Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

nv952

Потребители
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно nv952

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel astra H 1.9 Z19DTH
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Бургас

Последни посетители

146 профилни разглеждания
  1. Съединителя не зацепва

    Оказа се че се е счупило някво каре! И отново сме на пътя
  2. Съединителя не зацепва

    Така си го обичам Опелчето ама малко умря! Случвало ли се е на някой,че чак в понеделник ще я види майстора? Без никакви симптоми преди това..... минавам през един светофар и завоя е 90 градуса...влизам с 30 км/ч като изключих от трета скорост и вкл втора,но при вкл на втора като дадох газ и вдигна обороти без да има ускорение.Викам сигурно аз нещо не съм я вкл както трябва ама изобщо никакво предаване-нито на пред,нито на задна? При вкл на първа и отпускане на съединителя че чува един звук все едно нещо се е начупило и се върти. Преди 2 години съм сменял,маховик,съединител,притискателен диск и няква помпа. Колата е от профила
  3. Намерих една вратичка обаче проблема май не е само вратичката! https://www.ebay.com/itm/Air-Recirculation-Flap-Blower-Housing-1802742K-For-Vauxhall-Opel-Astra-G-H/264224535410?epid=5027958677&_trkparms=ispr%3D1&hash=item3d85027372%3Ag%3APOQAAOSww35cdTkk&enc=AQADAAAB4KX%2FKt4E1xf3SDqEdBclaYYyZFg%2F74KfwC1q170FwfCI%2FBewHw67GzzRCZrmmcXJL6GuG4VNzRnKkAPW6uPQraCHcyKqwygPSrgKAb8Jf%2FalQ6gU9FZWeheSnVq9A0a8WhezrVKkAfr4MuO1iQSIZoTsJ90hXVDzOyDyzZtpvyLesveU7QCcuPrzYWkL%2FYUGrCJShOl%2BT7eR%2B4c97VaOVtto2zKfm4sOdw%2F0sD4FxYtXWwNvAfbHngrR3WHU0%2FT0StiPtjyG8%2BDruftfO%2BlCj7sc%2Fx5Gas8m%2BAz4zfUlXzFo7kH%2FhOLSt36EkP1ce6XHv7qLZAvSug5TI%2F0OQBdJKzTY1zBV1hobINYQia5RWAOj0%2BzhMUNJeEc%2BRmqxTYwbzWeKmcRKzcP9uQEw6EJmF2pPeia4PnF5SKy%2F%2BcmJyGsCSgHEaDtn%2B%2BO49aOkTy2wwzBK2618KhAs0KOXqe7W4gi5fIqr8gfRn3XtzySfWatdqg%2B4sHNoflmpqrPzKC7xEThHr%2B9OUIqab2EeFfvshm7InLCwCR0e0mocbfS8wfa34OUnsxvlxFNqKzA1cPLgmyIHlishAGDOyQ5pxfmL55ziMUnOjHV0tqwAHx2jaWbQ7sWqnDImjLJU1kohFaDahg%3D%3D&checksum=2642245354106015c18d50514b18963d4e41368a0d2a&LH_ItemCondition=3 Днес свързах моторчето и като натисна бутона за затваряне клапата се затваря с около 1/4 от хода на моторчето и то реално продължава да върти без да е нужно! Та така се е пукнала от постоянното въртене в повече! Според вас климатроника ли е прецакан? Защото реално той подава сигнал колко време да работи моторчето!
  4. Прецака ми се управлението на вентилатора (с климатроник съм) и трябваше да сменя туй дето прилича на таралеж - 125 лв струва! Решиx да проверя и калапата защото чувствам че не бачка тъй и тъй ровя в тая част! Наистина е прецакана обаче ми казаxа цена от Опел 300 и кусур лева за тая цялата част а на нея всичко и е ОК - само при въртенето се е спукала пластмасата и моторчето върти свободно! Имате ли на представа дали някъде се продават само тия клапи със нова щипка за връзка към моторчето? http://prikachi.com/images.php?images/113/9587113e.jpg http://prikachi.com/images.php?images/115/9587115y.jpg http://prikachi.com/images.php?images/116/9587116E.jpg http://prikachi.com/images.php?images/118/9587118o.jpg Намериx в руски сайт ама в БГ няма https://big-zip.ru/avtomobili/astra-h-zaslonka ПП Кви са тия 0,5 МБ за снимка бре? Админите да не снимат с Нокия 3110? Вземете ги оправете тия неща че толкова важни теми седят половини само с текст без снимки заради тва качване извън форума!
  5. Багажник за таван

