Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

icemann

Потребители+
  • Мнения

    918
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно icemann

  • Ранг
    просто пилот
  • Рожден ден 14.01.1989

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Insignia OPC
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    icemann3017
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София, България

Последни посетители

724 профилни разглеждания
  1. Двигател инсигния

    При конкретно този мотор, ако много е зорен с времето на около 180-200 000 км криви тунел на коляновия вал и всичко приключва. Без значение, колко чинно е поддържан, просто термично не издържа.
  2. Insignia Grand Sport

    Естествено че я няма. Тва грозилище не знам на кой му е дошло на акъла!
  3. Insignia Grand Sport

  4. Insignia Grand Sport

    Ами ще се опитам да напиша нещо, макар че не ме бива по ревютата. И ще се опитам да е безпристрастно. Като цяло автомобила наистина е много по-добър в сравнение с предното поколение. Изключвам дизайна, който е индивидуално нещо ще спомена това, което ми харесва на пръв поглед и което не ми харесва толкова много. Относно качеството на изработка, променено е в пъти, особено по интериора. Няма дразнещи скърцания и тропания, които при старото поколение бяха задължителни щом се напече пластмасата. Като се облегнеш на централната конзола също не скърца. Опитали са се да създадат възможно най-много премиум усещане и в интерес на истината е успешно. Използвани са доста повече меки пластмаси, а на таблото са сложили шев, който да имитира кожа. Копчетата са стабилни при натиск и въртене. Дисплея зад волата е с по-добро качество на картината и с добавени хромирани рингове, които придават повече завършеност. Мултимедията е с капацитивен тъч скрийн, който е много респонсив и няма никакъв лаг. Не само това, но няма моткане и лаг при връзка с Блутуут и при работа със телефона чрез колата. При старата например минаваха 2-3 секунди от натискането за приемане на разговор на волана до реалното приемане на разговора. Тук е мигновено. Седалките както и в предното поколение са супер, този път при мен са с перфорирана кожа с вентилация и подгрев отпред и само подгрев отзад. Специално на шофьорската настройките са толкова много, че е трудно човек да си помисли, че не може да си намери подходяща позиция на седене. За сметка на това, мисля че беше редно да предложат пълен ел. пакет и за дясната седалка. За съжаление такъв не се предлага и не е много приятно. Преминавайки отзад мога единствено да кажа че има разхитително много място за задните места. Евала им правя тук. Друго нещо, което ми прави впечатление е наистина колко е олекотен автомобила. Усеща се много ясно с това колко са леки капаците и вратите. Багажника е еквивалентен с този на стария хечбек, готино е че има копчета за ел. спускане на седалките от багажното. Лошото е че все още за хечбек не се предлага ел. затваряне на багажната врата, а трябва. При комбито го има отдавна... Всички коли в този клас го имат и е кофти когато трябва да треснеш голямата врата, за да се затвори плътно, защото не е от най-леките и лесни за затваряне. Последното нещо, което недоумявам е защо не са избрали 100% лед задни фарове?! Мигачите и задната светлина и фар за мъгла са все още с крушки, при факта че в интериора и отпред всичко е ЛЕД. Относно шофирането: Ами кара се много по-леко от предните две Инсигнии, които съм имал. Може би до някъде заради 8 степенния автомат, който е просто прекрасен. Другото го отдавам на управлението, което при бавно движение е супер леко, а с високи скорости директно и твърдо. Очаквах 10те сантиметра в междуосието да се усещат при маневреността, но не мога да кажа, че е така. Може би още не съм свикнал с новите външни габарити и на места ми е по-трудно да маневрирам, но като цяло е ОК. Относно разликата между ОРС и 170кс дизел, не бих казал че се усеща такава до към 130-140км/ч. Вече нагоре дизела изнемогва. Със сигурност ОРС и до тази скорост е по-бързо, но не е драстично, че да се усеща когато не са една до друга. Асистентите работят безупречно, хед ъп дисплея е ясен и отчетлив. Андроид Ауто също. Лошо че за БГ не се предлага пакет за данни с Он Стар, но надявам се скоро и това да пуснат. Ами това е за момента от едни 3-400км шофиране. Ако някой има допълнителни въпроси, ще отговарям. Ще се опитам да кача снимки, че тук малко по-трудно става
  5. Insignia Grand Sport

