Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

dsuzunov

Потребители
  • Мнения

    259
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    17

dsuzunov last won the day on Юли 27 2019

dsuzunov had the most liked content!

Обществена Репутация

26 Excellent

Относно dsuzunov

  • Ранг
    ръждясъл
  • Рожден ден 31.10.1963

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Meriva A Z14ХEP
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Пловдив
  • Интереси
    Автомобили, бронетанкова техника, криминалистика.

Последни посетители

1050 профилни разглеждания
  1. Задна светлина за мъгла

    21W https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fe-osvetlenie.eu%2F%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B8-%D0%BA%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B8%2F%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B8%2F%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0-12vdc-21w-p21w-ba15s&psig=AOvVaw2bBJgZ0HkCOgt1YaEp4aPx&ust=1582563167680000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCMjgoK6R6OcCFQAAAAAdAAAAABAD
  2. Опел Меривa нямa пaрно

    Байпас няма. При мен беше аналогична ситуация. Свалих радиаторчето на парното. Толкова се беше затлачило, че не успях да го надуя с уста. Смених го с ново. И само за информация: в купето влизат маркучи, които преминават в алуминиеви тръби. Тези тръби са вкарани в радиатора на парното. Уплътняват се с "О" пръстен и са фиксирани с пружинни щипки, подобни на тези за бензиновите дюзи. Трябва да се махне пластмасата върху тунела. Таблото не се разглобява. Има достъп до радиатора от дясната страна.
  3. Опел Меривa нямa пaрно

    Затлачил се е радиатора на парното. Смяна с нов. Промиването не го отпушва.
  4. Тракане на рейката

    С медна грес не става. Тя е за водачите на спирачните апарати. Има специална смазка, но е много скъпа. Има и заместител от Хюндай. Ето я: MDPS GREASE YSBB0 91105FFF Поръчва се от представителство на Хюндай Може и руска грес Солидол
  5. Проблема, в повечето случаи идва от снопа кабели към задния капак. Като се отвори капака, от двете му страни, до пантите има гофрирани маншони. В десния минава маркуча за пръскалката на задното стъкло. В левият върви снопа кабели за всички консуматори на капака. От многократните отваряния, кабелите се късат и консуматорите започват да не работят. Снопът кабели има две букси и може да се извади целия. Едната е в капака, а втората е зад кората, облицоваща пространството около най-задното стъкло.
  6. Mерива 1.4 2006

    Карам същата Мерива - 2005г. Взех я без газ и веднага след регистрацията и монтирах АГУ. Възможно най-евтиния и обикновен инжекцион на турската фирма Мимгаз. До момента съм минал почти 70000км на газ без никакви проблеми с нея, като на всеки 10000км. сменям двата и филтъра - на изпарителя и този на маркуча към рейката. На 20000км. сменям свещи. Карам с Денсо. Филтри и части купувам от Косер, заради 35% отстъпка. Филтрите им основно са Филтрон. Като купих колата, също смених биалети. Сега съм с 3-ти комплект, като последните изкарват най-дълго. Не помня марката. Сервиза в който си ходил на преглед, вероятно работи с доставчици на части. Питай за гаранция на ремонта и ако ти отърва цената, нека те да доставят частите. В подписа отдолу, се вижда разхода и в различни моменти.
  7. Проблем с първо запалване на двигателя

    Не пълнете резервоара до горе, ако карате на газ или карате рядко. Целта е, в него да има винаги пресен бензин. Освен това, по-малкото количество гориво му позволява да се плиска в стените на резервоара и по този начин да отмива отлаганията върху тях. Аз слагам по 10 литра, при светеща лампа и така наличността е не повече от 15-16 литра.
  8. Смяна на масло

    И трите стават. Сипвай 10w40, сменяй го 10000 км. и си свиркай.
  9. Проблем с първо запалване на двигателя

    При мен, на бензин пали от втория път, когато е студена, при ниско ниво на бензина - под 7-8л, или когато бензинът е стар. Със зареждане на пресен 100-октанов бензин, нещата се оправят.
  10. Чистачки на Мерива А 1.4 16v 90k

    Ако си забелязал, оста (по-правилно е вал) на рамената в средата е изтънена с около 2-3мм. Направили са го да е като резервоар на греста.
  11. Чистачки на Мерива А 1.4 16v 90k

    Преди да монтираш, отвори и гресирай осите на рамената. Има една зегерка, внимавай да не я изгубиш, че аз вчера затрих някъде дясната. Вместо зегерка, навих тел от коаксиален кабел и временно ще е така, докато взема нова зегерка.
  12. Чистачки на Мерива А 1.4 16v 90k

    Белези няма. При откачени рамена на чистачките, пускаш мотора да завърти един път на интервал. Така, осите ще застанат в изходящо положение. Слагаш долното рамо върху оста, така, че перото да е успоредно на долния край на стъклото. Притискаш го върху оста, за да се фиксира върху шлиците и стягаш гайката. Горното рамо го правиш да е успоредно на долното. Това е.
  13. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    Рейката е с чисто електрически усилвател. Няма никаква хидравлика в нея. Та при този тип усилвател, се износва един датчик, който управлява електромотора. Признаците за започнало износване са: 1-разлика в усилието при въртене на волана ляво-дясно 2-Изключвания на усилвателя. Това е много опасно, защото ако се случи в завой, може да катастрофираш. Датчика се сменя с нов. Около 200лв струва. Дизелите са с демпферен маховик, а той си е цифра.
  14. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    Всички модели, след Астра F са с антикорозионно покритие отдолу и за тях вече не важи максимата: "Толкова е тихо, че се чува гниенето на Опел-ите" Взимай спокойно, гнило няма.
  15. ОСНОВНИ ДВА ПРОБЛЕМА ПРИ МЕРИВА

    Праговете са обработени с антикорозионно покритие, което е релефно (шагрен) и върху него е боята. Моята е 2005г. и не е мръднала отдолу.
×