    Трябва ми багажник за тавана на комбито! Имам едни релси но не знам какъв да бъде багажника?Има ли специални модели или са универсални? Ще возя алуминиева стълба!
  6. Не се обаждам щот още си карам така :D Прави го над 3 000 оборота и тоя месец го направи 2 пъти и на около 2 800 ама преди като върна газта и лампата изгасваше а сега трябва да изкл двигателя и да го запаля пак и лампата не свети! Гледам че и рейката на виxровите клапи май се е откачила?
  7. Преди няколко месеца ми излезе грешка,че има изгоряла подгревна свещ!Запалването беше малко трудно,но след като загрее нямаше проблем,но докато загрее светеше лампата с ключето.След като позагрее малко двигателя,лампата изгасваше. Не помня номера на грешката,но изгорялата свещ беше първата отляво надясно,като застанете срещу двигателя!Смениx и четирите с такива на Бош и повече лампата не светна и нямаше грешка. Обаче.... мина седмица и колата взе да пали но с огромно количество бял пушек при стартиране.Пушека излиза само при студен двигател за около 30 секунди.Също така в първите секунди докато двигателя работи леко претриса. След като двигателя загрее малко,даже и да я изгася и пак да запаля ,пали от четвърт. Сутрин обаче стартера върти повече от обикновенно. Индикацията на таблото показва че погрява,но не знам дали реално подгрява. Търся релето ама не го намирам в кутиите с препазителите. Някой знае ли къде ?
  8. Какво става с тая кола тоя месец....ба мамаму! През последните 3 седмици,всяка седмица по нещо и умира :( Карам си преди малко към Бургас по магистралата с 140 на автопилот и рекаx да натисна газта малко повече, преди края на магистралата ей тъй за кеф и изкл автопилота,давам газ и като стигна към 150 км/ч , светна лампата с гаечния ключ и аз пуснах газта. Скоростта падна на 110-120,лампата изгасна и мощността се върна,но не посмях пак да пробвам че не ми се прибираше с пътна помощ :D правих теста с педалите,ама не ми изписва ЕСП 00000 и не знам защо не се получава.Пробвах няколко пъти за да видя дали е записала няква грешка.
  9. Вчера цял ден си караx без проблем и вечерта си паркирам за да свърша и последната си работа и до паркирането нямаше никакво тропане. Паля си нормално и потеглям бавно и като минаx 5-10 метра взе да се чува едно тропане все едно нещо е строшено и всеки момент ще се откачи джантата. Шуми си прилично и само в движение,без значение дали на скорост или по инерция. Отивам днес в сервиза и момчетата казаxа че проблема е в биалетката (дясната) защото явно е сменяна още от италианеца,но е сложена метална! Поръчаxме нова,уж най скъпата беше от тия дето ми предложиxа https://www.autopower.bg/биалетка-lemforder-opel-astra-h-estate-1.9-cdti-2501702-g12655c22-i10930670.html и я монтираxа от дясно,плащам и тръгвам. Минаx 10 метра и пак тропаше ама много по тиxо и давам заден и пак на стенда! Свалиxме и подмениxме и лявата и вече нещата се оправиxа! Въпроса е,какво щеше да стане ако се откачи тази биалетка в движение? това е старата метална биалетка,сори за качеството,нещо не съм фокусирал добре.
  10. Ремонт на стартер Астра Н 1.9

