Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

ranl

Потребители
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ranl

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra J 1,6 CDTI
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Мнения за Астра J 1.4 турбо LPG

    Здравей колега, Колата вози комфортно - малко е по-тежичка от последния модел, но повечето тегло е отишло за сигурност - подсилване на греди, врати и обезшумяване на купето. Предните греди са широчки - малко намаляват видимостта и при завой трябва да се внимава за пешеходци отляво и отдясно. Модела се произвежда повече от 8 години - така че са отстранени детските слабости. Общо взето за тези пари е добър избор - в USA GM я произвежда като Buick Verano. Смяната на масло и филтри в фирмен сервиз е около 180 лв. Относно дали се развалят - може да се погледне класирането на TUV за 2018 - Astra J си е в зеления сектор на класацията при 6-7 годишни коли - по напред от доста по скъпи коли - виж на този линк: https://auto.ironhorse.ru/tuv-report-2018_21151.html/3
  2. Реален разход на Астра J

    Opel Astra J седан, 1.6 CDTI - шептящия дизел / 110 к.с., Start/Stop - 2016г 23 000 км смесен разход по борд компютър от когато е купена 4,8 л / 100км 50% градско в областен град - зимата около 5,5 л / 100км - лятото около 4,8-5,0 л/ 100км 25% магистрала - скорост 140км - разход към 5,0 л / 100км 25% извънградско - скорост 100км - разход към 3,8 л/ 100км всички разходи са по борд компютър - зареждам от ЕКО - половината гориво е Авиодизел.
  3. Навигацията може да си я подновиш само платено от този сайт: opel.navigation.com
  4. Точно дизела при предимно градско ще ти гори почти двойно по-малко от бензина - да не говорим за почти двойно по-големия въртящия момент - ускорява яко още от 1500 оборота.С дизела при повече каране предимно градско / към 1000 км. на месец / ще спестяваш от гориво поне 70-80лв месечно или към 1000лв годишно, но всеки си решава. Да, колата е оборудвана с филтър за твърди частици за да не дими и замърсява. По принцип филтъра събира твърдите частици от горенето и при по дълго каране температурата в него се вдига и тези частици се разпадат по специалната повърхност на филтъра. При каране повече на къси разтояния температурата в филтъра за твърди частици не винаги е висока и когато се напълни филтъра автоматично започва режим на изгаряне на твърдите частици в филтъра чрез впръскване на малко количество гориво в него. Познава се по това,че старт-стоп системата не работи по кръстовищата и разхода на гориво на празен ход е малко по-голям. Просто като започне този режим не трябва да гасиш колата, а да покараш 7-8 минути за да си изчисти филтъра.Като свърши режима разхода на празен ход си спада до нормалното и двигателя си спира сам при червен светофар на кръстовищата.Ако все пак спреш двигателя - цикъла стартира при следващо палене -ако пак не си завърши цикъла светва лампа - ако пак изгасиш двигателя - лампата започва да мига и чак тогава ако пак не изчакаш почистването - може да очакваш проблеми. Да, възможно е при собственици, които не обръщат внимание на колата си - да им се запуши филтъра.
  5. Различни въпроси за Astra J нов собственик

    1. За A17DTR1.7 в pdf на модела пише, че е 92kW 2. За масла, антифриз, ремъци и консумативи - ще ти кажат в сервиза. 3. За навигацията едва ли ще намериш DVD с българска карта - при някой дилър може да ти доставят - може би ще е над 100лв. 4. За огледалата - трябва да прочетеш упътванията за настройките - https://www.opel.bg/sobstvenici/naruchnitsi.html 5. Ако караш с включен бутон за изсушаване на предното стъкло или въздуха на вентилатора е насочен към предното стъкло - работи и климатика за подсушаване на стъклото. Също може от първоначалните настройки да е сложено климатика да тръгва с паленето на двигателя - трябва да влезеш и да го промениш - виж в упътването за модела.
  6. Astra J 1.4 turbo или 1.6 cdti

    Пич ... - то на твоята кутия може да е спаднало нивото на маслото или да е протекла или нещо друго. От 50 хиляди Астри продадени или внесени в България за десетина години и да има няколко случаи с проблем в кутията нищо не значи. Може и да е имало някакви детски болести, които са поправени с промените в кутията през 2012 година. Германската организация за контрол на качеството TUV прави ежегодната си статистика за употребявани автомобили на база извършените принудителни ремонти.Понеже много се пише без основание - ето я класацията на TUV за 2017 - Astra J си е в приличното начало на класацията при петгодишни коли - по напред от доста по скъпи коли. TUV Report 2018-7
  7. Astra J 1.4 turbo или 1.6 cdti

    Колега, Astra J е с стотина килограма по тежка от своите конкуренти, но нали знаеш при кои коли возията е по-добра - при по тежките. Голяма част от повечето килограми са заради отличните шумоизолиращи панели - вътре в купето почти не се чува нищо от шума навън. Относно скоростната кутия - ако не въртиш гуми и не изпреварваш на шеста скорост няма за какво да се притесняваш. Двигателя 1,6 cdti / новия шептящ дизелов двигател/ ще ти гори около 3 литра по малко от 1,4 турбо на градско каране - примерно около 5 - 5,5 литра при 1,6 cdti към 8 - 8,5 литра при 1,4 турбо. Двигателя си е напълно достатъчен за купето - особено при дизела - яко дърпа дори на ниски обороти.
  8. Колега, ти да не си законспириран агент на друга автомобилна фирма и пишеш тук само за да плашиш. При Астра J кутията пак е подобрена през 2012 г - три години след началото на производството. В сервизите не са чували за модификации по колите - защото повечето коли в България са по на десетина години средно. Примерно щестата предавка е само за поддържане на висока скорост - при изпреварване се превключва на пета - ето един пример за правилна експлоатация.
  9. То този проблем с 6 скорост при Астра H сигурно е оправен с промени в кутията преди десетина години - седем години се правеше Астра J , а от една Астра K. Щом Фирмата слага тази скоростна кутия с модификации и при новите модели с 150 хиляди километра гаранция - явно от неправилна експлоатация може да има проблеми с нея.
  10. Струва ми се че проблемите са доста преувеличени - стотици хиляди коли са произведени с тази скоростна кутия, а проблеми има само при части от процента при тях - вероятно повечето от тях са любители на спортното каране, въртене на гуми и т.н - все пак в последните години повечето двигатели на Opel са доста мощни и с турбо компресори - 115 коня вече ги имат за базови.
  11. Аз, когато проучвах за моята Астра поразпитах за скоростните кутии M32WR - от сервиза отговора беше , че при произведените след 2012 г скоростната кутия има модификация с която са премахнати проблемите, които се появявят в част от кутиите. А това с трета скорост може действително да е от системата за сихнронизиране - може би и периодично на 5 години трябва да се сменя маслото в скоростната кутия.
×