Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

thejaguar

Потребители
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно thejaguar

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra 1.6V XEL
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Проблем с паленето.

    Благодаря колега. То май не само на тях/е в резервоара/... Отговорът е малко общ... аз питах, в смисъл, дали е в багажника(или под седалките, след вдигането им - защото аз там не можах да го открия) или е под колата /т.е. ще трябва к-л/ ... Но се оправих. Оказа се, че е под колата (и не е на трудно място, трябва само да се проследи(в най-лошия случай) маркуча от горивния филтър. Малко се помъчих с напасването на кабели и скоби при смяната, но сега, колата е ОК. Още веднъж, мерси. Поздрави.
  2. Проблем с паленето.

    Здравейте, колеги. Проблем с паленето на колата. Не идва гориво. Явно ще е от горивната/бензиновата помпа/. При пускане на ток направо към помпата, върти, но пак няма гориво /дори до горивния филтър, вкл.преди/. Четох из нета, че ГП не се поправя(направо заменя)... Да попитам, къде се намира горивната помпа? (под седалките не можах да я видя. Явно ще е под колата). Колата е Астра F 1.6, 16V Екотек, 100 к.с. Благодаря.
  3. Проблем с Астра - загубена мощност

    Благодаря, колега. Аз да кажа, резултата... (може да е полезно и за други)... Оказа се, че датчикът/КВ/ е скъсан(точно при датчика)... :( /на 2 сервиза не го видяха/... Все пак успяхме, да го свържем (макар че без 3-я кабел/шармовката/) Сега работи и Енджина изчезна... малко сякаш на "импулси"(дали заради шармовката, не знам)... Поздрави.
  4. Здравейте колеги. Онзи ден, както си карах колата (Astra F, 16V Ecotec), изведнъж, двигателят загуби мощност :((( Все пак успях да я закарам до сервиз. Включиха към комп'а, но за съжаление, неуспешно(както и очаквах, тъй като по-рано 2 пъти, пак същия резултат). И казаха, че ще да е от 2-та датчика (разпределителен вал или колянов). Прибрах се (на 3-та, мах.40 км./ч.) Имах от по-рано, при смяна на главата, датчика на разпределителния вал и го смених - без резултат... След търсене, в нета, и направена самодиагностика, даде код 0335 (Р0335 Неизправност във веригата на датчик А за положението на коляновия вал) Има ли начин за изчистване на грешката? (махнах акумулатора, но пак я дава грешката) или трябва да се смени датчика? (което също, мисля че няма да е проблем) И дали ще се оправи, след това или ще трябва пак сервиз? Благодаря.
  5. объркване на ангренажен ремък с един зъб

    Здравейте колеги. Май и при мен ще се окаже този проблем /с неправилен ремък/ освен другия по-голям проблем /с непалеща прегряла кола/... Та бях скъсал ремък /и прецакани клапани/ и смених главата /без напасване/ ... и вече колата няма никаква мощност :((( (май и разхода се увеличи нещо /от 8/100 на 10/100) 1 майстор, при който я закарах да гледа ходовата част, каза, че ако имало грешка с 1 зъб, нямала хич да пали, но май точно това е... :((( Уж, майсторът, който я прави, я докара /там триъгълниците и КВ /по-рано пак той ми беше сменял ремък, но този път.../ Та, няма ли как да се види снимка нещо, как идват валовете при правилно поставяне? Колата е Астра F 1.6V пълна инжекция (старата каса) Благодаря.
  6. Проблем с паленето.

    Здравейте колеги! Преди време скъсах ремък и смених главата /не знам дали има проблем със сегашния проблем/... Едно че след това, колата няма тяга... сега има друг проблем. Като карам 10 -15 м/ти и спра и изгася колата. Не иска да пали /след 15- 20 м/ти/ няма проблем пали... но от няколко дни вече гасне и по време на път /пак изчаквам 10 - 15 м/ти и пак си пали. Смених свещи, но пак проблемът продължава. Иначе върти и пуска гориво. Ако някой може да помогне, ще съм благодарен. Поздрави. П.П. Да добавя колата е Опел Астра F, 1.6V
×