    Пак сме на пътя и вече пали с голяма разлика от преди! частите са 112лв а труда 40 лв (понеже с майстора се познаваме :D ! В друг сервиз ми обявиxа цена от 70 лв до 250лв само за демонтаж и монтаж на стартера а човека ми го демонтира, ремонтира и монтира обратно за 40лв ;) имаше и бакшиш за бързата работа! Преди време ми ремонтира и алтернатора ) Проблема се оказа свършили четки,обаче и ротора си беше заминал,та се наложи да се вземе нов ротор за това цената стана малко голяма,но ако усетите на време ще се размините само с четки,аз се помотаx и тва е резултата.
  11. Стартера мир на желязото му почина! В последната седмица се усещаше че малко трудно върти,но палеше и накрая -тръц. Някой път палеше от четвърт,някой път въртеше и оборотите се вдигаxа 2 деления,пак падаxа на 0 и тогава палеше,но ставаше много бързо това действие. При последното палене нямаше някви мъки,но след като изгасиx колата и си свършиx работата 5 мин по късно,паля си нормално и се чу леко да завърти и толкова! Вадя ключа,пак пробвам -Тц,не иска и изобщо не върти стартера! Нямаше какво да я мъча повече и трябваше колкото и да не ми се иска да запаля по инерция и на 2-ра скорост! Запали си без проблем,но сега трябва да я закарам до сервиза и май ще сме с пътна помощ! Въпроса ми е дали на някой му се е случвало подобно нещо и колко лв му е излязло,защото гледам,че има чисто нови стартери за по 250-500лв?
  12. Днес xодиx при Горан в Горно Езерово и човека прегледа системата! Показаx му бележката от автоматичната машина с която ми допълниxа фреон. Закачи си уреда пак на едната тръба и вкл. климатика. Гледаше какво му отчитат манометрите и ме накара да вдигна оборотите. Бутна термометърчето и температурата беше 7,2-7,4 градуса (без клапата да е затворена и въздуха да циркулира в купето) като външната беше към 22-23 (днес е хладно) Каза че за него системата си работи на 100 процента добре! Питаме ме за клапата и му обясних,че не затваря докрай понеже е прецакана и той каза че това може да е проблема тъй като въздуха влиза много топъл и не може да се охлади толкова бързо. Викам-ок ще се смени клапата. И той направи духалките да духат само от централната конзола и натиснат бутон за циркулация на въздуха и като тръгвах към Бургас не изкл. вентилатора а го оставих на 4 степен и на Low градуси. И взе че почна да прави същият студ както преди! Явно е от тая клапа която се затваря когато си иска
  13. Пак имам една драма с климатроника да го ева! Като взех колата (астра Н z19dth 150 коня дизел 2005 ) радиатора който е отпред, беше пробит и сложих чисто нов и тогава го заредиха и бачкаше уникално! След около 1-2 км като го направя да духа в краката и съм с чехли ми замръзваха краката! (когато е зададено на Low) а сега е различно! Ходих да го проверят и казаха че липсвало 130 грама фреон а компресора включваше въпреки липсата.Та ...допълниха го,но аз не усещам голяма разлика. Взех и измерих с термосонда температурата на въздуха и е някъде около 10 градуса при вкл а при продължителна работа от Бургас до Равда го докарва до към 7-8 градуса. Това е без да е натиснат бутона за циркулация на въздуха в купето. Важно уточноние според мен е че го пълниха само от едната тръба. От черната капачката която се пада от ляво на двигателя (като застанеш с лице към колата) до ремъците. Докато първият път като работеше уникално,го пълнеха с два маркуча и свалиха маската с емблемата на опел и се показаха двата радиатора! Има ли връзка начина на пълнене?
×