Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Митко Йотов

Потребители
  • Мнения

    202
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

Митко Йотов last won the day on Май 8

Митко Йотов had the most liked content!

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Митко Йотов

  • Ранг
    ръждясъл
  • Рожден ден 1.07.1969

Previous Fields

  • Автомобил
    Опел Зафира Z18XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    Mitko 402

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Плевен

Последни посетители

387 профилни разглеждания
  1. Ламбда сонда

    Здравейте колеги.Вчера при едно много стръмно изкачване на първа с лека газ пак светна чека за екологията и днес си угасна.Никаква промяна на работата на мотора.Работи си тихо,спокойно,без никакви придърпвания и симптоми за влошена работа.Дали пък катализатора е за почистване вече,знам ли и аз.
  2. Ламбда сонда

    Не знам.За сега колата се държи добре,ще видим.
  3. Ламбда сонда

    Продължението е следното: - След смяната и на втората сонда чека пак светна след няма и ден (20км.). Закачих я пак и този път показа дебитомер.Вече бях сигурен,че нещо по токовете се ебава.Подчертавам,че чека светва и след няколко спирания и тръгвания си угасва и така до неопределен срок от време.Имах едно пътуване до София и на бензиностанцията на ОЕМви между Ябланица и Правец спрях да пия кафе за около 20 минути.При потегляне към София ми направи впечатление,че колата леко придърпа и заби муцуна за около 10/15 секунди след което си изчезна и колата се оправи но светна чека.Никакви симптоми други няма и по нищо не показва,че нещо не и е добре.Свърших си работата в София и следобед се при брах.Вечерта се обадих на един приятел който кара само Опели да споделя и дали е имал някакви такива проблеми през годините.Това което той ми каза,че на Астрата с мотор 1.8 на Зафирата и тя с мотор 1.8 както и на новият Шавролет също с мотор 1.8 по едно и също време му е направило впечатление,че на около 150 000 160 000 км винаги е имал проблеми с бобината и се е налагало подмяната и с нова.той беше сигурен,че нещо от там е проблема особено когато разбра за придърпването (препокривало се едно към едно).На другият ден закупих една бобина БЕР оригинал за 220 лв иначе цената е 320/350 и пред блока я смених,четири болчета са само.Какво ме изуми при свалянето на старата.Две от гнездата на свещите бяха пълни с масло до горе (не съм снимал защото ме хвана това не подготвен ). Веднага подсуших гнездата и беж в сервиза.Споделих го това с моя майстор (ползвам го от 20 год. много е в час) каза ми да закупя една гарнитура на капака на главата и на другият ден да отида при него като да взема и спрей за почистване на дебитомер.Закарах колата и след няколко часа си я взех със сменена гарнитура и почистен дебитомер.От тогава чека на колата не е светкал.Според нас маслото след като е напълнило гнездото на свеща и се е покачило до горе укъсява с бобината (събира минуса от корпуса на блока и плюса от бобината).Вече две седмици и колата си е като нова НО преди ден колата пак ми заби за секунда но нищо не светна.Няма как да я кача на диагностика защото нищо няма да покаже.според мен може или бензиновата помпа да и идва времето или педала на гъста който е електронен.Чудех се да пиша или да не пиша и реших да изчакам двадесетина дена поне да видя как ще са нещата. Мисля да и сипя едно "бардалче" за почистване на инжектори ей така за профилактика,последният път беше преди четири години.Какво ще кажете? Странно изведнъж толкова неща,чак се изненадах.Тази кола е закупена от дилър в Опел-Торино на 136 000 и до сега нищо не е пипано по нея.Скоростната кутия е сменена с по дълга по мой избор и ключа за светлините защото се бъзикаше нещо.Това е. колата я ползвам за работа (направил съм я служебна като я карам само аз и никой друг).За лична си имам друга (https://bg.autodata24.com/honda/accord/accord-viii-wagon/details - хондака е железен!) и те така.Зафирчо и той е железен и не го заменям за нищо на света.Ще видим,времето ще покаже как ще се развият нещата.
  4. Ламбда сонда

    Днес смених и долната сонда.Преди това прочетохме грешката и тя показваше сонда две и слабо напрежение в дебитомера.След пет километра чека пак светна.След още пет изгасна.Следващата стъпка е да изчистя дебитомера със спрей за почистване на дебитомери.Утре ми предстои едно пътуване до София и ще пътувам с нея и ще видя как ще е.Държа да подчертая,че колата по никакъв начин не показва,че нещо не и е добре,върви си спокойно,има спокоен ход на тихите обороти ок. си е.Да не би компа нещо да се ебава,започвам все повече да се замислям в тази посока.
  5. прекъсване след 4000 оборота

