Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

gena_bs

Потребители
  • Мнения

    225
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

gena_bs last won the day on Януари 20

gena_bs had the most liked content!

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно gena_bs

  • Ранг
    ръждясъл

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F Caravan X16SZR
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • От
    Бургас
  1. Добавям и работещ 21" телевизор Panasonic TC-21S1RCP пълен комплект (оригинални дистанционно, упътване, схема) - единична цена 35лв. Поради обема и теглото няма да го изпращам по куриер. Комплект декодер + телевизор + SCART кабел 1.5м - 60лв.
  2. 1. Устройство - модел и наименование: - Strong SRT 8115, без RF демодулатор 2. Допълнителна информация: Оригинална опаковка, инструкция и окомплектовка. 3. Състояние и гаранция Напълно изправен, с последния официален firmware. Гаранция - не. 4. Цена, възможност за бартер? - Strong SRT 8115 - 35лв. Бартери - не. 5. Местонахождение - от кой град сте? Изпращате ли по куриер? Бургас, лично предаване или по Еконт за сметка на купувача. 6. Контакти : ЛС във форума 7. Снимки: http://genabs.snimka.bg/other/dvb-t-receivers.957623.38885160 http://genabs.snimka.bg/other/dvb-t-receivers.957623.38885161 http://genabs.snimka.bg/other/dvb-t-receivers.957623.38885162 Добавям и работещ 21" телевизор Panasonic TC-21S1RCP пълен комплект (оригинални дистанционно, упътване, схема) - единична цена 35лв. Поради обема и теглото няма да го изпращам по куриер. Комплект декодер + телевизор + SCART кабел 1.5м - 60лв.
  3. Помпата на хидравликата на волана и изправителния блок на динамото проверете. Стандартни болежки на Astra / Zafira. И си попълнете профила, за да не хвърляме боб каква модификация, двигател, година на производство е колата и откъде сте "родом" с нея?
  4. Проблем с Астра Ф 1.4 C14SE

    Контра въпрос - ламбда сондата правилната ли е за този двигател? Или е сложена такава, каквато майстора е намерил? Същото се отнася и за свещите - за твоя двигател и за газ. На газ ламбдата не работи. Има универсални сонди за различни марки автомобили, които се доставят без букса на края на кабела. Реже се конектора с малко проводник от оригиналната и се запоява на новата. Дължината на кабела трябва да влияе минимално на показанията на ламбдата. В интернет каталозите и магазините се посочва точната дължина на оригиналната за твоя автомобил. Можеш да провериш по автомобил и код на двг.
  5. проблем със Зафирата

    Ако наистина всичко е било ОК преди "майстора", логично е да започнеш с него. Ти беше ли през цялото време до колата? Просто съществува голяма вероятност "случайно" да е сменил и други неща с неизправни от такси, напримяр. Така изведнъж да се повредят дюзите... Или да е оплескал нещо друго при смяната на ангренажа и не си признава. За съжаление не мога да те насоча към специалист по газовите уредби. Успех!
  6. Сега ако и напишеш откъде си, може и някой колега да те насочи!
  7. Колега, снощи не съм видял, че си от Бургас. Иначе вместо да пиша, направо щях да те насоча към Горан. Но ти си се оправил успешно и сам. Моят съвет е Горан да ти смени каквото има да се сменя. За да си сигурен, че всичко ще е ОК. Може да излезе и нещо друго покрай това. Например филтър на купето за смяна, ако е мръсен.
  8. Ръчен режим > минимална температура > максимални обороти на вентилатора > 2000-2500 оборота на двг при 20 градуса външна трябва да е около 4-5 градуса. При по-висока - варира между 6-7 до около 9-10. Освен радиатора се сменя филтър-дехидратора, пълно обслужване на компресора (измиване и оглед на състоянието на бутала, лагери, съединител, ново масло по спецификации на Delphi пълна синтетика и както и на всички уплътнения с нови). Това се прави от опитен специалист, който се занимава само с това, а не в сервиз Всичко мога, който само дозарежда хладилен агент! Ако по преценка на сервиза има проблем с компресора - износване, стружка и т.н., по-добре да ти намерят друг читав от морга. Промивка на системата, проверка на налягане с азот поне за 15 минути. Зареждане с хладилен агент и оцветител. Проверка на работата на системата с термометър и манометър. За всеки случай провери "иглите" на ниското и високото налягане. Ако изпускат и без лампа се вижда, че са омаслени. Тестване два дни нормална работа > отново проверка за течове. И задължително гаранция за работата и частите поне 1 година! Ако не се направи всичко в тази последователност, просто ще наливаш грешни пари и няма да имаш климатик. Личен опит на собственик. Успех!
  9. Датчик живот масло

    15000 при стендови изпитания в заводската лаборатория. За Булгаристан колата много точно е индикирала, че трябва да се сменя на около 7500км! Особено пък на дизела при нашите условия. И намери масло на друг производител, отговарящо на спецификациите. Castrol, Fuchs, Aral, Repsol, Motul, Yacco - няма значение. Важното е да отговаря на заводските спецификации и да е от сигурен източник.
  10. По-добре Renault да беше купила Opel! Язък за марката! Тези от PSA не знам откъде им идват печалбите и продажбите. Почти съм сигурен, че не са от европейските пазари и Русия.
  11. Пали и гасне веднага

    Колегата е посочил най-вероятните причини. Липса/недостатъчно гориво към рейката, недостатъчно налягане в горивната система или въздух в същата, горивен филтър за смяна, вода в резервоара.
×