблем

    кажи мерси на батя ти
  3. Как да си полираме джантите

    добре де след като се премахне боята само с паста ли се минават ? директно на алумин ли си остават ? извинявам се за тъпия въпрос , но съм на Вие с бояджийството ...
  4. От НЕ към ХЕ

    Здравейте колеги ! Извинявам се че пак ви занимавам с мойте глупости , ама вчера скорустите предадоха богу дух и вече се реших ТВЪРДО да да оставя НЕ-то да си почива малко в гаража и да впрегна едно ХЕ ... Чудех се и аз кво да правя - вал от 1.8Е да слагам , чипове мипове дюзи мюзи , регулатори разни .... Реших да слагам ХЕ-то та да сам на ред с хората и аз Та въпроса ми е може ли някой да ми разясни ПОДРОБНО или да ми дадете линк със снимков матерял ако може за да разбера каде и кой кабел да резна и да преправя за да е всичко както трябва и всичко да работи и показва вярно.Ще успея ли да докарам борд. компа да работи и показва правилно и ще успее ли бензиновата помпа да захрани звяра или ще трябва да тарся друга от ХЕ.За уточнение само ще добавя че помпата ми е потапяща.Моля ви за това понеже много съм се зарибил и мисля сам да си подменя инсталацията та да си карам после с кеф и да съм по-доволен от себе си Благодаря на всички предварително и :beer:
  5. Вал от 1.8Е на C20ne

    Здравейте колеги . Намерил съм си едно разпределително валче от 1.8Е и мисля да го сложа , но не знам какво точно ще е нужно да променя по мотора, делкото дали трябва да се смени или преправи,зъбното колело на ангренажа , вала с неговия си кожух ли да го сложа или на моя, нещо друго трябва ли да пипам :confused: За това ви моля да ме светнете ако може и да ми кажете дали и какъв ефект ще има от трансплантацията и дали това , че карам повече на газ ще окаже някакво влияние ? Благодаря ви предварително колеги :beer:
  6. Моята моторетка НЯМА оптяжна ролка бе хора ...! Ремака ми се оптяга от водната помпа и не знам защо е така ... Имам един приятел с една калибра със същия мотор като моя (C20NE) , но неговия има ... разликата ни е в мотрониците , мочт е 1.5.2 (с малкия дебитомер) , а неговия е 1.5 (с големият дебитомер с пластината) ... Моята е 92-ра и неговата е 92-ра произведена :dontknow:
  7. Аз съм с C20NE бес оптяжна ролка на ангренажната каишка и преди няколко месеца малко преди Видин нощно време при силен дъжд и скорост 100 км попаднах в доста кален участак от пътя ... Чукнах леко спирачка и започнах да редя скорустите надолу , само че в бързината вместо от 5-та на 4-та уцелих 2-ра и светнаха всичките лампи де ги има по таблото и познайте ... - 13 изронени зъба по ремака ... докато разбера какво е станало поне 100 метра съм я мъчил на скоруст и след като сшърши баира по който я мъчих поне 10 мин. съм въртял на стартер . На другия ден си купих ремък смениха ми го за половин час , взривих и оган на буталото по пътя за Тутракан ! Нито клапан искриви нито кубиличка счупи , че и с 200 варвя за наказание дето олекнах с 150 лв на пътната помощ за около 100 км пробег , 25 лв. за ремък и 25 лв. за труд !
  8. Питане за заден мост на ГСИ

    Благодаря за инфото
  9. Избор на масло

    Сашкооо, Сашкоо... наливай 10w40 , гледай да не е голяма цифра , вземи си 1-2 литра да имаш да доливаш , усилвай музиката и даваи гас !Стига си са превземал с тая твойта масларка , че ставаш смешен вече ! Хората ти казаха че на тоз твоя мотор заводски си му дават да си хапва масло ... Аз лично сам карал с много видове масла и да ти кажа хаир от нито едно не видях ! Един от колегите ти каза - ако системно я караш над 6К каквато и кола да е ще го хапва масалцето , ако ще и от 200 лв да е ... Това сам го изпитал на гарба си и ти много добре го знаеш !Мисля , че сам ти разправял как като работех в един сервиз идваха най различни камиони с логото на известни масла ( да не ги казвам кои са ,че да не згафя ..) и купуваха всичкото отработено масло , което сме източвали от клиентите и го наливахме във варелите без да го сортираме 5w40 - 10w40 или 15w40 , бензин- дизел всичко в един варел .... филтрират го , хакват му една добавка и го продават за НОВО ... Даже аз в момента продавам на една от фирмите които идваха да купуваха докато бях в сервиза и туба под 60 лв нямам Ако искаш да налееш качествено масло си го набави от чужбина.Тука всичко е БОЗА баце , разлика имат само в цифрите масалцата .... Айде успех с избора и се обади като си дойдеш
  10. Питане за заден мост на ГСИ