    Предполагам,че Зафирчо е с късата кутия и предният собственик е ограничил оборотите софтуерно защото да не държи високи обороти.Над 4 000 оборота екотека пие мъсалце,като пре-застраховка нещо е направено. Не го твърдя със сигурност,просто беседваме. Ето ти темата за кутиите,можеш да я прочетеш и сам да си направиш някои разсъждения.
  6. прекъсване след 4000 оборота

    Здравей колега и честито.Това с ограничението е възможно да се провери с програмата на Опел.Тя ще покаже ограничението до къде е маркирано ако изобщо е възможно при този модел.При много марки е възможно,при други не. Тебе какво те притеснява това,не ти трябват по високи обороти.
  7. Ламбда сонда

    Здравейте колеги.Закупих и втората.След като от Бош препоръчват да се сменят на 160 000 км (а колата в момента е на 168 000) то прецених,че няма смисъл да хитрувам ами най добре да ги сменя и двете. Това са снимките на долната сонда.
  8. Ламбда сонда

    Здравейте колеги.От известно време ми светва чека и след няколко дена изгасва и така цикъла се повтаря.Колкото пъти я закачих на програма и все показваше долната сонда.Последният път показа обаче горната.Закупих горната сонда и я сложихме ,изчистихме грешката и така един ден на другият чека пак светна.Явно и долната ще сменя.Та да попитам дали сондите са еднакви и горната става и за след катализатора или са съвсем различни и няма да са съвместими? Забелязах обаче една закономерност,когато карам Зафирчо и го угася примерно на бензиностанция и след зареждане тръгна,не минавам и 200 метра и чека за екологията светне.След ден угасне и после пак така но почти винаги след изгасване за малко,когато я изгася за повече от час-два не светва.Мотора е от подписа ми. Ако някой колега се е заигравал със сондите и го е правил това упражнение моля да сподели за да не давам излишни пари. Това е кутийката на новата сонда която е пред катализатора.Това ли трябва да бъде? Благодаря предварително.
  9. Моля за помощ и съвети

    Без диагностика не може.Тази лампа когато светне може да са един куп неща. Трябва да се прочете грешката и тогава да се умува.
  10. Ел стъкла

    Здрасти. Това и аз си го мислих.Ако пак го направи ще разръчкам по веригата.Ще започна от задна лява защото от известно време спря да и работи централното,тоест кабелите пак са се прекъснали а беше в ел сервиз специално да подменят кабелите на задните врати преди две-три години.Явно нищо не са подменили а само са запоили прекъснатите и може от там да е дошъл проблема.Ще видим.Ще пиша ако има нещо.
  11. Ел стъкла

    Здравей колега и благодаря.То това със снопа важи за задните врати,предните нямат този проблем.Както и да е. Реших проблема днес сутринта.Оказа се бушона.Изглеждаше здрав стария, и ми направи впечатление,че е 5А а по схема трябва да е 7.5 А. Нямах 7.5 и сложих 10 А. Всичко си заработи както си беше преди,минах само с едно обучение на комфорт модула. Благодаря колега,че се включи.
  12. Ел стъкла

    Здравейте колеги.Днес както си карах Зафирата и се опитах да сваля предното стъкло и неще.Опитах и другите, не искат.От комфорт модула не реагира нито едно.Опитах пасажерското копче и то не реагира.Не искат и огледалата да се регулират от вътре.Няма напрежение според мен.Проверих всички бушони,здрави са.Сега си изкарах скицата на бушоните и видях кой е за стъклата и огледалата,може аз да съм го пропуснал по не внимание.Тази скица актуална ли е? И има ли нещо по специално което трябва да погледна?За първи път ми се случва нещо подобно,без никаква причина или симптоми. Благодаря предварително.
  13. проблем с дистанционното на ключа

    Влез в колата постави ключа и дай на контакт без да палиш,след като светне таблото заключи от дистанционното,ако се отключи сама няма да натискаш за отключване,готов си.Иначе ще трябва да си отключиш с дистанционното.Това при условие,че батерията на ключа ти е ок. и нямаш допълнителна аларма. Попълни си профила да се знае от къде си,коя година е мотора,колата и други важни неща.На анонимни никой не отговаря.
  14. Списък с кодовете с грешки Zafirab

    Откачи акумулатора и виж пак.
  15. Проблем с автоматична скоростна кутия

    https://www.facebook.com/pg/softelectronic.bg/about/?ref=page_internal Обади се тук за консултация.
×