Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

cruise

Потребители
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно cruise

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra G X16SZR 75hp, Zafira B X18XER
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

184 профилни разглеждания
  1. Опел Меривa нямa пaрно

    82 83 градуса къде ги гледаш? Ако на таблото мисля че да. Работната температура е ако гледаш стрелката на таблото, перпендикулярно на пътя ( нагоре към небето). Това е моя мнение и го потвърждава колите който съм карал независимо от марката и модела (тези който имат стрелки за температурата).
  2. Опел Меривa нямa пaрно

    По добре че няма. Предполагам е така image.webp
  3. Грешка P0597-61 Opel Zafira

    Постоянно излиза тази грешка. Не светва MIL-а. Имах друг проблем дето светка чека и ми направи впечетление. Снимката е от autodata. На opcom-а излиза p0597-61. Това термостата нали е механичен, върху термостат има температурен датчик. Размърдах буксата. Казвайте какъв може да е проблема. Продължение: След проучване (ровене из мрежата) се оказа че това не е никакъв датчик. Това е нагревател на термостата да отваря по бързо (първоначално няма логика) ??? "....But that can also impair engine cooling once the driver takes off from idle. So car makers also incorporate a heating element in the thermostat to speed up thermostat opening to provide optimum cooling."... Превод: .... Но това може да влоши охлаждането на двигателя, след като водача даде газ. Производителите на автомобили вграждат нагревателен елемент в термостата за да отворят термостата и да осигорят оптимално охлаждане. Цитат от https://ricksfreeautorepairadvice.com/p0597-engine-coolant-thermostat-heater-control-circuit/
  4. Mерива 1.4 2006 Z14XEP-свещи

    И аз да се включа вчера си купих Bosh FQR8LEU2 двигателя е X18XER, защото така ги дава autodata. Смених ги зашото колата минава на три цилиндъра излиза грешка, 99% не е проблема в свещите, но все пак. Проблема ще се окаже в бобина. Зачетох се за бобините и съветват да не се слагат други свещи освен по каталог дори когато колата е на газ, защото прецаквали бобините (става въпрос за блок бобините дето предсавляват някаква електронока залята). говори се за някакво вътрешно съпротивление. Иначе и аз обмислях вземането на иридиеви дават ги за газ. Та по темата сега ще посна какво дава Autodata за Z14XER. Интересно два пъти едни и същи свещи, на мен за X18XER на първо място са същите свещи.
  5. Опел Меривa нямa пaрно

    Щом загрява приемаме термостата ок. И от мен предполагам колата е с климатик. Не съм сигурен меривата дали има байпас на парното когато се пусне климатика(Астра G 2000 има). Байпас означава че топлата вода не минава през радиаторчето в купето а се връща директно към радиатора на колата. Но проверката става само с разглобяване на централната колона. Успях срешаването на проблема.
  6. чистене на цедка в резервоар

    Бензинова помпа. При бензина схемата е подобна. Тествах помпата X16SZR. За една минута изкара около 800ml, директно 12 В и вързах мъркуча на изхода на помпата (четох че трябва да е към 2 литра). Колата пали , но не мога да вдигна повече от 20км в час. Свалих помпата, цетката, може да се каже без проблем. Ще си купувам нова. НО ВЪПРОСЪТ МИ Е: В резервоара там където се поставя помпата и отдолу се вкл. обратното гориво има мръсотии . На снимката най отдолу в бледото дали се сваля?. Ps: Поставих новата помпа без да почистя мръсотията, реших че не е много. Проблема се оправи, колата върви нормално. Но въпроса стои Сваля ли се как да я нарека, цилиндъра около помпата? --- По описание TIS Opel се изпоилзва специален инструмен за така нареченето in tank module http://www.ebay.co.uk/itm/Kent-Moore-Remov...QcAAOSw5cNYinMG
  7. Ключарите правят дубликати но не дават секюрити кода. Аз имах предвид някой да има достъп до базата данни и срещу 20 30 лв. Да дава кода. Или представигтелство или се чете от паметта на компа .
  8. Платка за ключа и нова кутийка

