Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Митко Йотов

Потребители
  • Мнения

    230
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

Митко Йотов last won the day on Ноември 4 2019

Митко Йотов had the most liked content!

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно Митко Йотов

  • Ранг
    ръждясъл
  • Рожден ден 1.07.1969

Previous Fields

  • Автомобил
    Опел Зафира Z18XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    Mitko 402

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Плевен

Последни посетители

565 профилни разглеждания
  1. Диагностика

    От както изчистих дросела последният път от тогава мотора при първоначално запалване вече не му играят оборотите.Явно обилното пръскане към клапата е дало ефект защото се е изчистил и датчика. Сега остава да реша проблема с чека.
  2. Диагностика

    Аз ако съм сигурен,че потенциометъра (педала на гъста) се ебава нещо, направо ще взема нов,но като не съм сигурен.ще видя на диагностиката как реагира и ще пиша.Сега нещо ми е натоварено и го отлагам в бъдещето.
  3. Диагностика

    Здравей Стаевски. Не,не е проверяван.И аз това си го мислих.В движение ли трябва или може на място да се гледа.Пък и като не знам колко трябва да са стойностите. Между другото днес ходих за материали в един склад извън града,и на отиване със скорост около 80км чека пак светна.Колата е със сменена скоростна кутия с диф 3.55 тоест най дългата Ф17 и на тази скорост съм някъде около 2 000 оборота.Колата си се плъзга толкова спокойно,мотора не се чува и така леко работи,че не мога да му намеря забележка,та се чудя да не би нещо компа да има връзка с оборотите и скоростта и да не може да ги възприеме за нормално.Но защо чека светва рядко,по някога и цял месец изкарва без да светне.Няма симптоми на проблем,сецане и забиване.Лятото на два пъти ми заби муцуна за момент но от тогава нищо.Иначе ми прави впечатление,че педала на гъста реагира малко бавно,мудно както бавно развиващ човек но така е от доста време и нямам спомен преди година-две така ли си беше.Но сега и нов потенциометър да купувам ми идва малко в повече. Само да се оправи времето и при първа възможност ще сваля дросела,ще му направя една хубава промивка и ще огледам добре маркучетата.Имам чувството,че проблема някъде в някой датчик и е нещо много дребно но до като се открие ще взема да лудна.Добре,че мога да разчитам на вас.
  4. Диагностика

    Абе уж добре гледах,но не открих никъде пробив. MAF -а е нов (дебитомера).А не е като да не разбирам от ДВГ.Ако светне чека пак,пак ще разглобявам,но този път много по детайлно.
  5. Диагностика

    Благодаря колега за това,че се включваш за да помогнеш.Огледал съм.В БОШ-сервиз и там това гледахме,от къде може да дърпа въздух след дебитомера.Интересното беше,че пръскахме със силно горим спрей около дросела и инжекторите и на програмата се виждаше как се променят данните,ставаха богата смес.Освен от гарнитурите не виждам друг вариант,всичко си е здраво,няма скъсано,хлабаво или сцепено. Вчера имах едно пътуване на 50 км извън града и на един лек баир но доста дълъг винаги светва там чека,вчера не светна.Знаеш ли колега ако сваля дросела и го промия и датчика на него ако го открия,ще иска ли обучение с ОП-Комп или и друга читава програма ще стане,или няма да се налага обучаването му?
  6. Диагностика

    Здравей колега.Изтрихме ги,да.Появяват се винаги различни но всичките свързани на този чек. И сега това - "не добро смесообразуване" Иначе и друга подобна излиза на програма от време на време но без да светне чека. Това с друга програма.
  7. Диагностика

    Сондите са сменени и двете с нови оригинални. Дебитомера също.бобината също с БЕР Къде се намира този датчик?Да не се бъгва нещо той.
  8. Диагностика

    Нищо не съм развивал по дросела.Със спрея и парцала.Спрея е летлив и нищо не може да влезне на долу,изпарява се почти веднага.Трябва да се прежали един спрей от 16 лв,това е.
  9. Диагностика

    Здравей колега. Какво да ти кажа ,аз го чистих този дросел но явно не добре.Този път го почиствах доста по добре но според мен можеше и по добре.Снимки на самата процедура не съм правил,че като гледам какъв интерес има тука за кого да ги правя.Следващият път ще направя подробни защото мисля да му направя още едно супер почистване като го сваля,но тук никой не казва иска ли да се обучи с програма или не.Иначе оборотите вече така стоят.Може и от не добре работещ дросел да ми излизат и тези грешки с не добре образуваща смес. На тази снимка се вижда какви трябва да са оборотити на празен ход и какви са в момента. А на тази се вижда процентно колко е отворен дросела.Но това го видях чак днес на компа,че го имам а диагностиката ми е нова и още не и разбирам.Ще мога да следя дросела в реално време и педала на гаста как реагират. Мишо ти си с друг мотор,не знам дали имат нещо общо.
  10. Диагностика

    Здравейте колеги. Днес реших да изчистя дросела,въпреки,че го бях чистил преди нова година.Тъй като не смея да го сваля и да му откача буксата за да не ми иска после обучение,го чистих на място със спрей за карбуратори и дросели.Доста старателен бях и след като сглобих всичко с контакт спрей напръсках две-три маси които видях,че ходят към дросела (видяха ми се леко окислени) ,запалих мотора и мотора заспа.Вдигна си оборотите за 30/40 сек. до 1400 и после се успокои на 800 и не мръднаха,все едно с пирон ги закова някой. Ако пак почнат да играят след известно време ще се сваля дросела и ще се почиства основно. Сега е момента да попитам : -иска ли обучение дроселовата клапа след разкачване на буксата или не? Някой свалял ли го е и ако да какъв е реда.
  11. Диагностика

    Здравейте колеги.Знам,че имаме еднакви мотори.Да не преписвам всичко и тук,за това ще кача линк. Някой може ли да ми помогне.
  12. Диагностика

    Здравейте колеги. Имам нужда от помощ. От една година сутрин когато запаля Зафирата се наблюдава не равномерна работа на мотора,оборотите постоянно играят нагоре/на долу,стига се почти до угасване.Така е около две/три минути и се успокояват после.През целият ден не ми прави повече никакви проблеми,когато и да реша да я запаля не го прави повече,и така да следващата сутрин.На следващата сутрин когато запаля двигателят си вдига оборотите до към 1200-1400 за около 30/40 секунди и в момента който си паднат започват на горе/на долу 1000/500 за около две три минути. Чистил съм дросела,сменял съм бобината,свещите,дебитомер, двете ламбда сонди,катализатора е махнат и има отдалечаваща втулка. Какво може да причинява това играене на оборотите сутрин рано при първо палене.Дали някой датчик не се бъгва нещо (на разпределителният или коляновият вал) Имам диагностика и сутринта я закачих,че от няколко дена светна чека,но той така се появява от време на време от както махнах катализатора.Диагностиката показа това. Благодаря предварително.
  13. Покупка на Зафира б

    Здравей колега.Не те разбрах за автомат ли говориш или за ръчна кутия?
  14. Прекъсване и забиване при потегляне.

    Огледай маркучите да не капе или мокри от някъде и от там да мирише.
  15. Прекъсване и забиване при потегляне.

    Това ли се оказа?
×