Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

iasend

Потребители
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно iasend

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra H Turbo
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Astra H Z20LER

    Здравейте, От 5 месеца карам автомобила на 75 000 км. (уж го проверих и в Булвария и в представителството в Милано но както и да е) Честно казано не ме впечатлява с характеристиките си та започнах някои модификации: - челен кулер и турбо пътища на 50 мм (по-малка турбо дупка) - преправяне на въздушния филтър с такъв от 1.9 cdti и скъсяване на цялата трубна система Имам следните въпроси след като попрочетох доста а то не е много сравнено с много други марки и модели: - силно се препоръчва премахване на катализаторите (особено първия при турбината или най-малкото модифицирането на даунпайпа) Въпроса ми е без катализаторите и правилно монтирани ламбди сонди ще дава ли грешка. Едната ламбда е точно на втория катализатор. Това е притеснението ми относно махането им или замяната с 63мм генерация. - второто което обмислям е турбината естествено тъй като стоковата надува сравнително рано и към 4500 напълно умира... намира ми се една TD05-15G mitsubishi, но въпроса с колекторa много ме притеснява. Кой човек бихте препоръчали. Говорих с няколко човека и като цена ми обявиха около 400 лв. Не мисля да гоня повече от 260-280 коня предвид че и карантията издържа горе долу на толкова. Целта е да си остане приятна за каране ежедневка За тази цел ще се наложи ли смяна на инжекторите? Еми това е засега проекта...ще се радвам да получа компетентно мнение предвид че и по чуждите форуми няма кой знае колко писано
  2. Астра х проблем с клапи на парното

    Лошо..трака преди да счупи остта...ако можеш да смяжеш системата без да сваляш цялото табло може и да се закрепи проблема за известно време...счупи ли се се смяня цялата коруба която управялва всички клапи (горе долу и тн и топло и студено, вътре вън..) цялата се намира за около 100 лв но труда е доста...100-350 лв. Нов няма смисъл и на мен ми обявиха 2100 лв.
  3. Проблем парно топъл въздух

    Аз имах същия проблем....намират се лесно цялата коруба на парното (около 100 лв) но си проверете че всички оси са на лице и работят гладко....смажете ги преди слагане....работата струва далеч повече от самото парно защото се сваля цялото табло....за малко пари чупят щипки но пък и 300 кинта са много за тая интервенция тъй че търсете златната среда
  4. Астра Турбо Z20LER 200к.с - KME NEVO PRO с бързи дюзи Napoleon градско 14/100 извънградско до 140 - 11/100 душманско до 16.5/100 :devil-smiley-019:
  5. Въпрос относно Opel Astra H GTC 1.6 TURBO

    Здравей колега, От няколко месеца карам по големия мотор. С учудване установих чe има вариант с поръчково окачване IDS+ което според мен не е препоръчително тъй като единия амортисьор е над 700 кинта. Огледай внимателно парното клапите имат склонност да се чупят а ремонта е доста тегав от към работа за да се смени съответната клапа (цялото табло и вратите трябва да се махнат) Иначе окачването евтино евтино колко да е евтино. За газ ми казаха че е много капризна и трябва да се вземе хубав газов инжекцион и бързи дюзи (хем да поддържат над 60 к.с на дюза хем да са под 2.5мс щото толко е на празен ход) Аз реших проблема с КМЕ NEVO Pro и съм много доволен...ще видим колко...честно казано за тия астри като мойта и тази от обявата не си заслужават тия пари...къде къде по хубави коли има за 11-12 хиляди....вече съм на това мнение..ако има друго и мога да помогна питай
  6. Поръчах инжектори Наполеон защото са 2.2 мсек а Хана-та е 3 мсек и ми казаха че ще имам проблем на празен ход защото ще се дави колата. Очаквам доставка тази седмица и ще споделя мнения
  7. Здравейте, Отскоро съм собственик на въпросната Астра H 2.0 Турбо (Z20LER) на 73 000 км и въобще не съм впечатлен. Искам да отбележа че последните ми 3-4 коли са все в диапазона 150-160 коня атмосферки и тази астра нито впечатлява с ускорение а пък като разход направо е ламя (градско 16л/100 км) започвам да се чудя дали няма нещо нередно но не дава никакви грешки при закачване на компютър, wastegate-a си работи нормално няма шумове от турбото или други забележки по двигател при първоначални огледи от няколко майстора. Искам да попитам този разход нормален ли е за този двигател. Досега на всичките ми коли разхода е бил много близък до дадения заводски а тук разликата между по книжка и реален е 12.3 срещу реален 16-17.... ?!?!
  8. Здравейте колеги, Ще слагам газ на Астра H 2.0 Турбо (Z20LER) и съм харесал следните компоненти: - комп KME NEVO PRO - инжектори Napoleon или Hana2100 A - изпарител ZAVOLI ZETA S (всичко около 650лв излиза с доставка) Не съм сервиз и не се занимавам с газови уредби с цел печалба. Първото ми питане тази конфигурация достатъчна и оптимална ли е за парите си? Някакви съвети при монтажа на рейката и изпраителя (къде е най удачно и тн) Трябва ли да сложа омаслител на клапаните? Идеята ми е скоро да смяня турбината и кулер челен да се сложи та газовата да има мегдан за 250магарета. Изпраителя може би идва малко слаб по препоръки от други форуми държи до към 200 коня нищо че е описан до 360.... Поздрави, Ясен
×