Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

TZOCHEV

Потребители
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно TZOCHEV

Previous Fields

  • Автомобил
    OPEL ASTRA H 1,9 150 k.c.
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. СХЕМА НА ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ

    Здравейте, трябва ми спешно схема за ел инсталация на опел астра Н 1,9 150к.с.
  2. премахнати вихрови клапи

    Здравей, автомобила го закупих без вихрови клапи отстранени от собственика в Италия. От опел искаха да монтират нови моторче и вихрови клапи защото моите са били премахнати и заради това автомобила влизал в авариен режим. В момента колата съм я оставил на майстор в Плевен и я проверява обстойно, до момента стигнахме до извода, че проблема е най-вероятно в електрониката но за жалост имаме нужда от електрическа схема на двигателя за да разберем дали сме в правилната насока. Смятаме, че кабела от компютъра до датчика на турбото е прекъснат някъде и заради това се появява този проблем защото всичко друго е проверено, почистено и работи безупречно и когато изключим буксата от датчика започва да се чува странното бучене и влиза в авариен режим. Може и да бъркаме но сме длъжни да го проверим защото останаха само този вариант и другия с монтирането на вихровите клапи. А относно премахването на вихровите клапи софтуерно как се прави и кой може да го отстрани?
  3. премахнати вихрови клапи

    Здравейте, скоро се присъединих към феновете на ОПЕЛ , не съжалявам за избора си но имам сериозен проблем и досега нямаше майстор който да ми излекува мъката . Моля Ви за помощ проблема е следния: След като закупих автомобила и го обслужих ми се наложи да пътувам извън града. Всичко беше ок но в момента в който реших да изпреваря камион и подадох газ до метала така да се каже и светна жълта лампа с автомобил и гаечен ключ, автомобила влезе в авариен режим а мотора не може да мине повече от 3000 оборота /чува се леко бучене отпред в дясно почти всеки път когато влезе в този режим/ след като двигателя се успокои и си влезне в нормални обороти лампата изгасва след повторно натискане процедурата се повтаря и така докато най накрая видях как едно клио ме изпревари с около 80км . в час и направо ми се скъса сърцето. Ходих при майстор смени ми команрел изчисти всякакви датчици и филтри и пак нищо не се случи. Ходих и в сервиза на ОПЕЛ и ми казаха че трябвало да ми се сложат вихрови клапи и проблема щял да се оправи. Възможно лие е да се оправи ако наистина ги купя и ги сложа тези вихрови клапи или има вариант да се игнорират софтуерно. Ако има решени на този проблем моля за съдействие как и къде може да се отстрани!
×