Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

dreamfool

Потребители
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dreamfool

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

143 профилни разглеждания
  1. Astra H - вода в краката на шофьора

    Двете черти маркират зоните, в които да дупчиш/съответно да не дупчиш. Червената е гумения борд към колата. зелената, пръстеновидното уплътнение към вратата. Те са едно цяло. Внимаваш да не продупчиш в края на зелената линия където се допира с червената - обясних причината. Провери дали перфорациите отдолу са отпушени много често, само са изрязани, но гумата си стои. Маркирал съм ти сифона, вратата сама ти подсказва, коя е най-ниската точка.
  2. Astra H - вода в краката на шофьора

    Случаят е абсолютно същия, но както написах при мен е от дясно и на двете врати. Прилагам твоята снимка с отбелязано място къде да е сифона - зелената точка. В червената зона - не пипай - ще върнеш водата директно в купето и то между праговете - външен и вътрешен. За да си сигурен какво правиш издърпай нагоре самото гумено уплътнение - вади се много лесно. Дупката пробий с малко ножче или ножичка за нокти - не ти трбява да е прекалено голяма.
  3. Astra H - вода в краката на шофьора

    Здравей, колега. Имах същия проблем но на вратите от дясно - пасажерската и тази зад нея. Това се получава благодарение на потъване на пластмасата от вътрешната страна на купето до вратата. Пропадане с времето от настъпване. Опрявя се много лесно. Гуменото уплътнение е с дупки от долната страна, за да изтича водата. В най-ниската точка, откъдето ти процежда водата пробиваш внимателно уплътнението отгоре. Внимаваш да не го пробиеш откъм купето. То е гумен борд откъм купето с пръстеновиден обръч откъм вратата, сифониран отдолу.
  4. Здравейте, искам да попитам - някой използвал ли е Вариант 3 на дневните светлини, както е описан тук. На мен ми се стурва най-удачен при положение, че при широко използвания Вариант 5 няма никаки индикации по таблото за светлините и не работят фаровете за мъгла.
  5. Ето малък ъпдейт по темата. Датчика е сменен с оригинален такъв на Бош. Новият датчик показваше 834 ома, старият 938 ома. Беше си оригиналния, прозиведен през 2004г. Симптомите са следните ( поне при мен бяха такива) - при достигане на работна температура на двигателя, спираше подаването на гориво в двигателя на свободна предавка и той се изключваше в движение. След това колата запалваше на 3тия път, имайки в предвид, че навън времето е студено и той бързо се охлаждаше. Много добро видео има тук. Нещо важно - при мен не е светвал чека на мотора, но грешката в ЕCU-то се записваше.
  6. Здравей, Стоян. Благодаря за съвета. Поръчал съм го и когато го сменя ще пиша дали той е била причината.
  7. Здравейте, колеги. След обслужване на мотора - смяна на масла и филтри, колата изгасна в движение на два пъти, докато бе на свободна предавка. Моторът е z17DTH, с ръчни скорости 101к.с. Какво свети? - На таблото първо се появява сигнал за ниско ниво на маслото, после светва сигнала за акумулатора. При първото загасване, при движение по наклон с 60км/ч след като натиснах педала на газта, колата продължи да се движи и контролните лампи угаснаха. При втория случай в рамките на един ден, реших да спра. Изгасих колата и успях да запаля на 3тия път. По таблото светеше само сигнал за ниско налягане на маслото и акумулатора. В опком излезе грешката P0335 - Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Open (29) - Not present. Доколкото разбирам е датчик за колянов вал. Той ли е наистина? При смяната на горивния филтър - напълнихме системата с гориво докато не прелее. Отделно на колата има монтирана ръчна помпичка с възвратен клапан, която да качи гориво в горивното филтърно отделение, за да няма въздух. Там също напомпахме 3 пъти, преди да запалим. Проблема се появи 200км след това. Нивото на маслото е нормално. Тъй като повечето мнения тук за смяната на датчик за колянов вал са, ако свети чека питам на къде да се насоча. Благодаря предварително.
  8. Търси се само пръта с механизмите откъм дръжката. Имам си платнище в идеално съсояние, но тази част е счупена и не подлежи на ремонт.
  9. Екстри активирани чрез op-com

    Редактирано.
  10. Съвет за покупка на автомобил Opel Astra 1.7 CDTI

    Все пак купих колата и можете да заключите темата.
  11. Здравейте, колеги. Нов съм във форума и моля да ме извините, ако не пускам темата на правилното място. Дойде време да си закупя по-голям семеен автомобил и се спрях на Опел. Харесъл съм конкретна кола и ми предстои повторен оглед и закупуване. Опелът е Astra H 1,7 CDTI - 100 HP. По номера на рамата излязоха следните важи според мен данни: Дата на производство: 21.01.2005г. първа регистрация 06.2006 Мотор: Z17DTH без DPF Скорости: F23WR Произведена в Белгия, за Австрия, първа регистрация в Тулн Австрия. Колата е Cosmo моделът с всички екстри и доста запазена. В момента на 168 000км. ( По разчети на програми в нета следва да е на 187 000 ) На какво по-специфично да обърна внимание при този мотор и тази скоростна кутия при теста по-късно тази седмица? Здраво ли е окчаването? Ръждите проблемни ли са? Има ли кори под мотора? Средния разход на гориво какъв е - интерсеува ме предимно извънградксо? Кой размер гуми е най-подходящ? Аз не съм агресивен водач и не се съзтезавам по пътищата, защто возя малки деца. Благодаря на всички за отделеното време за отговор на върпосите ми.
×