    Здравейте колеги. След края на историята с ОРС-то ето и какво се задава след него.. а именно Insignia Grand Sport 170к.с. и 8 степенен автомат. Автомобилът се очаква да бъде при мен началото на август, до тогава ето графични снимки на това как ще изглежда и списък с обурудването му Екстериор -Лак брилиянт -Отопляеми електрорегулируеми странични огледала в цвета на купето, електрически сгъваеми Задвижване и окачване -Flex Ride – адаптивно шаси -8-степенна автоматична скоростна кутия -Start/Stop система -Филтър за твърди частици -Сервоуправление с променлива твърдост в зависимост от скоростта -Електрическа ръчна спирачка -Спирачна система – предни дискове 321мм. и задни 296мм. Гуми и Джанти -Гуми 245/45 R18, летни -Алуминиеви джанти, 8.5 J x 18, много спици, двуцветни -Ремонтен комплект за гуми Интериор -Декорации в черно - Piano Black -Индукционно зарядно, за мобилни устройства -Цветен дисплей на арматурното табло 8“ -Сенници с LED осветление -USB порт (два USB порта отзад) -Облицован с кожа мултифункционален волан и отопление, ръчно регулируем -Тапицерия - Кожа/Morrocana "Siena II", перфорирана, черна -AGR спортни седалки за предния ред -Разделяне на задния ред седалки 40/20/40, -Отопляеми и вентилирани предни седалки и отопляеми задни външни седалки Климатизация -Двузонален климатроник, с датчик за слънчено греене и качество на въздуха в купето -Подгреваемо предно и задно стъкло -Поглъщащо топлината предно стъкло -Свръхтонирани задни стъкла -Ел. Стъкла – 4бр със защита против прещипване Светлини и видимост -Автоматично включване на светлините с датчик за тунели -Матрични LED IntelliLUX фарове с 9 режима на осветление и автоматични дълги светлини, дневни LED светлини -LED задни светлини -Сензор за дъжд Инфотеймънт -Радио Intellilink RF900 Navi -Аудио система BOSE с 7 тонколони и субуфер -Комуникационна система на автомобила, OnStar Безопасност и асистиращи системи -ESP с функция против пребоксуване на задвижващите колела (TC) -ABS с датчици на всички колела -SLS,EBA,EBD,CBC,PRS -8 въздушни възглавници -Датчик за спазване на дистанция -Система за предотвратяване на евентуален челен сблъсък и активна защита на пешеходци -Система за следене на платното и намеса при напускане -Система за разпознаване на пешеходци и активен преден капак -Система за сигнализиране за автомобил в мъртва зона -Система за предупреждаване за напречен трафик при маневриране назад -Система за следене налягането в гумите -Круиз контрол, адаптивен със Stop/Gо и ограничител на скоростта -Камера за обратно виждане + 360-градусов обзор -Предни и задни паркинг сензори с функция за автоматично паркиране -Head-up display Системи за заключване и защита от кражба -Алармена инсталация -Заключване, дистанционно, безключово (PEPS) Засега толкова. Когато дойде ще има повече
  6. Двигател инсигния

    За съжаление, това наистина е слабост на този двигател и джамбазите знаят какво продават. Не са малко дефектиралите и трудно ще намериш само блок и вал. Съветвам те да се поровиш извън БГ или просто да купиш цял мотор. Аз имах проблем с каре, което също е слабост... комплект беше с полуоската и външното
  7. 2 въпроса за Insignia

    Относно камерата за знаците: Ако имаш ксенон фабричен, под огледалото имаш пак камера, но тя е друг тип и служи само за засичане на трафик с цел автоматични дълги. Тази камера не е залепена за стъклото, в смисъл че можеш да пипнеш стъклото пред обектива. Камерата за пътните знаци е друга, хаузинга е по-голям и можеш да я видиш само погледнато отвън. Относно датчиците: След септември или октомври 2014 е задължително всички нови автомобили да са обурудвани с такива. Преди това не беше и в нито едно ниво на обурудване на Инсигния не са стандарт. Дали собственика ги е поръчал ще разбереш лесно: самите винтили са метални, ако са си класически с черна пластмасова капачка, нямаш датчици.
  8. Opel Insignia OPC - често срещани проблеми

    Най-добре пробвай. Ако ти хараса взимай, ако не те грабне от пръв поглед/каране, недей. Общо взето така стоят нещата с този автомобил. За автоматика не мога нищо да кажа, в избора се доверих изцяло на Swing и не съжалявам. Дори на хартия, автомата ускорява по-бавно. Не мисля че мудната смяна ще се компенсира с перата. Иначе до колкото знам 1вите модели имат и проблем със задния диференциал, но не помня в коя моделна година е отстранен. Удоволствието иначе е един път
  9. CD 300 - bluetooth

    Има вариант за инсталация на оргинални модул ама излиза по груби сметки към 700-800лв. А и е филм голям Swing може да коментира. Иначе има разни аксесоари опелски, които са и точно такова устройство, но не знам цената му. виж на www.opel-accessories.com
  10. Мнения за зимни гуми сезон 2014/2015

    Аз тази година заложих на TS830P, просто за новия модел няма 235/45/18 а само 225, които седят кофти на 8J джанта. Не обичам палатките и държа на протектор на борда.
  11. Навигация за България

    Ако не се лъжа беше 15 работни дни срока...
  12. Проблем със скоростната кутия

    С F40 e. Колегите са прави. Потърси отново помощ от сервиз. Не се опитвай да ходиш по "приятели" защото може да ти изяде главата такова решение. Колата си е гаранционна, и е редно да отнесеш проблема към сервиз отново. Но предърпване да има не е нормално въобще.
  13. Ексклузивно: Opel Monza

    То го пише. Insignia OPC ще е под капака като максимална мощност
  14. За София, на околовръстното шосе след надлеза Икея в посока Младост/Горубляне се крият точно там където свършва самият надлез и е отбинката надясно за Младост 4. Използват мантинелата за да се скрият и ограничението е 70!!!! Обикновенно седят сутрин, през 2-3 дни ги засичам
  15. Камери за автомобили

    Съдът приема видео и снимков материал като доказателство от може би година .. година и нещо насам. Промениха закона поради факта, че CCTV камерите са безполезни при други обстоятелства. Но за КАТ.. не знам дали важи нещо при спорна ситуация освен това как е спал катаджията, дали жена му му е пуснала снощи... закусвал ли е, шефа му карал ли му се е сутринта и прочее галактически фактори.
×