    Здравейте колеги . Да ви питам ако взема заден мост от обикновенна астра с барабани и бес щанга ще мога ли да му прехварля щангата и лагер-главините от моя мост и ще имам ли някакви други ядове :bduh: ? На моя мост му се случи една случка иии ще трябва да го сменя , но не знам дали да тарся готов от ГСИ или да убурудвам един обикновен , понеже са по евтини .Благодаря ви предварително за отделеното време
  11. Запотяване на стъклата при Астра 1992г

    просто натиснете бутона които е за циркулиране на въздуха в купето като видите , че ще завали дъжд и ви е решен проблема :icon_biggrin: аз така правя и нямам проблеми .
  12. Карам едно GSI и миналата зима си купих 2 зимни Mishelin - ки и то 2-ра употреба за по 30 лв. бройката.Ако щете ми вярвайте тази кола след като и сложих тези гуми отзад - на сняг не успях да я завъртя на ръчна !!!!!!!!!Какво ли не правих не ще и не ще , а повярвайте ми умея ги тея пинизи !Много съм доволен от тях
  13. Антирадар

    Колеги моя съм го изтипосал почти на центара на стъклото (в средата,на една педя над таблото) ! Cobra 9340 е и съм много доволен!170 лв. дадох за него преди 10-тина месеца.Трябва да е възможно на най-видно място за да може да лови отвсякъде и постоянно да го следите с периферното зрение,понеже лично аз,като усиля музиката и не го чувам,но го виждам като светне!Няма смисал да го криете,ченгетата нищо не могат да ви кажат ако е "радарен детектор"!Ако е "Анти радар" съм си мислил да го скрия в халогена и да му прекарам една лампичка само да ми светка пред муцунката и да си пера без да се притеснявам,но за сега съм доволен от радарния детектор ... ! От 3 км.ги лови стига да е пуснат тяхния радар ! :first:
  14. Chek лампа

    Карам Астра GSI C20NE на газ и имам същия проблем,но лампата свети няколко секунди и после си изгасва след като я изрепча няколко пъти до критичните обороти !Като вдигна капака виждам че спортния филтър,който е захванат за дебитомера(който е електронен) е доста мокричък и си мисля че най-вероятно попада малко влага в дебитомера и за това се сърдят конете за момент,но като увелича малко притока на въздух и влагата изчезва и всичко си идва на мястото! Поне така си мисля аз!Може и да греша и ако е така ме поправете!Преди да сложа изпарителя на мястото на филтърната кутия и да се принудя да сложа спортен филтър - нямах този проблем и си плувах из локвите спокойно !
  15. Губи ми се захранването

    Здравейте колеги, да ви се оплача и аз от моята ютийка,с надеждата някой да ме насочи на някаде и дай боже да уцели болното място! Колата е Астра GSI C20NE.Взех я с този проблем и така и не можах да го отстраня!Не ми достига ток към компа , управляващия блок на абс-а , дюзите и стъпковия мотор !От начало не пращаше достатъчно ток и от алтернатора към акумулатора,но след смяната на 3 алтернатора и пълно ревизиране на 4-то разбрах че трябва да пусна един директен кабел от алтернатора към + на акумулатора и проблема ми се реши,но остана този с подаването на нужния ток към по-горе изброените консуматори!пуснах и директна маса от акумулатора към двигателя,но отново ефект - никакъв ! Чудя се ако взема цялата инсталация от някое друго НЕ и да подменя моята дали няма да се оправят нещата :confused: Моля ви колеги,ако имате някакви идеи къде може да е проблема,или ако някой вече се е зблъсквал с такъв проблем ми помогнете.Ще съм ви много благодарен ! :helpsmilie:
×