    Купуваш си кутийка за 10 лв. От някоя морга пазариш платка за 10 15 лв. Ппсле с opcom става за две минути. И имаш централно. Не пишеш от къде си?
  9. Да добавя качих се на астра дето не е пипано таблото стрелките се движеха някакси плавно.Специално на оборотомера . Моята стрелка потрепва като пада на долу. Искям да кажа че един път свалени стрелки немогат да се нагласят идеално. Пак да повторя ако нямате авария не си сменяите циферблата - според мен.
  10. Цяла вечер търсих кода на BLAUPUNKT CAR300 докато намеря blaupunkt CAR300.exe . Все пак касетофона струва 20-30 лв. в olx 10 лв. за разкодирване не си струва и не се знае дали работи, дойде с нов внос. Намерих торент, който е от 2007 с много калкулатори за оригинални касетофони. кода го намри от първия път. Предлагам темата да се сложи за важна. Подчертавам касетофоните предполагам трябва да са произведени преди 2006. Тънкост при въвеждането на кода за blaupunkt CAR300 1.Радиото изключено 2.Натискаш AS и едновременно големият бутон за включване, пускаш големият държиш AS дикато не чуеш звуков сигнал 3. Изписва 10---- или 9---- или 8---- (за защитното време) 4.пишеш кода с 1 2 3 4 и AS (задържаш) Линк rutracker https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=186531 blaupunkt CAR300.exe Упътване blaupunkt CAR300 https://www.scribd.com/doc/8717953/Blaupunk...-Car-300-Manual След това изключвам вече да не иска код стр 23 decoding Прави се същото при работещо радио. Вече няма да иска код при всяко изкл. на акумулатора. Мисля че успях да го обясня точно и кратко за тези стари но работещи като тунери идеално.
  11. Четох темите за смяна на циферблата. Вадят се стрелките и се слсгат нанула. Не е лесно. Трудно излизат . 1.вадят се стрелките 2.слага се таблото, няколко пъти се вкл. Изк. Буксата да се занулят осите, моторчетата незнам как е правилно. 3. Внимателно се слагат стрелките на нулеви позиции. Ако натиснешсилно не се върти стрелката. Ако вкараш по дълбоко почва да трепери като работи (както прочетох на много места се получава като се превърта километри, за да се стигне до чипа трябва да свалят стрелките). 4. Аз имам опком и bodi-instrument-test, Там има оборотомер скоростомер температира гориво. И така тествам дали показва вярно. Сигурно 10 пъти ги вадих тия стрелки. Мое мнение не се хващайте да сменяте циферблати.
  12. Прилагам снимка това е без контакт.Километрите 8, оборотите 300, темп и бензина много под нулата. С контакт оборотомера и скоростомера си стоят на същата позиция. Горивото и температурата показват някаква индикация. Това се случи след като мерих с пробна лампа на куплунга на бензиновата помпа под задната седалка (защото не можех да запаля). Това със запалването го оправих. Смятам че съм направил нещо при меренето, затова наблягам какво съм правил. Куплонга е с 4 кабела два дебели и два тънки. Дебелите са + и - за помпата. Тънките са за бензиномера. Взех маса от купето и изредих 4-те кабела да да намеря + на помпата. Това е дайде идея как се оправя имам и opcom. Дали не съм изгорил нещо по таблото? След като свързах opcom-а и 4-те стойности са грешни. На опкома показва вярно, но на таблото нулата е грешна. Трябва нещо като калибрация. Бях чел някъде за мърдане на стрелките.
  13. Голям разход в града на газ

    Малко със закъснение. Проблема с големият разход се оказа термостата. Никъде не прочетох да го проверя. След като стана адски студено и трябваше да возя бебето и КОЛАТА БАВНО СЕ ЗАТОПЛЯШЕ. Смених го и разхода стана нормален за мен. Коментирано е много зависи километри път скорост. За мен нормално е около 8 дълъг път по магистрала до 3100 3200 оборота 200 км. (Да оборота не колко км/ч). 10 10,5 литра на 100 градско - до магазина до детската кухня и т.н.
  14. Скоро сменях термостата да добавя как трябва да е. Един път стрелката като достиген 85-90 градуса (по показания на таблото). Парно трябва да има, независимо на място, градско по магистрала. В сегашният студ стрелката стой в този диапазон. Карам доста коли и стрелката за температурата трябва да е перпендикулерно на пътя след като колата загрее не зависимо от марката. Не съм 100% че се отнася за всички коли просто споделям.
  15. Освен в птедстаеителство на Опел. Някой знае ли онлайн по VIN да каже секюрити номерата . Разбира се говорим срещу прилична сума.
×