Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Greeed

Потребители
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Greeed

  • Рожден ден 23.05.1997

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa B X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Здравейте .. пиша тук защото нямам права за правилното място (така и не разбрах защо) . Та идвам със следния проблем .. имам корса б х14хе и имам някакъв мистериозен проблем със бобината, но преди това да разкажа малко история.. миналата година имах прекъсване (пукане) на двигателя в ниските обороти като позагрее .. обиколих 100 сервиза и оправданието беше " Не знам какво може да е .. сигурно е еди кво си.." никой не знаеше и накрая сам си реших проблема : нова бобина. Сега идвам с нов проблем в тази област.. вчера паля си колата .. карам си.. всичко нормално .. по едно време я загасих след това я запалих и веднага изгасна .. реших, че нещо не съм завъртял добре и запалих отново .. и пак изгасна. Запалих за 3-ти път.. тръгнах и 20 метра след това ми изгасна на скорост и от там нямаше палене. Въртях .. въртях но нищо. Извадих свещите и кабелите и върнах старите (бях ги сменил преди седмица профилактично).. пробвах трика със свеща допряна до корпус дали има искра и имаше лека такава, като колата мистериозно запали на 3 цилиндъра. Тръгнах нормално и 5-6 км по-късно закъсах тотално и пробвах отново свещ, но искра нямаше.. Започнах да разглеждам буксата която влиза в бобината и видях, че е доста разбита и след като я извадих видях, че има окис и я напръсках със спрей. Уж се оправи проблема, но днес усетих как за секунда ми прескочи и реших да поразглобя и да видя какво точно се случва. Разглобих пречещите на видимостта чарколяци .. извадих бобината и при буксата видях, че газаджиите (имам газов инжекцион ловато) са си теглили някакви връзки от там, но явно не са нацелили от първия път кабела който им трябва и кабел 1 само го бяха оголили и след това изолирали с изолирбанд, но кабел 4 беше правилния и имаше една "професионална" спойка и кабела беше доста усукан и опърпан. Понеже ставаше тъмно изолирах всичко с изолир банд както беше направено, но си казах поне сега ще издържи малко време и тръгнах из града. По едно време я усетих че пак започна да мизерства в движение и като ми се чуваше да работи на 3 цилиндъра. Имаше едно мистериозно цъкане (като реле) и тягата бягаше. Спрях малко след това .. изфорсирах я и тя изгасна (както ми направи предния ден). Издразних се и се прибрах (без проблеми) и върнах старата бобина, като сега уж всичко е ОК, но не знам за колко време ще е така... Ако някой има някаква представа какво се случва нека ми даде съвет.. ще съм искрено благодарен!!!
  2. Здравейте! Малко съм нов в тунинг сверата (ако може да се каже, че навлизам в нея), но имам Опел Корса Б с X14XE и имам следната случка: Наскоро ми се случи малък инцидент и ударих средното си гърне. С колата откакто я имам бяха сложени резонатор, средно и задно гърне (сток гърнета), но сега се принудих да сменям тъй като бях спукал средното гърне. От М-Комплект в София ми сложиха средно и задно (тяхно производство). Тук идва и моя въпрос: Възможно ли е тази смяна на гърнета с неоригинални да ми спъва колата или това просто си го въобразявам понеже звука коренно се промени и отделно понеже не смених резонатора, което се намира като първо гърне, може ли той да спъва или пречи по някакъв начин на мотора и друго.. с неговата липса ще имам ли шанс да си върна леко по-шумния работен режим на двг. Благодаря предварително!
×