Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

A.com

Потребители
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно A.com

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra B X18XE1
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Да споделя какво се случи. Отидох в магазин за авточасти. Казах какво търся. Купих и уплътнителен пръстен, и болтове и пружини. Всичко излезе 10 лв. Монтирах новия пръстен, използвайки новите болтове и пружини. но резултата не ми хареса. Новите пружини бяха по-меки от старите. Болтовете, след като ги навих и развих имаха "поражения" по резбата. Затова използвах старите болтове и пружини и резултата беше доста по-задоволителен.
  2. Здравейте! От известно време имам следния проблем. От мястото, където се свързват задното и средното гърне, излизат част от изгорелите газове. Казаха ми, че там има уплътнение, което вече не си върши работата както трябва поради една или друга причина. На тази картинка може да видите частите, които имам предвид: Става въпрос за 996015, 992513, 991002. Двата болта и двете пружини ги има и при мен. Проблемът е, че на картинката е показана изпускателната система за двигател X20XEV, докато моят автомобил е с двигател X18XE1. Някой може ли да ми каже къде мога да видя от какви точно части се нуждая, за да заменя дефектните? Какъв диаметър е въпросния пръстен. Трябва ли да се вземат фланци? Всяка информация ще ми бъде от полза.
  3. Климатроник Вектра б

    Здравейте! Имам почти същия проблем. Ще го опиша по-подробно: при включване на климатроника и двата вентилатора започват да работят. Когато температурата на охлаждащата течност се повиши над 90-93 градуса вентилатора, който се намира между радиатора и двигателя спира да работи. Това води до повишаване на налягането. От релетата, които се намират от дясната част на акумулатора едното беше дефектирало(зеленото). Сменихме го, но проблема не се реши. Липсваше и единия предпазител, сложихме нов, но проблема не се реши. Сега се чудя кое е това устройство, което вместо да включи вентилатора на по-висока скорост го изключва. В следващите дни ще ходя по специалисти, за да се опитаме да открием проблема. Имам един въпрос - ако до събота не се оправят нещата си мисля да включа вентилатора директно към копчето, което включва климатроника, за да съм сигурен, че винаги работи(вентилатора), защото в неделя ми предстои дълъг път с малко бебе в колата. Проблем ли ще е подобно решение на ситуацията. Всичко ще продължи около 3-4 дни, след което ще върна всичко в изходно положение и ще продължа с опитите нещата да заработят както трябва.
×