Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

emilio24

Потребители
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно emilio24

  • Ранг
    бъдещ фен
  • Рожден ден 10.11.1977

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra C 2.0 турбо бензин/газ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    emilio304
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • От
    Стара Загора

Последни посетители

112 профилни разглеждания
  1. грешки зафира B

    Колега , това за бензинов или дизелов двигстел се отнася?
  2. Здравейте , Колеги.Имам следния проблем с двигател Z20NET. При работа на двигателя на празен ход , същия минава в малко по-ниски обороти спрямо тези в движение на автомобила със скорост над 10 км/ч. След около 10 секунди оборотите на двигателя започват да колебаят в посока надолу и двигателят започва да притриса. Направени са диагностики на ел.инсталацията и всичко дава нормално.Сменени са свещите с нови такива на Денсо за бензин и газ,предвид това,че колата работи и на двете горива.Тресенето се получава и при двете горива.Изписва грешка: P 0300 ,която най общо казано е грешка в запалването.Днес диагностика си поигра доста и стигнахме до извода,че вариантите са за проблем с клапаните или разтегната вече верига на ангренажа.Компресията я дава за почти равна на всички цилиндри. Моля колеги ,който имат или са имали сходен проблем с този тип двигатели да споделят мнения и дали след смяна на верига се е решил проблема им или са сваляли глава за ревизия и ремонт на газоразпределителния механизъм?Колата върви иначе много добре.
  3. Здравейте , Колеги.Имам следния проблем с двигател Z20NET. При работа на двигателя на празен ход , същия минава в малко по-ниски обороти спрямо тези в движение на автомобила със скорост над 10 км/ч. След около 10 секунди оборотите на двигателя запо
  4. Бензинова помпа

    Здравейте,колеги и колежки от форума,а и гости на него.Искам да споделя личните си преживявания относно проблем с доставяне на гориво до инжекторите и рейката,като цяло.На скоро станах собственик на Зафира А с двигател Z 22 SE.Радостта от покупката ми не трая дълго,а именно заради това,че при предвижването ми още с френските номера от Сливен посока Стара Загора двигателят си загасна сам ,както си вървеше на скорост три пъти в продължение на 30 км.Молих се само да се добера до града и там вече ще последват стъпки за търсене на проблема,както и стана.Последваха комп.диагностики,тестове на налягания,на гориво и прочее.Оказа се,че преди да стигне до мен по автомобила е имало намеса на явно не до там добър майстор ,който е бърникал тук там но ....нищо.то не бяха рязани,кабели,букси и прочее и накрая размислите и страстите ми ме наведоха на мисълта,че нещо не достига след,като карайки на темпомат в един момент моментния разход става максимален ,а в същото време колата забива муцуна на скорост и двигателя гасне след изкл.му от скорост.Отбивах в дясно,връщах ключа на 0 и после пак старт.Първите две три угасвания бяха съпроводени с лесен старт но,като,че ли двигателя палеше цилиндрите си ,като на стар трактор,а именно трак,трак,трак.Това ме наведе на мисълта за липсата на гориво.Последващи изгасвания със стартирания бяха все по-трудни,а именно неколкократни подавания на контакт и съответно връщане на ключа на 0 , което от своя страна водеше до неколкократни подавания на бензиновата помпа на начално налягане.Някой ще ме попита защо не съм въртял направо на стартер,ами по същата причина поради,която и това,че карането на скорост с неколкократни подавания на ключа на 0 и контакт не доведоха до стартиране на двигателя.Последва замерване на горивото но след,като колата е работила известно време,помпата си даваше 4 атм.което е абс.добре но проблема си продължи.Точно след последната букса на кабелите захранващи бенз.помпа реших да закача пробна лампа за да установя дали по някаква причина помпата не губи захранване по време на движение ,както и да игнорирам проблем с релето и компютъра,който все пак участва в играта.Оказа се ,че помпата си има постоянно захранване,а проблема си остава,което ме наведе на мисълта за по-нататъшен проблем,а именно в помпата.Предвид това,че имам автомобил опел вектра с бенз.двигател,реших да видя дали помпата му и тази на зафирата не са взаимно заменяеми,както се оказа и,че са.Забравих да пропусна,че в един от пътите при който гасна двигателя се сетих да натисна иглата ,която е на инж.рейка ,служеща за измерване на налягането и се оказа,че то почти го няма ,видно от излизащите капка две,а не,както,когато натисна при норм.раб.двигател.Та да се върна на вектрата решавайки да сваля нейната помпа за преглед и тест забелязах,че след изваждането и от кошничката в резервоара се изтече количество бензин събрало се в цедката на засмукващата част.Свалихме бенз.резервоар и съответно и помпата в него,оказа се,че количеството бензин в смукателната част на помпата с мрежичката на нея не се изтече свободно,а си остана да се кандилка вътре напред назад.С една дума проблема се състоеше в запушване на тази мрежеста част от изключително фини частички,който да застанат там така,че в един момент да запушат голяма част от мрежичката,така,че помпата,колкото и да е потопена в бензина да не може да го засмуче,така,че да осигури не само налягане но и дебит.С помоща на помпа и течаща силна струя чешмяна вода продухахме кошничката-филтър след,което вече всичко се стичаше,както от вън на вътре,така и обратно.Последва монтаж на мрежичката филтър преди помпата и всичко обратно.След това въоръжен с търпение и кураж отново на тест-драйв на разстояние,отговарящо на това,което колата правеше проблема.Е мога само да се похваля,че всичко мина нормално,дори и когато на връщане и зададох повече газ да похапне гориво За да видим има ли и дебит.Така,че това е една от вероятните причини много помпи да изгорят ,когато колите ни са с газови уредби ,когато се прояви този проблем.
  5. Бензинова помпа

