Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Opel_Fan007

Потребители
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Opel_Fan007

  • Рожден ден 24.05.1981

Previous Fields

  • Автомобил
    Corsa 1,2 / 2003
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male

Последни посетители

98 профилни разглеждания
  1. Масло за Meriva БЕНЗИН

    Чета много по немските форуми, и много колеги са спрели да слагат Castrol Magnatec !!! Има и по-добри на по-ниски цени тук...
  2. Corsa C 1,2 75 ps Гарнитури или..?

    Благодаря Ви много..! И аз стигнах до заключението, че не трябва да се тревожим- смяна редовно на маслото, и от време на време да я качвам на магистралата... Аз проверявам маслото всеки месец, и цветът му винаги е бил светъл и чист на щеката. Напълно възможно е, и добавката да е допринесла за цветовото многообразие, долу във ваната. Майстора ще трябва да почака, докато ми светне лампата и притрака мотора ! Безаварийни километри на всички ви!
  3. Corsa C 1,2 75 ps Гарнитури или..?

    Здравейте колеги! Имам следните въпроси към вас, и се извинявам, ако се повтарям, но не намерих в търсачката еднозначна информация! ( Живеем в Германия) Колата ни е на 88К , модел 2003, карана от немска баба, без пропуск в смяната на консумативи. При нас е от 10 к , грижим се също добре за нея. Кара се по 4-5 км на ден само градско ( детето на градина и обратно), където моторът не може да се загрее изобщо. Сменяме маслото(5w30 пълна синтетика) на всеки 5 К ( по веднъж годишно) , не сме я пришпорвали по магистрали и т.н. Винаги с добавка Liqui Moly 3721 Cera Tec . Днес я оставих на сервиз за смяна на масло и спирачна течност, и майстора ( който познаваме от 4 години и се грижи за другата ни кола) се обади да ни каже, че в коритото изглеждало много зле(кафяви отлагания и бяла слуз), и бил на 100% сигурен , че гарнитурата на главата е дефектна! Колата си пали от първият път! Не играят оборотите! Двигателят мърка! Никога не е светвала, която и да е лампа! Мощност и т.н , както винаги... Антифриза си стои на същото ниво, като от преди 2 години! Няма бял дим отзад, или каквито и да е мириси! Даже като ходихме преди 7 месеца на TÜV, инженерът ми каза, че коефицентите на изхвърляните газове били като на нов двигател, и да не сме мислили да я махаме! Според немските опел-форуми, всичко може да е само от малкото каране на ниски обороти.... Вие какво смятате? Имам ли основание да се тревожа, или майсторът се опитва да ме прецака с ремот за 800-1000 евро..? Благодаря Ви предварително...!
  4. Привет на всички ви! По стечение на обстоятелствата, май ще се купува втори Опел в семейството. За момента работим в Германия, и имам възможност и време да си избера и намеря добър, запазен екземпляр като семейна кола.( Форд C-Max, VW-Touran са също в списъка за проучвания) След всичките ми решержи, май най-добрият избор за семейна кола ще се окаже Зафира Б 1,8 ! Голям фен съм на газта, и трябва обезателно да имам отново инжекцион на ,машината,, ! От три седмици чета интензивно българските и немски форуми, но не мога да стигна до изводи, които да ми помогнат... Немските колеги масово се оплакват от прегорели клапани*или изпускателни сегменти*... Даже и фабричните газифицирани Зафири Б имали проблеми, и се стигало до смяна на двигатели в гаранционният срок... Редовна проверка и напасване на разтоянието при клапаните също било много досадно и скъпо удоволствие.*нещо като при Субару май * Има ли възможност да се сложат керамични гнезда на винтилите, и специални глави на този двигател в София, и някой правил ли е вече това от вас..? Какво ви е мнението и опита в карането на този двигател на газ ...? Извинявам се в липсата ми на подходяща терминология, но не съм много грамотен в пипането по колите... благодаря ви предварително
×