Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Vectra`98

Потребители
  • Мнения

    325
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Vectra`98

  • Ранг
    Баш Майстора
  • Рожден ден 6.09.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra B X16XEL

Contact Methods

  • AIM
    mihail_mihov1
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Варна

Последни посетители

263 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги!От доста време не бях влизал във форума.Сега ми се наложи и ....докато си намеря паролата.... не ми се говори. Проблема ми е следния: При рязко подаване на газ,колата се чуди какво става-да гасне ли,да се форсира ли,песен ли да ми запее.При плавно подаване на гас,този проблем го няма.Ако я карам пенсионерската,нямам проблеми,но смачкам ли я,докато стигне до около 3500 оборота 5 жигулита ме изпреварват теглейки се.Мине ли над 3500 оборота,ферари не може да ме хване-върви си без проблем.Няма значение дали е загряла или е студена-проблема е един и същ.Когато е на обороти и и смачкам гаста,понякога препатква (май във филтърната кутия) и замирисва на бензин от ауспуха.Пробвах някаква схема с мап сензора(при загряла кола му изкл. буксата.Тогава влизал в някав среден режим на работа и ако бил прецакан,колата трябвало да се пооправи малко.Да,ама не!Разлика никаква,даже по-зле става) Колата има газов инжекцион.Не е гърмял никога.На гас нямам никакви проблеми при рязко подаване на гас.Явно проблема е в нещо което при работа на гас не се използва. Моля ви дайте идея какъв може да е проблема. Забравих да спомена.Закачах я на компютър-там грешки няма а и чека и не свети... Мотора е 1,6 16в 1998г x16xel
  2. Написал съм колега Бардолини е компютъра и искам да си взема Фобос 1
  3. Здравейте колеги! В момента съм с ГИ: комп - Бардолини, изпарител - Томасето и газова рейка с инжектори - Раил (мисля,че така се казваше). Искам да премина към Фобос 1. Въпроса ми е - какво бих могъл да използвам от наличната (работеща) газова уредба и какво трябва да си купя и да подменя. Компа ми е ясно че се подменя Бутилката знам че мога да използвам. За изпарителя чувам различни мнения...В сайта на Фобос прочетох,че се предлага Фобос 1 с изпарител Томасето и рейка с инжектори Раил. Но като цяло искам да чуя вашите мнения и да разбера на 100% какво мога да използвам от наличното и какво да купя за подмяната.
  4. Проблем при палене

    А дали е възможно да се е повредил газовия компютър и самия той да прекъсва нещо принудително?Другото в което се съмнявам (не зная защо) е бензиновата помпа.Мога ли да извадя маркуча за бензина от бензиновия филтър и да дам на контакт за да видя дали ще помпи гориво? Повредата е отстранена.Оказа се , че бензиновата помпа е издала багажа.
  5. Централно закл. багажник

    Аз съм му конструктора ;) Явно съм бил гладен когато съм писал вече е поправено.
  6. Проблем при палене

    Здравейте! Поразгледах разни теми с подобни на моя проблем,но не срещнах точно моя проблем и за това реших да пусна нова тема... Колата е Вектра Б 1.6 16в (101 кс.) Х16ХЕЛ мисля... В началото на лятото ходих да ми ремонтират компресора на климатика.След като извадиха перките за климатика и охлаждането,ремонтираха изпарителя,сглобиха всичко както му е реда и греда!Колата не иска да пали.Отново разглабяха за да проверят дали не са пропуснали нещо,но всичко си бе наред.Сглобяват я и пак не иска да запали.Върти като ненормална,но само толкова.Като дам на контакт и върна 2 пъти , припалва за секунда и угасва.Мъчих я 5 мин. и я зарязах,докато помисля какво може да става.Нищо не измислих естествено и реших да пробвам пак...Докато и показах ключа и двигателя вече работеше като часовник. Не обърнах внимание,защото никога не ми беше правила така.След 2 седмици - греда...Отново същия сапунен сериал с неприятно начало.Върти,но не пали.Докато изпуша една цигара,реши че си е починала и дрън,запали.Махнах имобилайзера,като си мислех че е от него.1 месец палеше само докато я погледна....Сега обаче дойде страшния момент.Днес отивам за риба,всичко наред.Тръгвам да се прибирам - менте.Не иска да запали и товаа е.Запалих я принудително на гас,за да мога да се прибера.Друг път и идваше акъла и палеше,но днес цял ден не съм я спрял,но акъла и го няма.Както карам на гас,превключвам на бензин,но не иска да си помисли изобщо за такъв тип гориво.Проверих на рейката налягането през онзи вентил - пръска яко. Кажете ми какво да правя,че съм болен вече с тази количка. Пропуснах да напиша,че колата е 1998 г. преди фейс лифта.
  7. Централно закл. багажник

    Съжалявам за това,че отговарям след месец закъснение... Проблема наистина се оказа там където се прегъват кабелите при затваряне на капака.....Когато махнах гофрето всичко беше мармалад.оправих кабелаците и всичко сработи като по книжка : Благодаря много
  8. Централно закл. багажник

    А освен там в гофрата където ми казваш,в кое друго място мога да се усъмня и да търся проблем?
  9. Централно закл. багажник

    Здравейте колеги! Централното на багажника ми се развали.Машинката си работи,но до нея не отива ток.Дайте ми идея къде да търся прекъснат кабел,или някаква схема с която да си помогна. Другото което ми излезе като идея,е - машинката която закл.капачката за резервоара си работи без проблем.Ако взема ток от там за да захраня тази на багажника,може ли да изгори нещо от натоварването на 2 машинки едновременно и то от едно и също място?
  10. Миризма на масло от ауспуха

    Нещо започна като е студена да върти доста време докато запали.Не знам дали има общо с маслото...Изминал съм около 100 км.от смяната на маслото и гледам,че нивото което ми показва щеката е до максимума.При смяната човека наля 3,400л.масло.
  11. Здравейте колеги, Вчера сменях масло на Вектрата.Сега от ауспуха ми мирише на масло.Студена или топла - едно и също.Като я изфорсирам вади един пушек,но много бързо се изпарява в атмосферата,което ме навежда на мисълта,че не е пушека който се получава от маслото.До колкото съм запознат,пушека от маслото е бяло-синкав,а при мен е по-скоро с цвят като на пара.При работещ двигател извадих щеката за проверка на маслото и установих,че се получава леко подухване(сложих една касова бележка за да проверя и тя започна да трепери върху отвора за щеката).Не ми е правило впечатление със старото масло да е миришело.Маслото което съм сложил сега е GM made in EU 10W40 Дайте някакви идеи какво да правя,че съм много притеснен...Мотора е 1,6 16в 1998г.
  12. Подгрев на антифриз

    Още не сме правили нищо.Времето не позволява да се захванем с ремонта.Сега я карам без подгрев :(
  13. Подгрев на антифриз

    Колега,аз имам интересно предложение за тебе.....Би било по уместно да си пуснеш тема с твоя въпрос,а не да ползваш моята,в която не се обсъжда термостата,а става дума за подгрев на антифриза!
×