Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

100le

Потребители
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

100le last won the day on Август 31

100le had the most liked content!

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно 100le

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Meriva z16se
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Пловдив

Последни посетители

172 профилни разглеждания
  1. Проблем с първо запалване на двигателя

    Здравейте отново,прилагам снимка на клапана,ако сте прочели не съм го сменял,а само побългарих оплътнението,като изрязах парче масло устойчив маркуч и го напаснах на мястото,след това по обратен път събрах всичко,помпата която купих не беше същата и я върнах.Не знам от къде може да се закупи оригинално оплътнение,но това което направих работи и колата пали от четвърт.
  2. Проблем с първо запалване на двигателя

    Здравейте на всички,при мен имаше голям проблем при студен старт на двигателя особено сутрин,налагаше се да въртя на стартер по половин час.Дано съм полезен на някой с този проблем,та питах някои майстори и ми казаха,че са запекли дюзи.Отидох да ги чистят с ултразвук но,след малко ми се обадиха ,че дюзите са перфектни,но налягането на горивото е 1 атм. при нормално 3-3.8атм.Тръгнах да свалям горивна помпа,като преди това си купих такава от Евро07 в Пловдив.Само да вметна ,че без необходимите инструменти си е приключение.Успях със свалянето ,но преди това на отворен капак на помпата завъртях на стартер и видях ,че помпата работи оказа се оплътнение на клапана за високото налягане,който стои на капака на горивната помпа ,през него минава обратното гориво към резервоара и при достигане на определени атмосфери отваря,за да пропусне горивото ,едно нищо и никакво гумено пръстенче ,а няма палене на бензин при студен двигател.Колата е 1.6 бензин с газов инжекцион,на бензин почти нямаше мощност,на газ вървеше перфектно,говоря в минало време ,защото вече всичко е наред.Поздрави и успех на всички колеги!
  3. Проблем с първо запалване на двигателя

    Здравейте колеги,при мен от седмица започна да пали трудно,при въртене на стартера се чува звук,като от освобождаване на налягане,грешката която записва компютъра е p0400?Ако някой е имал подобен проблем,моля да сподели.
  4. Карпрог,какво е?Оригинална програма за Опел? Този същия от сервиз ИММО ми каза че струвала 40000 евро и имала постоянни ъпдейти.

    1. chefito

      chefito

      Карпрог струва 20 долара. + 10 за кабел. С нея можем да вадим пин от всеки комп. Аз съм решил да си клонирам един комп и да си го возя с мен. Като се скапе единия, да слагам другия...

  5. Грешка-1122

    Аз пробвах преди две години,но не ми се получи.
  6. Грешка p1483

    Здравейте колеги,някой да е имал този проблем,до колкото се запознах е перката за охлаждане на радиатора,или по-точно трета скорост.
  7. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    +359 88 862 3560 Любо се казва човека,чувате се по телефона и се разбирате за кога,моята престоя при него,кажи му че си от другаде.За поставяне и обучение човека си ги слага сам и си има оригинален софтуер за марките Опел.
  8. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    Колегата,който е пуснал темата ми даде адрес на австрийски сайт,там ги продават нови и рециклирани,аз моя го купих втора употреба от Пловдив ,рециклиран с една година гаранция,вече почти две години нямам проблем,стария ми компютър е бил закрепен ,колкото да се продаде колата и само два месеца,след това"полудя",започна да дава какви ли не грешки,отказваше да пали и какво ли не,но всичко се оправи,успех .
  9. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    Здравей колега,какъв по точно е проблема ти с компютъра?
  10. Привет колеги,появява ми се от скоро тази грешка,колата трудно пали след 4-5 завъртания със стартера,запали ли после няма проблем две три седмици и после пак по същия начин,мисля че е EGR клапана.Прави ми впечатление че когато колата престои една вечер при завъртане на стартер се чува звук като изпускане на въздух от някъде,но си пали докато не и хрумне пак да откаже и даде същата грешка,ако някой се е сблъскал с подобен проблем моля да сподели.
  11. Сгъваем контактен ключ за Мерива

