Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

shipcov_bg

Потребители
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно shipcov_bg

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra H Z17DTH
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

88 профилни разглеждания
  1. Монтиране не ел. огледала

    Момчета, аз си реших проблема по следния начин: Купих огледала с жила от кола донор и присъдих жилата с подвижните части на моите стойки. Те бяха електрически, но станаха с жила.
  2. Ограничител за задна врата!

    Момчета аз си ремонтирах ограничителя на задна лява врата с помощта на този линк: Ремонт ограничителя двери Opel Astra H. Има и клипове в youtube: Oграничитель двери своими руками; Ремонт ограничителя открывания двери OPEL ASTRA H. Само за 8ст. си оправих ограничителя на вратата. Успех.
  3. Искам да попитам след търкане с шкурка с какво трябва са се почисти преди да се боядисва? Парцал напоен със спирт или корселин да се мине? Или нещо друго по подходящо?
  4. Погледнете тази тема: http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php...=20#entry136226
  5. Загуба на мощност/ влизане в авариен режим

    Момчета да споделя моите проблеми с Загуба на мощност/ влизане в авариен режим. Както си караш на 5-та и минеш 2000 обр. и светва на таблото лампичката с колата и ключето. Ходех на водородно почистване. И тогава забелязах че при форсиране на двигателя не ми се движи лоста на турбото. Почистиха ми дебитомера. Но пак си остана проблема с влизане в авариен режим. Почистих си филтъра на въпросния клапан. Но ефекта беше кратък. Преди два дена се хванах и разглобих целия клапан като гледах това клипче: След това премахнах самия филтър на клапана и сложих на тръбичката маркуч с бензинов филтър както е показано на този клип: Два дена карам колата и не мога да я позная. Стана самолет. Който преработи този клапан ще остане много доволен.
  6. Проблем с алтернатор!!!

    Здравейте и от мен. Нека да разкажа моите неволи с алтернатора на моята Астра Х Z17DTH. На 1 април тотално отказа да работи. Като меря на клемите на акумулатора имаше 12,2 В. Алтернатора е JA 1899 IR. Взех втора употреба Hitachi LR 1100-508 от една Мерива 1,7. Сложих го и като карам си пускам скритото меню, за да гледам как се движи напрежението от алтернатора. След запалване напрежението е около 13,8-13,9 В. При пускане на фарове напрежението пада до 13,6-13,7. Като карам и въртя волана напрежението пада за момент до 13,5В и се връща на 13,7В. Този месец ми се наложи пътуване през Хаимбоаза, колата загря до 98 градуса и се пусна вентилатора за охлаждане, напрежението падна до 13,3 В. Реших че и това Hitachi не е добре и реших да си ремонтирам стария алтернатор. След смяна на диодна плочка и реле регулатор, го сложих обратно на Астрата. Вече цяла седмица карам с от ремонтирания алтернатор и няма разлика в напрежението подавано от него. Направих си експеримент : Когато колата загря и се пусна вентилатора за охлаждане, пуснах допълнително и вентилатора в купето на 4 степен, отоплението на задното стъкло и фарове на къси - напрежението не падна под 13,1-13,2 В. В едно руско ръководство за Астра Х и Зафира Б пише, че напрежението от алтернатора може да е от 13 В до 14,5 В. Така че ако напрежението ви е между 13 В до 14,5 В всичко е наред според мен.
  7. Дайте съвет за кори под двигател Astra H GTC 1.7 CDTI

    За какво ти е метална кора. Вземи си една пластмасова за 50-60 лв.
  8. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Здравейте колеги проблемите с колата продължават. След последната седмица тестово каране пак влиза вода в маслото. Ето какво сме сменили: Нова гарнитура на главата, бренерите (със сменени о-пръстени) са залепени и набити в главата, масления радиатор е проверен - не е спукан, EGR охладителя е сменен( стария беше спукан). Някой имали идея от къде другаде може да влиза водата в маслото? :help:
  9. EGR рециркулация

    Ако затапя EGR тръбата да не се шашне компютъра. Проблема тръгна от там, че докато търсихме от къде се смесва водата и маслото, направихме водна проба на EGR тръбата. Оказа се, че е спукана. На 11 сек. прави балон. А като видяхме колко много сажди са задръстили смукателната тръба, се замислихме дали не може да се затапи EGR тръбата?
  10. EGR рециркулация

    Колеги имам Астра H 1.7 CDTI 101 к.с. и искам да попитам има ли възможност да се запуши тази EGR тръба? По този начин няма да се затлачва смукателния колектор със сажди и да се стеснява светлия отвор на смукателната тръба. Има ли вариант без да се шашка борд компютъра?
  11. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Здравейте колеги, нека да разкажа до къде стигнахме с моята Астра. Оказа се, че гарнитурата е здрава. Целия проблем е бил в бренерите. Те задължително се лепели. Слага се лепило на малката втулчица на бренера и тогава се набива в главата. Ако не се направи това: 1. При неработещ двигател влиза вода в цилиндъра. 2. При работещ двигател влизат изгорели газове в охладителната система и я надуват. А като спрем двигателя от налягането водата влиза пак в цилиндъра. И така се губи антифриза. А когато водата е в цилиндъра част от нея излиза през аспуха, а другата преминава през сигментите в картера. Така че днес си взех главата от майстора, който ми залепи бренерите, (направил и хидротест на 6 бара и всичко е ок). Остава сега да се сглобява главата - клапани да се пасват, смяна на гумичките на клапаните. Сменяла се задължително металната гарнитура между главата и полуглавата с разпределителните валове. След което се прави реглаж на хлабините на клапаните. Това става чрез реглажните пулове. Това е за сега, дано съм бил полезен.
  12. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Здравейте колеги, моята одисея с проникването на вода в маслото продължава. Миналата седмица сменихме о-пръстените на бренерите, (старите скоро са сменяни) и като запалихме двигателя - пак същото. Вчера изолирах масления радиатор, пак проба - същото. Влиза вода в маслото. Остана само да е избила гарнитурата на главата. Дано да е там проблема, че вече не знам какво да правя.
  13. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Може да не съм се изразил правилно. Да не са тези бранери (втулки).О-пръстените като изпуснат и от тях да става това смесване на масло и антифриз.
  14. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Някой знае ли какво представлява това гумено уплътнение на дюзите, от което да пропусне антифриз в маслото?
  15. Astra H 1,7 CDTI DTH 101 к.с.

    Колеги имам я Астрата от един месец. След смяна на всички консумативи - масло, ремъци и филтри, започна да губи антифриз. За 10- 20 км изчезваше антифриза в разширителното казанче. Като отворя капачката, изсъсква и малка част от антифриза се връща в казанчето. Доливах и продължи да го губи. Проверих да няма теч в краката на предните седалки, но беше сухо. Под колата няма локви, оглеждах я от долу. Проверявах капачката на двигателя за наливане на масло, но беше черна нямаше пресечено масло(бяла емулсия). Това ме успокояваше, че не влиза антифриз в маслото. Но онзи ден като проверих щеката за новото на маслото, беше се качило нивото към 2 см над максимума, а като сменяхме маслото, го оставихме по средата между мин и макс. Ужас - положението е много зле. Един колега ме накара да направя един опит. Да извадя с шлауфка и спринцофка масло през тръбичката за щеката и да го оставя да се утай. Колата беше още топла. На сутринта на дъното имаше малки капки вода. Единия вариант е гарнитура на главата. Втория е спукано охладително радиаторче на масления филтър. Третия вариант, който ми казаха е износено гумено уплътнение между дюзите и главата. Ще съм много благодарен на споделените мнения от вашия опит.
×