Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Emi4

Потребители
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Emi4

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra H 1.9 CDTI (150 Hp)
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. IDS/IDS+

    Кой е този декодер разбра ли се в крайна сметка?
  2. Astra H/GTC- Труден избор

    Конкретната бангия е врътната с едно 200 000 км МИНИМУМ.
  3. Избор на Инсигния

    Съвет - НЕ КУПУВАЙ кола от БГ автокъща НИКОГА! Намери си я от Италия, Германия, плати да ти я докарат ако трябва или си търси от първи собственик в БГ.
  4. Екстри активирани чрез op-com

    https://www.drive2.ru/l/5456576/ Предполагам знаеш и скритото меню как да го пускаш?
  5. Екстри активирани чрез op-com

    4. Смяна на езика в менютата 5. Активиране на BC ако не е активиран 6. Ако нямаш автопилот и сложиш лостче с такъв, активирането му става само с три стъпки - пак с опком. 7. Можеш да си активираш да ти изписва/сигнализира с визуализация и надпис като ти изгори крушка в коя точно е проблема (лампичка на таблото за изгоряла крушка няма иначе и не можеш да разбереш при проблем). 8. Активира се и предупреждение за намаляло ниво на охладителна течност Предполагам има и други, но просто не се сещам за друго интересно в момента.
  6. Привет отново, има ли начин да се пуснат като при БМВ дългите за DRL дневни на 30%?
  7. Новото лостче за темпомата пристигна. Поръчах си оригинално от Ebay за 95 лв. с доставката. Малко трудно го извадих старото, после за две секунди новото заспа и пет минути кодиране му трябваше. И сега е пушка. Тествано - и лампата за темпомата се появи. За първи път ми се случва на колата буквално plug and play да има такива благини за добавяне.
  8. Благодаря! За маховика си знам, че си е цифричка и е така не само при Опел. ЕГР ме съветват да го затапвам, но по фактурата гледах, че е бил 300 лв., т.е. не много скъп и за момента изобщо не мисля да го пипам, особено като е на няма и 3000 км от смяната му. Най-вече ме стресна проблемът със скоростната кутия. Четох тук във форума, че се проявявал между 100 и 150 хил. км. Буквално гледам постоянно да сменям скоростите и извън града заради тези виещи 5-та и 6-та предавки. Досега такова чудо при кола с ръчни скорости не съм виждал. Даже вчера по магистралата спрях музиката и слушах 20-30 км дали няма да чуя виене, но за щастие няма нито на пета, нито на шеста. Питах го моя човек (предишния собственик) дали е правил нещо, но той даже не беше и чувал за проблема. Маслото в скоростите превантивно има ли смисъл да го сменя сега? Да не се оплеска точно след смяната ситуацията като знам какви ментета продават у нас? Колата няма темпомат. Навирах се отдолу при педалите днес да видя има ли го този "патрон" на съединителя, за който четох във форума, че е нужен освен смяна на лостчето за мигачите. Има го. Поръчах от ибей едно лостче уж оригинално, ще го видя като дойде как ще пасне. Питането ми към вас е - след слагането и кодирането с оп-ком светва ли някъде индикация като е включен? Т.е. нещо друго при колите с оригинално монтиран темпомат има ли?
  9. Здравейте, колеги, преди две седмици се сдобих с Astra GTC 1.9 150ps. Наплашихте ме тук с проблеми Колата я взех от приятел, който никога не ми се е оплаквал от колата сериозно, но знам ли... Тираджия е, колата буквално стоеше в гараж по 15 - 20 дни в месеца. Сега като чета скорости, маховици, ужасии, та го поразпитах и ми се поразсърди. Той замина за Норвегия и му мрънках за нея от няколко месеца. Купувана е нова от Булвария. Има пълна сервизна история, книжки на обслужванията плюс имам фактури за всичко останало. Колата фабрично е без DPF. Т.е. един проблем по-малко. Като я взех беше около 99300 км с последна смяна на масло на 90700 км. Та по списъка на проблемите - EGR е сменен с нов оригинален на 97200 км. Термостатът е сменен с нов плюс сменен антифриз на 97600 км. Прословутите вихрови клапи са премахнати на 95430 км и са "затапени", каквото и да означава това. Акумулаторът е от 2014 г. BOSCH 75mAh. Има "нов диоден блок" при ремонт на динамо на 86000 км. Това решава ли проблемът с алтернатор? Навъртял съм им около 1000 км, не чувам абсолютно никакви паразитни шумове от скоростната кутия. Колата е сравнително високо изпълнение Cosmo, с изключително запазен салон, волан, лост на скорости (като нови са и не са манипулирани). Има и фабричен заден парктроник. Няма ксенон. Фаровете са като нови, а и са оригиналните. Стоят си все още неслагащите се от няколко години маркировки от застрахователите. Не са пожълтели изобщо, но се замислям за леко полиране и фолио ЗМ. Съединител и маховик са все още оригиналните. Чета тук за симптоми, но за момента ги нямам. Изключително красива Астра ГТЦ, върви ужасяващо много, а имам доста добра база за сравнение. Харчи доста малко за вървежа. Колата е черен металик с доста минимални за годините си и прословутия си кофти лак забележки. Окачването е бетон. С бутона спорт пък колата става агресивна още в ниските. Дотук си кодирах дневни светлини с ОП-КОМ да ми се включват само къси след палене на колата, автоматично заключване, автоматично отключване при удар (недай, боже), отключих си и допълнителните борд показания за течност за чистачки, фарове и т.н. Къде да чакам пробойни от тук нататък?
×