Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Yasen73

Потребители
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Yasen73

Previous Fields

  • Автомобил
    opel zafira 2.0 dti elegance 2000
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Здравейте, наложи се да сменя резервната гума и докато отвъртах болта, частта, с която се захваща се е усукала цялата. Предполагам че случи за придържане на шината, на която лежи гумата, ама има ли гайка към болта, не знам, защото не изпадна нищо друго като развих болта и не знам как се захваща изобщо. Някой може ли да ми обясни, или да ми снима точно захващането на резервната под купето, за да знам какво ми трябва, че не разбирам как болта се сръзва с тази част, която цялата се е усукала като макарон при развиването на болта, а тя самата няма резба.
  2. Проблем с мощността

    Здравейте, имам следният проблем: Когато карам на дълъг път, на магистралата и има изкачване,където се изисква повече мощност, колата я губи, светва чек лампата и скоростта пада от 120 на 70 изведнъж и докато изпреварвам не е много комфортно! На няколко майстори я водих, никакъв резултат. Смених последно датчик на колянов вал и известно време нямаше проблем и чека светваше рядко, но сега свети постоянно, съответно при спускане няма проблем.
  3. Здравейте, имам следния проблем: Когато времето, респективно двигателят е топъл, нямам проблеми със запалването на двигателя. Когато обаче малко захладнее, започват проблемите. Сложил съм нов акумулатор и съм го замерил при запалване и преди запалване, читав е. Смених подгревните свещи, но проблемът си остава. При по-студено време, мнооооого трудно пали. Симптоми, които може би имат отношение към проблема, но не съм сигурен: При палене излиза много голямо количество дим от ауспуха. Когато загасям двигателя, трябва да изгася фаровете, тогава спира. Ако не съм угасил фаровете, мога да извадя ключа, а двигателят продължава да работи. Може ли проблемът да е свързан с токовете, като например датчика на коляновия вал, или датчика на разпределителния вал? Моля, дайте мнение!
  4. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ, КОИТО СЕ ВКЛЮЧИХА, СПЕЦИАЛНО НА Стаевски, КОЙТО СЕ ИЗКАЗА МНОГО КОМПЕТЕНТНО! ВОДНАТА ПОМПА БЕШЕ ПРОБЛЕМЪТ! МАЙСТОРЪТ СЕ ОКАЗА ЧИТАВ В КРАЙНА СМЕТКА И СЕГА ВСИЧКО Е НАРЕД, ПАРНОТО МИ ДУХА ТОПЛО СЪЩО, ЗАГРЯВАНЕТО ВЕЧЕ НЕ Е ПРОБЛЕМ! С ТОВА СМЯТАМ ВЪПРОСА ЗА ПРИКЛЮЧИЛ. УСПЕХ НА ВСИЧКИ!
  5. Благодаря за мнението. Когато говорих с монтьора по телефона, да си уговарям час, той каза че е възможно да е от помпата. Имам и друг въпрос. Има ли отношение загряването с парното вътре в колата, понеже изобщо не работи както трябва, като го пусна на най-високата степен, едвам работи и въздухът почти не е топъл. Не работи и климатика, впрочем.
  6. Капачката изпуска въздух, след като е загряла, като я отвориш, сякаш отваряш безалкохолно, но не се вижда никаква циркулация на антифриза-стои, сякаш не е пален двигателя изобщо, което ме навежда на мисълта, че най-вероятно е проблем с водната помпа... колкото и да не разбирам ... Някой друг да има идея?...преди четвъртък, когато ще я водя на доктор...
  7. Здравейте колеги, Имам следния проблем. Когато шофирам извънградско, т.е. когато шофирам продължително време без да спирам, температурата на водата достига до 100 градуса и дори тръгва към червената зона, но не съм си правил "експеримент", да видя дали ще стигне, защото може да бъде фатално за двигателя. Смених термостата с нов, но проблемът си остава. Перките се включват. Когато съм на кръстовище, или в задръстване, проблемът не може да се установи, защото се охлажда нормално и буквално за около 1-2 минути достига температури в рамките на 85-90 градуса. Когато достигне 100 градуса, спирам за малко встрани от пътя, изчаквам 2 минути и продължавам, но нали разбирате, че ако тръгна на море, няма как да пътувам така! Някакви идеи, откъде може да е проблема, защото препоръчаните "майстори" включиха на диагностика колата, "установиха", че е в термостата е проблема, но той си остава и след смяната?
  8. слаби спирачки

    Здравейте, и аз имам същия проблем, като колегата! Педалът на спирачката е много твърд и при първоначален опит да спра, горе-долу, спира, но ако пусна спирачката и натисна отново, да речем след 30-тина метра движение, нещата стават по-зле. Не спира както трябва и трябва да се набирам яко на педала.
×