Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

miro_9703

Потребители
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно miro_9703

  • Рожден ден 23.03.1997

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra B X16SZR
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Смолян
  1. Здравейте колеги ! Днес закачих колата на OP-COM, заради светеща лампа на ABS, светващ чек по време на движение и още куп проблеми ... :D Моля ако някой може да ми помогне за решаването на проблемните грешки .... По-долу качвам снимки на грешките. Грешката P1220 - ясно, грешка за помпата, задрал авансатор - да, ама не .... помпата е отваряна, авансатора си движи най-спокойно, соленоида за аванса си цъка при подаване на напрежение, къде да диря проблема ? В момента колата е като 30 коня, въпреки, че двигателя е X20DTH, 2.0 дти, 101 коня ... P0400 - до колкото знам е за ЕГР клапана, той е почистен, къв му е проблема пък на него - незнам ... :D В момента грешките са изтрити, но е въпрос на време да се появят пак ... Моля за помощ, благодаря ! П.П: Вакуума е оправен, всичко излезна от един спукан маркуч за вакуум и по-точно спукан в края, точно където влиза в ЕГР клапана. След като го отрязах сцепеното, грешката за вакуумите за сега изчезна. Пробвах идейте по-горе, промяна никаква, записва си P1220. Проверих кабелите от компа на колата д0 електрониката на помпата за късо - няма. Единствено електрониката на помпата остава да е прецакана нещо от късото което имаше между проводниците за соленоида на аванса .... П.П2: Поиграх си малко, откачих електромагнита за аванса от електрониката на помпата, към електрониката закачих мултицет, след даване на контакт, към соленоида ходят 12 волта, друг е въпроса като запаля с каква честота е и дали тя се изменя, че нямам апаратура да видя .... Към соленоида подавам 12 волта, цъка, ОБАЧЕ дали цъкане е признак, че работи, щото малко ме съмнява, паля колата, давам директно от акумулатора към соленоида, и гледам данните в оп-ком, нищо не се изменя. Съпротивлението на соленоида е 10.2 ома, дали е нормално ? Някъде бях чел, че трябва да е 0.2 ома .....
  2. Няколко въпроса за Vectra B

    Здравейте, имам няколко въпроса около Vectra B 97-ма година, 1.6 моно, 75 коня. Значи реших да си сложа ксенон на къси и дълги. До колкото знам крушките ми са H1 и H7, но коя е за къси и коя е за дълги незнам. Въпроса ми е две ксенон системи ли трябва да купувам или има друг начин да се направи ? Другото, което ми се иска е да си оправя дисплея, който показва час, дата и температура/мисля, че му викат борд компютър/. Тук във форума, четох, че кабела, който свързва платката с дисплея се прецаква и е описано как се оправя, но не намерих тема, как се изважда самата кутия от таблото, та ако може да ми обясните. Вида на дисплея мисля, че е TID -моментен разход и други глупости не показва, а само час, дата и температура. Третият ми въпрос е имате ли идея, защо ми скърца таблото отпреде където има решетка, да духа към стъклото. Благодаря предварително на всички включили се в темата и моля да ме извините, ако съм допуснал някакви грешки, но съм от телефон ....
×