Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Persizi

Потребители
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Persizi

  • Рожден ден 24.06.1979

Previous Fields

  • Автомобил
    Vauxhall Vectra C Z19DTH
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    London, UK
  1. букси за дюзите

    И без това вече ги поръчах . По принцип нямам проблем с моите, но счупих едно ушенце на сините "нещица" когато сменях ангренажа и реших да купя, да имам за всеки случай.
  2. букси за дюзите

    Това и 4-те букси ли са, или само една? Ако е само за едната гледам, че има и 4-те на доста добра цена: http://www.ebay.co.uk/itm/4x-Injector-Repa...UwAAOSw~oFXD5KD
  3. Явно не се отнася само за коли преди Май 2007-ма, защото моята е декември 2006 и е с късите тръби, от вакум помпата директно към соленоида.
  4. Ето това е резултатът от чипа на моята. В ниските съм лимитиран от автоматичната скоростна кутия. Стойностите на въртящия момент преди средните обороти са завишени по същата причина. Заключването на хидротрансформатора се задейства малко по-късно и веднага след това се отчита по-висока тяга от реалната. Не съм махал катализатор и DPF, но затапих EGR-а.
×