Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

miraka

Потребители
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно miraka

Previous Fields

  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Работи на три цилиндъра

    Проблема бе решен отдавна, но чак сега се сещам да напиша на какво се дължеше прекъсването. Проблема беше съвсем елементарен. Бубината се беше прецакала и не подаваше достатъчно ток на 2-ти цилиндър. Смених я с втора употреба за 35 лв и сега колата работи като часовник.
  2. Работи на три цилиндъра

    Принципно при ниски обороти ( до 2500, 3000 ) колата прекъсва при подаване на газ, но при по-високи обороти като че ли започва да работи нормално ... Преди малко ме посъветваха да премеря компресията на проблемния цилиндър , така че това, ще е следващата ми стъпка и след това, ще пиша какво е станало....
  3. Работи на три цилиндъра

    Здравейте! Колата ми е OPEL TIGRA 1.4 16V (X 14 XE). В момента работи на три цилиндъра. В началото проблема се появяваше за кратко ( секунди ) докато карам колата и след това изчезваше от само себе си. Малко по малко проблема започна да зачестява и в момента колата работи само на три цилиндъра. Смених бобината , кабелите и свещите ( по препоръка на "майстори" ) , но проблема остана. По метода на отпадането свалях кабелите на цилиндрите един по един и установих, че не работи втори цилиндър. Ток до него достига, свещта се мокри, но цилиндъра не възпламенява горивото. Четох във форума за решаване на проблема с 100 октанов бензин + добавка за почистване и каране или форсиране с мръсна газ над 5000 оборота и го опитах, но и това не помогна в студените дни. Онзи ден в жегите пак опитах метода с високите обороти и колата проработи на четири цилиндъра, но я форсирах на място докато не проработи на 4 цилиндъра. Оставих я така да си работи на ниски обороти около 20 минути и двигателя цъкаше като часовник , след това тръгнах да я карам и проблема пак се появи на момента. От тогава на сам този метод не сработи. Днес направих диагностика с кламера и ми излязоха две грешки P0443 и P0340. Интересува ме някой има ли идея на какво може да се дължи този проблем?
×