Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

bulet

Потребители
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bulet

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Calibra C20XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    kazanlak
  1. Самодиагностика на Abs C20xe Грешка 41

    Прожери ли крушката на таблото.Може да е изгоряла.Както аз писах по горе доста от моите бяха изгорели.
  2. Самодиагностика на Abs C20xe Грешка 41

    Ако си с десетпиновата букса слагаш кламерчето на пин "А" и пин "К"-така тестваш АБСа.Естествено трябва да броиш миганията на лампичката на АБСа,а не другата на двигателя.Но ако си с 16 пиновата букса можеш да правиш самодиагностика само на двигателя,а ако искаш да направиш диагностика на АБСа трябва да отидеш на диагностика на компютър в някой сервиз.
  3. Самодиагностика на Abs C20xe Грешка 41

    Коя година е корсата.Колко пина ти е буксата за диагностика на еку
  4. Самодиагностика на Abs C20xe Грешка 41

    Добре колега,а втора употреба дали ще стане.Би трябвало да са еднакви нали.
  5. Самодиагностика на Abs C20xe Грешка 41

    Благодаря за отговора колега.А можеш ли да ми кажеш къде точно е монтиран този датчик на АБСа и каква може да му е цената.
  6. парно на калибра C20xe

    Искаш да кажеш че всичко идва от един терностат.Честно казано сега като застудя при градско каране стрелката се вдига малко над синйото и доста каране и трябва за да се качи по нагоре.
  7. Здравейте колеги.Имам едно запитване.Колата е Калибра C20XE.Проблема е че не ми работи АБСа.Имал сам и други коли с АБС когато натисна спирачката рязко по заснежен (хлъзгав) път усещам как педала направо заповва да рита а с това и преплазването на спирачките.С Калибрата обаче няма никаква реакция-при натискане на педала гумите направо си блокирват без никакво преплъзване.Днес си сменях някои от крушките на таблото и забелязах че лампата на АБСа свети постоянно.Направих една самодиагностика и ми отчете следнста грешка-41 Left Front Speed Sensor Interruption.Някой може ли да ми каже в превод какво точно означава това,къде точно се намира и каква може да му е цената.Искам също да добавя че преди няколко дена ми светна и лампата за феродото.Отначало си помислих че е износено,но след като го проверих на четерите гуми си беше добре-има още доста докато се изтрие.Забелязах сущо че на предната лява гума датчика за феродото е шчупен и може би той дава сигнала за износеното феродо.Интересува ме също датчика за износеното феродо и датчика който е отчел АБСа като грешка -един и същи ли е,или са си два отделни датчика.О и да не забравя АБСа не си работеше доста отдавна още преди да ми светне лампата за износено феродо.Моля дайте някакво мнение относно тази грешка на АБСа-като точно наименование,цена и къде точно е монтиран този датчик.
  8. парно на калибра C20xe

    Когато я карам градско си загравя.Като беше по топло се включваше и перката,а сега като застудя не загрява чак толкова като се има напредвид 4е нямам и много градско,няма и задръствания.Преди няколко месеца ми се наложи да сваля термостата.И си рекох така и така е свален-поне да го тествам.Сложих го купичка с вода и на котлона,когато започна да загрява водата се вижда как се отваря,а когато изстива се затваря.Предполагам че би трябвало да си работи нормално.Явно просто парното им е слабо.А ако някой е останал с добри впечатления нека да пише.
  9. Пропуснах да уточня че щифчето по форма е кръгло с дължина около 4см.До колкото си спомням отвътре е кухо.И колега като разбереш от куде идва проблема пиши.
  10. Здравейте момчета.Валйо щифчето за което ти пише колегата се намира на самата скоростна кутия.Ако си забелязал от нея се подава едно малко кръглло лостче около 10см.което завършва с една пеобразна пластина(във формата на буквата П).Точно на тази пластина става връзката между ск.кутия и лостовата система която продължава до ск.лост.Свързва ги въпросния щифт.Както казва колегата този щифт се износва и става причина за трудно или невъзможно превключване на скоростите.Моят съвет е да провериш първо него.Дано той да се окаже проблема защото ще ти излезне най евтино за отстраняване на проблема.Може и да не го намериш по магазините защото и аз доста съм го търсил но без резултат.Накрая приспособих един болт и така.
  11. Здравейте колеги.Първо поздрави на всички.Въпросът ми е следния:на всички калибри ли им е толкова слабо парното,или само на моята така ми се струва.Само да уточня колата ми е с климатик,предполагам не че ще окаже някакво влияние на парното,но все пак да го уточня.Другото ,което искам да попитам е как се захваща въздушното филтърче на парното.Искам да го сменя защото започва да става студено,а като пусна парното в купето влиза някаква неприятна миризма от двигателя.Явно предишния собственик е премахнал нещо в областа където се захваща филтърчето и сега няма как да го монтирам.Бих ви помолил ако не ви представлява някаква трудност пуснете някоя снимка в областа на филтърчето.Знам някои от вас може да кажат не ми се снима защото има голяма играчка-свалят се чистачки,сваля се черната кора.Но има начин просто навдигнете леко кората в предната част от към двигателя без да сваляте нищо останало(чистачки или каквото и да било) и направете една снимчица.Много ще ми помогнете.За да знам какво трябва да рърся.Понеже разбрах че има някаква разлика между отделните модели-с климатик,без климатик и т.н. Благодаря предварително.Късмет на всички.
  12. До всички с C20xe

    Знаеш ли колега сега ме подсети.Веднъж бях закарал колата в сервиз на бош.Проблемът беше че сутрин като запаля докато е студена гаснеше веднага не можеше да работи на празни обороти.Сащо нямаше и добри спирачки.Маисторът откри малка дупчица в маркуча от всм.колектор към сервото.В тази дупчица си личеше че преди е имало нещо,но майсторът реши че просто някой си е поиграл и затапи дупката.Резултата беше по по добри спирачки,ускорението видимо се подобри и сутрин си работеше на оборот дори и студена.Мисля че тази тръбичка наистина е от там.Благодаря за помощта колега.А ти коя клапа имаш предвид и дори и да не работи (клапата) ако сложа тръбичката обратно където си е била какво ще стане.
  13. До всички с C20xe

    Много ти благодаря колега сега вече ми стана ясно къде се намира.Остава само да го сменя.А за тръбичката надявам се вече да не ставам банален с тази тръбичка,но можеш ли да ми кажеш къде трябва да я пъхна.Никой с C20XE не даде мнение.Ако можеш да помогнеш,ако знаеш някой подобен сайт или нещо такова ще ме улесниш много.
  14. До всички с C20xe

    Честно казано чувам само цъкането на копчето.Нищо друго не се чува.А знаеш ли къде точно трябва да го пъхна този маркуч.Другото което искам да попитам е къде се намира филтърчето на парното и изобщо има ли такова.Искам да го сменя защото когато пусна парното да духа топло се усеща една много неприятна миризма от двигателя,а когато духа студено миризмата не се усеща.
  15. До всички с C20xe

    Хайде де колеги няма ли помогне някой.
×