Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

KeRS

Потребители
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно KeRS

Previous Fields

  • Автомобил
    Vectra B X20XEV
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Доработки по X20XEV

    Здравейте! Колата е вече със скоростна кутия от 2.0 16в 136к.с.(каквато трябва да бъде, а не дизеловата), нов съединител + маховик и притискател от c20ne! Колата е доста по-жива! Дори на климатик върви в пъти по-добре! Много приятна за каране както в града така и извън! Разхода е същия! Много добре развърта! Сега си търся валове от x20xer или копири! Ще се радвам ако успея да намеря! За жалост обаче губи антифриз и сега в студеното време виждам че излиза през ауспуха! Ще се сваля глава, надявам се порт и сгъстяване - дайте съвети колко да се реже!
  2. Доработки по X20XEV

    аз мисля, да я закарам при MADNESS, нямам намерение да я сменям, върши ми отлична работа! Скоро поставих H&R окачване амортисъори с пружини комплект и на 17-ките направо е супер! сега съм решил да си взема K&N филтър - 108лв е, но с 26лв комплект за почистване е на практика вечен, а въздушния поток ще се подобри в пъти! Също така си направих тръбата, от която смуче филтърната кутия - под решетката с емблемата направих кривка, за да влиза директно, а не настрани, също така затапих другите два отвора и сега е супер! Мисля си, че след ремап ще е 150+ к.с.! И на мен ми се искаше портване на главата, но засега няма да разбутвам ДВГ-то! Като взема филтъра, ще споделя впечатленията си!!! Весели празници!!!
  3. Доработки по X20XEV

    аз мисля, да я закарам при MADNESS, нямам намерение да я сменям, върши ми отлична работа! Скоро поставих H&R окачване амортисъори с пружини комплект и на 17-ките направо е супер! сега съм решил да си взема K&N филтър - 108лв е, но с 26лв комплект за почистване е на практика вечен, а въздушния поток ще се подобри в пъти! Също така си направих тръбата, от която смуче филтърната кутия - под решетката с емблемата направих кривка, за да влиза директно, а не настрани, също така затапих другите два отвора и сега е супер! Мисля си, че след ремап ще е 150+ к.с.! И на мен ми се искаше портване на главата, но засега няма да разбутвам ДВГ-то! Като взема филтъра, ще споделя впечатленията си!!! Весели празници!!!
  4. Доработки по X20XEV

    Ясно... и без това на вектра б интервенцията е доооста трудоемка... мисля да си остана с оригиналния чип-а мисля да го направя на пролет, хем ще съм със 17-ките и ще си сменя дискове с накладки отпред! очаквам да се завъртя около 150 к.с., но не се знае... дано не остана разочарован
  5. Доработки по X20XEV

    Ще чакам да излезе нещо в ebay тогава мисля, че има още доста да се извади от този двигател Ще помисля за подгрева на дросела какво мислиш за стоманен маховик 4кг от C20NE + притискател? Моя в момента е стоковия....?
  6. Доработки по X20XEV

    Благодаря за съветите колега! Не мисля да слагам дросели, нито да портвам главата, защото по-добре да сменя колата ако ще вадя такива пари за дросели и портване... премахването на подгрева на дросела мисля, че ще е положително тъй като на C20XE няма подгрев...валове от X20XER едва ли ще намеря.... дюзите са 240cc - така взех ДВГ с тях, а до колкото разбрах от форумите оригиналните са 203.9cc или нещо такова оригиналния изпускател на LEXMAUL сигурно е като заводския с канал за газовете за ЕГР и ще е доста сериозна цифра предполагам тъй като едва ли ще го намеря втора ръка... софтуерното премахване на ЕГР и вихрови клапи заедно с чип според MADNESS MOTORSPORT е възможно и мисля да се насоча към тях... дотук за всичко сум дал към 800лв с ДВГ което е нищо в сравнение с вървенето в момента и преди Колектора е преправен и е 4-2-1, като двойката е 15-20см, а не както при C20XE към 50см... може да се каже, 4е е 4-1, във високите дърпа много здраво, като карам усещам, а като се возя се чудя това моята кола ли е :D Скоростната ми кутия е от 2.0DTI F18 с малко по къс диференциал(броил съм зъбите - 6 зъба по-малко), но не знам предавателните числа как са(вдига една и съща скорост като орифгиналната, която се счупи)
  7. Доработки по X20XEV

    Здравейте колеги! Имам Вектра Б 2.0 16в 136 к.с. и през март месец тази година двигателя ми умря тотално! Явно е карана, карана, и зле поддържана! Реших да не я изхвърлям на боклука предвид факта, че съм хвърлил доста средства по тази кола(като повечето хора по старите коли) и реших да сменя двигателя със друг, същия! Намерих си двигател с валове и всмукател от C18XE, дюзи 240cc! В момента колата е с: валове C18XE всмукател C18XE дюзи 240cc изпускател 4-2-1 преправен от C20XE генерация на 63мм напълно затапен ЕГР механично (трябва да се премахне софтуерно заедно с вихровите клапи) разстърган дросел на 65мм, с премахнат подгрев за по хладен въздух всмукателна тръба от решетката с емблемата към въздушния филтър(Cold Air Intake) Можех да го взема с лек маховик на 6.5кг мисля, че беше, но ми казаха че трябва да си сменя съединителя и отказах тъй като моя е нов! Колата е всекидневна, разликата според мен е доста голяма в сравнение с предишния двигател, като се има предвид, че гореше яко масло и антифриз, компресията му беше - 13 на всеки цилиндър и вървеше доста Сега съм се навил да я качвам на дино стенд и да ми я настроят! В Русе има много "мапери" ама на нито един не му се занимава! Как Ви се струва сетъпа? Предложения за други подобрения? Знам, че има много теми за това, но 90% от коментарите са ...слагай C20XE, не става тоя двигател... и т.н. Аз съм доволен от него и идеята ми беше да го направя по-пъргав и се получава! Като се има предвид, че колата е над 1300кг мисля, че върви супер! Какво друго да направя? Ще съм благодарен на всякакава помощ! Моля, ако не Ви се пише по темата просто я пропуснете! Ще помоля да пишат само хората склонни да помогнат! Благодара предварително!
×