Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Foka

Потребители
  • Мнения

    163
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Foka

  • Ранг
    Most Wanted
  • Рожден ден 7.01.1989

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra GSi C20XE 2.8Motronic
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    Vankata_1989
  • Website URL
    http://trucksim.gzone.info/

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Червен бряг
  1. Смяна на мокета в колата

    След като извадих всичко от колата и остана таблото, реших да сменя мокета, който беше леко закъсан в ляво от съединителя. Наистина намерих друг, който не беше перфектен, но пак беше по добър от моя ама нещо ми хрумна, че мокета трябва да е черен, а в краен случай оригиналния, но перфектен и без забележки. Все пак като се прави нещо да се прави като хората. В началото обмислях варианта да купя някакъв черен мокет от магазин, но работата е там че мокета на колата е релефен и ако сложа друг мокет, той няма да пасне хубаво. Виждал съм снимки на тунинг астри, които са с мокет различен цвят от оригиналния и знам че става някак си. Някой преди сменял ли е мокета и има ли някаква идея как да го сменя така, че да стане като хората?
  2. Понякога имам проблем с отключването на дясната врата на Astra GSi. Искам да отбележа, че е с външни дръжки от Omega B и не знам дали те не са повлияли нещо на централното, което пък не е оригинално. При нормално отключване и заключване проблеми няма, но ако пасажера реши да натисне пина за заключване на вратата, той влиза на вътре и заключва вратата, но при опит за издърпване, пина отказва да се задържи горе или да отключи вратата. Все едно нещо постоянно го дърпа на долу. Единственото отключване става от външната страна, с ключа и много въртене в ключалката и дърпане на дръжката. Проблема също се получава ако при заключена кола някой дръпне дръжката, пина леко влиза на вътре и пак трябва да се мъча да отключа с ключа. Когато се получи това нещо и опитам да отключа с централното, то не засича че е заключило и работи само бутона за заключване. После като натисна за отключване от шофьорската страна се отключва, а от пасажерската само леко се надига пина, но не излиза целия. Колкото и опити да правя с дистанционното, дясната врата не се отключва. Друго което се сетих, че в момента в който отключа дясната врата с ключа, нищо друго не се отключва(шофьорска врата, багажник, капачка на резервоара). След това натискам бутона за отключване на централното и останалите се отключват. В какво може да се състои проблема с тази врата? Машинка ли, кабел ли, дръжката от Omega B ли? Не знам и аз, но се надявам да ми кажете защото проблема е дразнещ.
  3. Спортен филтър на Астра F 1.6

    Имал съм 1.6 75кс. и знам колко бавно набира. Слагал съм и едни евтини конусовидни филтри, които определено променят звука, но не е нещо фрапиращо. Този спортен филтър ще има някакъв ефект в ниските, но няма да е нещо особено. Правили сме друга модификация на филтърната кутия, която имаше същия ефект и не се дават пари за евтини филтри, които могат да съсипят мотора. Като се отвори кутията под самия филтър, на кутията има едни пластмаси, които са на дъното на филтърната кутия и играят ролата на нещо като въздуховоди от единия край към другия. Реално не знам за какво са сложени, но при махването им колата определено живва в малките обороти, но не е нещо впечатляващо. Може да опиташ с този номер и ако не ти хареса да си върнеш пластмасите.
  4. В темите с колите на потребителите не ми разрешава да си редактирам старите постове. Понеже са качвани снимки с голям размер ми се иска да ги заменя с други, а поста не е един, че да накарам някой модератор да го направи. Възможно ли е да се редактират потребителските права, че да мога да си редактирам старите коментари поне в този раздел?
  5. Останах с впечатление, че това трябва да е компютъра на ABS, но в гугъл ми излизаше, че е на тракшъна и заради това попитах. Нямах възможност да се занимавам с нея, но събота и неделя съм свободен и ще видим дали ще стане. Ако не стане спирам с глупостите и си намирам една дигиталка и готово.
  6. Ясно Благодаря за помощта Днес ако имам възможност ще се опитам да го направя и дано да стане. EDIT: само не разбрах, синьо-червения кабел на таблото да го свържа с буксата А19 на ABS ли? Иначе това трябва да е ABS, нали?
  7. И аз бях чел за синьо-червен кабел, но не знаех къде да го вържа, а сега стана по-ясно. Само не ми стана ясно, къде е буксата на ABS?
  8. Колата е Astra GSi C20XE 2.8Motronic, която в момента е с километраж без жило, с индекс K16111 до 7 000 об. и 260км/ч. Километража си е наред и всичко му работи, но не и при мен. Километража не отчита изминатите километри, а стрелката за скоростта не помръдва. Понеже километража е без жило, трябва да взима данни за скоростта от ABS, но нещо не се получава. Интересува ме как да го свържа с ABS, че да работи?
  9. Пазарджик

    Какво стана? Направихте ли среща? Там съм и бих се радвал да посетя някоя среща.
  10. Километража не работи!

    Има и без жило, но рядко се среща и е само на 2.8Motronic в късните му години. Този километраж взима данни от ABS-а на колата, но сега проблема е в това, че не знам как да го вържа. Имам си ABS и компютъра му до шофьорската седалка е наличен, но пак не работи. За връзването намерих само това , но кое къде се връзва не ми става изобщо ясно. Някой да се е сблъсквал с това?
  11. Километража не работи!

    След малко "консултации" се оказа, че трябва да има датчик на скоростната кутия като при дигиталните километражи, но тук странното е в това, че мотора е 2.8Motronic, а те трябва да са точно с този километраж, който е без жило, но на моята астра явно са правили промени.
  12. Километража не работи!

    Този километраж не взимаше ли данни за скоростта от датчика на ABS? Иначе къде трябва да търся тази букса и къде трябва да се включи?
  13. Километража не работи!

    Искам да ви попитам за Astra GSi, която е с мотор C20XE 2.8Motronic и беше с километраж с жило, но не беше оригиналния и си намерих оригинален до 7 000 об. 260 км/ч индекс 16111, без жило. Днес го поставих и всичко работи без изминатите километри и стрелката на скоростта. Някакви идеи как да оправим този проблем? Друго, което забелязах е че борда вече не отчита среден разход, скорост или каквото и да е било с изминати километри и скорост. Снимки на буксите и километража:
  14. Датчик на радиатора

    Интересно :confused: имах подобен проблем с моята перка преди термостата стоеше отворен и неможеше да вдигне повече от 85 и след смяната му перката се включва на 96, но чека свети когато перката работи и като спре исключва. На дълго колата държи 94-95 градуса, но не повече. Мотора е X16SZR с климатик и като отидох в сервиз за авточасти ми дадоха датчик като този горе, но бял на цват. Взех го и като отидох да го слагам се оказа, че буксата ми е друга :doh: не е кръгла, а една такава леко правоъгална със заоблени крайща и при това имам два датчика единя е горе на радиатора другия е доло. По каталог ми казват, че е с кръгла букса и бил само един, но се оказва други и незнам какво да правя. Някакви идей? Също така много ми е чудно защо като върти перката свети чека всеки път
  15. Избор на амортисьори- помогнете!

    И двете са добри вече освен цената да гледаш, защото за хондата каябата ако не се лъжа струваше 600 и нещо евро и затова тя отпадна като вариант и се сложи билщайна на който цената беше доста по ниска. Просто за инфо да кажа, че в един сайт бях чел, че много голям процент (97% мисля че беше) от автомобилите излизат от завода с каяба, но сега дали е така или това е било преди незнам, но явно има защо за да ги поставят толкова голям процент автомобили
×