Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

beretta92sd

Потребители
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно beretta92sd

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F C16NZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    861

Последни посетители

68 профилни разглеждания
  1. Въпрос за джанти за астра ф

    МИ ако се изреже или подгъне вътрешния ръб който е около 1 см, тогава би трябвало да не опират.
  2. Въпрос за джанти за астра ф

    Здравейте . Някой знаели дали джанта с размери 14 " ЕТ 30 , централен 56.5, 6 J ще стане за астра ф хечбек 93 година и с какви гуми 185/ 65 или 175/65 . Имали вероятност да опира някъде.
  3. Проблем дисплей дата и час

    Здравейте имам Астра ф 93 година 1.6 моно скоро и сложих газово Ловато обикновено. От скоро почна да ми прави следния проблем, датата и часът се ресетват сами, след 4-5 паления дата и часът се връщат като заводските. Отначало проблема го нямаше но се наложи да се сменят разни неща по газовото защото тези който го слагаха изглежда гледат само парите да вземат на хората и да "осерат" всичко. Сменях плочка и маркуча за газта, и пробвах да сложа аванс процесор но не стана на колата. Преди това се появи друг проблем с трансмитера който ползвам за музика, не знам дали има връзка. Сутрин като запаля колата на бензин и включа трансмитера работи 5 секунди и спира, вадя го слагам го 2-3 пъти по някога се оправя по някога не. НО когато мина на газ проблема го няма, смисъл трансмитера си работи без проблеми. Това беше до днес, днес проблема се задълбочи. Сега като е на фарове колата дори и изгасена. Таблото за часовника мига постоянно, (постоянно се ресетва) . Като е запалена колата с пуснати фарове в движение дисплея мига с едно темпо при натискане на спирачката почва да мига още по бързо, при отпускане пак забавя.
  4. Въпрос за тапицерия таван

    На мен и самия плат е виснал леко и самата кора също, за това се чудя как да го направя. Колко излиза една кора с плата запазена втора ръка горе долу .
  5. Въпрос за тапицерия таван

    Здравейте. Възможно ли е на тапицерията на тавана вместо плат на самата кора която е хваната за тавана да се залепи някакво фолио примерно карбоново. НА моята Астра Ф самата тапицерия (плата ) е виснал. Та идеята ми е ако е възможно вместо плат да се залепи карбоново фолио. Вие (който сте се занимавали) как бихте препоръчали да се направи най добре, отново с плат или може и с фолио .
  6. Как се сменя

    Здравейте искам да си сменя маркучето за излишния бензин което влиза в карбуратора и маркучето за сервото, това което излиза от разширителния съд отдолу и влиза в купето ( по тънкото) . ВЪпроса ми е как става защото това за бензина излиза от карбуратора и стига до една снадка, където се свързва с един син пластмасов маркуч който върви под колата.Та гумения маркуч как се снажда с пластмасовия посредством снадката. За другия маркуч (за сервото, на волана) по тънкия маркуч (този който е от съда до купето) вървили масло или нещо друго, и имали нещо по специфично когато се сменя той.Искам да го сменя защото отдолната страна целия се е напукал, и при скобите. Колата е Opel Astra F 93 година C16NZ
  7. Здравейте искам да попитам.Имам кола Опел Астра Комби 95 година Екотек 16V 1.6 .Колата с газово, обикновенно устройство. Прави ми следния проблем: При движение, без значение с каква скорост, често пъти след освобождаване от скорост и движение по инерция остава на обороти 1500-2000 rpm. След напълно спиране на автомобила, оборотите се нормализират на 800.Това го прави само на газ.За да не спирам превключвам на бензин и после пак на газ, за да се нормализират оборотите, по инерция (празен ход). ВЪпроса всъщност е какъв може да е проблема в тази ситуация. Ще бъда много благодарен на всеки компетентен в тази област за съвета.
  8. Въпрос за спирачки ?!?

    Отзад всичко съм проверил, спирачните цилиндри са чисто нови и двата, накладките почти не са износени, луфтове няма всичко е смазано.Купих си дори комплект пружинки за смяна, вътре който са в барабана.И тези който бяха износени всичките съм ги сменил.Загуба на спирачна течност няма и грам, а също и тя е сменена ДОТ 4. Сега излизах преди малко и забелязах че сега като е хладно навънка педала е още по мек, смисал такъв че спира по лошо, като е на празен ход.Като натисна спирачката слиза някаде до нивото на газта, и по надолу вече трудно отива и става се по твърд.Което според мен изключва варианта проблема да е в сервото.Та мисълта ми е или вакум някаде нещо по някой от разклоняващите се маркучета (от клапана на вакума) да се губи или незнам нещо от времето топло студено да се влияе.
  9. Въпрос за спирачки ?!?

