Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

StoqnL

Потребители
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно StoqnL

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra f
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Проблем с Астра Ф 1.4 C14SE

    А едно друго питане. Дължината на извода на ламбда сондата от значение ли е за коректната работа? Защото моята сонда е с един извод но сега дължината на кабелчето е по дълго и незнайно защо е обвито около щеката за маслото?
  2. Проблем с Астра Ф 1.4 C14SE

    Благодаря! Ще хвърля око и на този вариант.
  3. Проблем с Астра Ф 1.4 C14SE

    Здравейте! Да ви обясня на „кратко” проблема. Колата е Астра 1.4 ф комби пълна инжекция бензин газ. Почна преди време да придърпва на бензин и да не пали когато не е карана примерно вечер или когато почне да позастудява. Преди месец загуби цилиндър и на бензин върви само на 3, на газ си върви нормално. Отидох при майстор каза сменяме бензинова помпа, бензинов филтър и ще се оправи...Ефект никакъв ... Следващ майстор ... Присъдата беше кабели и свещи.... Никаква файда... Номер 3 майстор отсъди ламбда сонда и температурен датчик... След 3 опита седнах и взех да помисля какво и е на колата. Ситуацията е следната в момента . Когато искам да запаля сутрин правя по 4-5 изчаквания на контакт и в най - добрия случай пали. Ако обърна на газ пали веднага и си работи нормално колата. Ако запали на бензин работи на 3 цилиндъра. Обаче след няколко дена и размисли забелязах следното. Когато дам контакт и не запаля на бензин и обърна на газ колата се форсира . Това означава, че се впръсква бензин в двигателя ,но не се запалва може би и когато . От друга страна на бензин когато съм я запалил и е на място колата вече оборотите играят чак някой път гасне. За каране на бензин дума да не става. Няма мощност , когато натисна педала за газта колата почва се дави прихълцва , гасне. От това ,че мирише на не изгорял бензин, че се дави така си мисля ,че проблема е с възпламеняване на бензина. Т.е. не може да запали самият бензин или се разминава времето за възпламеняване. Защото нали когато се впръска бензина, запалва се когато буталото е в горна позиция и точно тази реакция го изтласква. Не знам! Ще съм благодарен ако някой ми каже къде му е болката на звяра. Благодаря и лек ден!
  4. Проблем с обръщане на газ

    Здравейте 😃! Колата е опел астра ф 1995г. 1.4 82кс. , обикновенно газово. Преди няколко месеца имах проблем с изпарителя и го смених . Някакъв турски ми сложиха мисля.. Фероно или нещо подобно беше. Появиха ми се два проблема от тогава. Единият проблем е ,че когато примерно карам със 100 и натисна съединител и спирачка и колата гасне. Майстора газаджия пипна явно притока на газ и за известно време се оправи. Сега пак почна от време на време да ми први такива магарии . Другият и по наложителен пробшем по който ми трябва мнение е следният. Когато стане времето топло или когато загрее колата не мога да обърна от бензин на газ. Ще обясна подробно. Примерно колата е студена, изчаквам я да позгрее малко форсирам я до 2500 оборота и обръщам на газ.Няма проблеми. Обаче покарам ли малко и спра и загася колата и обърна на бензин после не иска да обръща на газ. Същото се получава ако е прекалено топло на вън. Знам звучи глупаво... нали все пак за газта е дпбре да е топла колата... Когато обръщам на газ не достига газта т.е. по точно нямс приток на газ , защото когато натисна да подам млкп газ педала хлътва и колата гасне. Ходих при "майстора" газаджия каза ,че тръбата където е въздушният филтър малко трябвало да я прместя... да не била до перката за охлаждане.... не виждам логика....Много ще се радвам за някакво мнение как да си реша проблема с това обръщане на газ. Вече почнах всичко да си отремонтирам сам ,че пишман взех да ставам от майстори...
  5. Проблем с копчето за светлините

    Не знам ... Никаква идея нямам . Днес сутринта някак успях да пусна късите за работа.... После съвсем спря да работи ... Даже степента за тях дори не се включи. Копчето се движи до габаритите само ... Че и таблото остана да свети .... Че го мърдах поне тях да спра... Явно пластините вътре нещо са се прецакали на ключа....
  6. Здравейте. Преди 2 месеца смених копчето за светлините. Сега отново ми възникна същият проблем. Предният път не можех да включа никакви светлини , а сега когато дам на къси си стоят габаритите.... Дали има вариант да се преправи самият ключ ( т.е. да се побългари ) Примерно да си изведа по едно копче за къси и за габарити и по някакъв начин да вържа да работят и дългите светлини... Че , ако сменям на 2-3 месеца ключ то къде ще му излезе краят .
  7. Здравейте! Връщам се към въпроса който зададох Вътре има следните неща о-пръстен два броя. Един голям и един по- малък. Третият о- пръстен както каза колегата е за болта. Другото в чашката е филтъра. От едната страна е изпъкнал по - средата от другата си е плосък. Идеята е как да ги наредя . Големият пръстен е ясно къде е . Но как да ги наредя в чашката отдолу ?
  8. Здравейте. Карам опел астра ф 1.4 . Имах проблем с газта . Когато мина на газ и когато реша да вкарам втора да завия оборотите падаха и колата гаснеше.Реших да изчистя филтъра за газта. Явно предният собственик го е отварял и е сложил силикон. При отварянето не можах да видя как точно се слагат уплатнението и филтърчето. Ще се опитам да обясня. Има болт отдолу на чашката развива се и вътре е филтъра с две уплътнения. Голямото е ясно къде се слага но малкият о- пръстен и филтъра не знам как да ги сложа. Знам че обяснението е трудно ще видя да прикача и снимка.
  9. Проблем с отключването

    Благодаря! Ще опитам утре .
  10. Проблем с отключването

    Добър вечер. Реших да си заредя акумулатора, но пуснах централното и алармата и и го махнах. Оставих капака леко отворен ,но зима е и за проклетията се хлъзнах и се облегнах на него. И така краният резултат е заключена кола. Опитах с ключа за палене да отключа вратите ,но не се получи . Ключът влиза до половината. Колата е опел астра ф 1995г. 1.4 комби. Някакви решения на проблема?
×