    При мен не беше залепен а ключара е малко след кръстовището на П.Д.Петков и кап.Райчо посока главната от дясно под блоковете на Кап.Райчо има и табела.При моя ключ чипа беше просто закопчан в едно каналче и излезе много лесно.Странно,не би трябвало чипа да е залепен.Дано да имаш резервен ключ.
  12. Сгъваем контактен ключ за Мерива

    Между другото ходих на ключара в Хоуммакс,той започна да овърта и да ми предлага от неговите за цена ако не се лъжа от 150лв.Другия ключар беше в м-н Бриколаж,той искаше да е там колата,а аз носих само ключа,другия беше на Кап.Райчо,той ги наложи и каза,че новият е под -къс,говорим за разстоянието над каналите,при теб може да е различно,успех.Също така имобилайзера не пасва добре и хлопа ,поне при мен е така и аз го фиксираха с двойно залепващо в новата кутийка.
  13. Сгъваем контактен ключ за Мерива

    Здравей колега,имам го същия.Аз също ходих на ключар но ми обясни,че металната част била малко по къса от оригинала и не ми дава гаранция,затова реших да рискувам и счупих оригинала за да му взема металната част,след това разглобиха китайския,вътре има нещо подобно на ромбче,за което с щифт е закрепена въпросната заготовка,избих щифта и извадих заготовката,по нея ще видиш канал ,през който минава този щифт,трябва с пила да направиш същия канал на оригинала,събираш по обратния ред ,аз вместо щифт набих тънко пиронче и всичко е О.К.вече половин година.
  14. Как купих Меривата

    Аз също много харесвам Меривата и след кратко умуване реших да си купя.До тогава ,а именно края на 2016 имах Вектра-А и още я имам и бях и съм много доволен от нея,само да вмъкна,че построих почти цяла къща с нея.Та започнах едно търсене,то не бяха сайтове,не бяха автосалони,аз като колегата Узунов,също съм от Пловдив.Положението ми се стори отчайващо,много пари за нищо.Напудрени Мериви,на външен вид и толкова.Всеки търговец се кълнеше,че неговата стока е най-добрата.На края но по снимка харесах една в Ст.Загора и друга в Бургас,яхнахме с жената баба Вектра и газ.В Ст Загора, собственика хич не се появи,беше я оставил на салон да се продава.Отидох да я видя,пълна скръб.Така стигнах до Бургас.Хареса ми колата,автоджамбаза ми помогна със съдействие в КАТ,оказа се че там всички го познават.И аз като колегата с бюджет 5000лв.Колата и тя обявена толкова,ами сега-300лв.еко такса,транзитки,застраховка,регистрация.Свали ми цената с 500лв.но направихме "кауфен трак"между мен и немеца,все едно аз съм си я купил от него.Последва познатата картинка от колегата Узунов с теглене на сумата от банкомат ,но в Кауфланд Бургас,и като се започнаха едни десетолевки,зад мен опашка,повечето "братя роми".Разплатихме се и тръгвам към Пловдив,през това време търговецът ми звъня няколко пъти да види къде съм,викам си "Брей,загрижен човек!"После регистрация,на повечето ви е позната сагата пред КАТ.Карах я горе,долу два месеца и хоп-компютър,отворих го от любопитство и констатирах,че е пипан преди това,обадих се на търговеца,а той"Ааа не съм го пипал брат"през това време и сложих нова АГУ -850лв.Ами този компютър,какво да правя,след съвети от препатили колеги,като bnts.,здравей колега ако ме четеш, се спрях на втора употреба-500лв.Човека е Любо от сервиз ИММО,за сега нямам абсолютно никакви проблеми,доволен съм с изключение на постоянно растящите данъци,бъдете здрави!
×