    Здравейте пак. Да не отвярям нова тема продължавам в тая. Така вчера смених тоя възвратен клапан на маркуча на сервото с чисто нов клапан. НО проблема каточели остава. Сутрин забелязвам докато загрее колата че педала е малко по твърд от колкото когато колата е загряла.И докато загрява колата и педала е една идея по твърд каточели спира по добре.КОгато загрее и омекне спирачките се влошават. Обезвъздушавахме пак излезе още въздух. При рязко натискане, лявото колело хваща първо и след няколко секунди хваща дясното, тоест не хващат едновременно. При изключен мотор, педала си има 3-4 натискания ход преди да се втвърди, при запалване омеква. Иматели идея от какво може да е проблема, сменил съм вече всичко по тия спирачки. Вече не ми идва наум от какво може да е тази разлика в педала и спирането на колата. Другото което забелязвам е че докато се помпи спирачката работата на двигателя се променя, и от ауспуха се чува звук приличаш на леко гърмене (кашляне) немога да го обесня точно. Също така като я изфорсирам на място или в движение и почна да напомпям педала докато оборотите падат, на около 1000 оборота леко задържа, смисал двигателя се форсира.Нормално ли е това.
  10. Въпрос за спирачки ?!?

    Здравейте преди няколко дена си смених сервоусилвателя на спирачките, защото със стария педала беше мек и не хващаха много добре. Сложихме новия (втора употреба) и всичко е добре, спира по добре. НО забелязвам едно нещо когато колата е в обороти смисал карам и натисна спирачката педала е малко по твърд( хваща малко по отгоре) и следователно спира по добре.Докато когато е по инерция колата (не на скорост) и без да се подава газ (обороти на празен ход 900 ) педала става мек но не много . На място като работи двигателя след спиране ми направи впечатление докато държах педала на спирачката леко натиснат веднага щом паднаха оборотите под 1000 ( до нормалните 800-900 за празен ход) педала леко омекна още, от положението в което беше натиснат. Това нормално ли е? От къде може да е проблема ако може да се нарече така. Можели проблема да е в Този клапан който е на тръбичката за вакума която идва от колектора. Колата е опел астра Ф 93 година 1.6 mono C16NZ
  11. Здравейте днес реших да си сменя нивомера на горивото защото се оказа че не измерва правилно горивото в резервоара, от половин резервоар показва че има малко над червената зона . Свалих нивомера и тръгнах да обикалям магазините, никаде не продават такава джаджа. Казаха ми да отида в Официалния магазин на Опел за Варна с идеята че там сменяли само платката с пистите и излизало по евтино.КОгато отидох там ми казаха че такова нещо нямало и че продавали само нови цели нивомери на цена от 236 лв. Някой знаели къде може да се намери следния нивомер за астра ф 93 година 1.6 моно Нивомера е отделен от бензиновата помпа, има и такива който са заедно с нея. А може и само смяна на платката с пистите защото реално от целия нивомер само тя се износва. Снимки на нивомера. http://prikachi.com/images/937/4430937f.jpg http://prikachi.com/images/938/4430938S.jpg http://prikachi.com/images/939/4430939J.jpg http://prikachi.com/images/940/4430940U.jpg
  12. Проблем с главата на АстраФ 1.7 TDS

    Аз си сменях скоро гарнитурата на главата с един приятел който разбира.Гарнитурата беше 25 лв но майстора каза така и така ще я отваряме да вземем да сменим всички гарнитури тези на колекторите, и едно хубаво прочистване на колекторите, главата и карбуратора.Общо с частите и 50 лв на майстора да се почерпи излезе някаде около 100 лв . Това на опел астра 1.6 моно 93 година.Гумичките не са скъпи най много 15-20 лв да ти излязат
  13. Проблем Астра Ф спирачки

    от това кантарче дето прилича на помпа някаква май нямам на мойта какви пари е един такъв ограничител. и СЛучайно някой да знае къде във Варна правят почистване с ултразвук на дюзите.И колко е цената за бройка
  14. Проблем Астра Ф спирачки

    Мм да от тези май имам отзаде едното изглежда по ново изглежда е сменяно, а другото е доста ръждясал.И от това ли преполагате че ще е мекия медал, той сега впрочем малко се оправи но пак има малак ход преди да хванат спирачките. А тези ограничители на каква цена са в един сервиз преди ми бяха споменали нещо за 200 лв .
×