    Колега по бърз поглед под зафирата бензиновия филтър е в нешо,като кухина от дясно на резервоара и се вижда лесно но за предпочитане е на канал.За свалянето и разкачането му ще пиша скоро.
  6. F17 и F18

    Имат разлика в големината на блока за захващане към двигателя.С една дума ф 17 става.Ф 18 не.
  7. Голям разход на масло Zafira 1.8 125

    Може частично да си решиш проблема.Зависи от доста неща.
  8. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Колега,няма кутия която да няма номер,просто разбери,къде му е мястото,кутия със заличен номер не виждам смисъл.
  9. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Колега би ли написал номера на твоята кутия за да направим съпоставката и да преценим от каква кутия ще е най-удачно да се търси пета скорост?Имаше изказване,че повечето валове на голяма част от кутиите са с еднакъв размер ноооооо.... нека все пак видим как стоят нещата при теб .
  10. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Колега,дай номера на кутията от дизела..Ако си с Ф 17 то има таблица,по която може да се види коя кутия от дизел примерно би паснала на теб и по-конкретно 5-тата скорост.
  11. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Колега дай означенията по възможност и на двете кутии?!
  12. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Колеги,след изминати 1000-2000 километра с новата 5-та скорост,мога само да потвърдя положителния момент от цялата тази манипулация по смяна на двойката 5-та.По отношение,разход,скорост коментара ми е положителен.
  13. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Колега,на първо четене от немските публикации за скоростните кутии ,а именно тези две горе посочените на първо четене най-вече се различават в двойките предавателни числа най-вече за 4-та и пета скорост,като в полза на V1 е по-малкото предавателно число: за 4-та при (МТА) 0,946=35/37 при V1 0,854=35/41 , за пета скорост 0,756=31/41 при V1 0,674=29/43 относно МТА до колкото успява да се навърже от немските пояснения тези кутии се слагат при автоматични скоростни кутии или според превода на такива с автоматичен съединител,което горе долу бие пак на там но определено тези с МТА-то са монтирани при автоматични скорости.Т.е. има ги във варианти с автоматични скорости и ръчни такива,като моята Ф17-ка е с ръчни такива скорости,а МТА-то е някакво съкращение на немски,за което моля,ако някой има по-добро обяснение или пояснение да го даде.От графата на задвижване на съединителя излизат три варианта,а именно с жило,хидравличен (лагер помпа) и автоматичен,предполагам хидро съединител,каквито са при автоматиците. Автоматична мех-ск.кутия - MTA
  14. Vectra b 1.8 16v

    Почти нищо не може да се направи по двг или ако може то ефекта ще е минимален.
  15. Къси скорости при Зафира Х18ХЕ1

    Днес с малко усилия поставих 5-та дълга на моята къса F17C394.Упражнението трая около час и малко,понеже единия от болтовете на капака на 5-та скорост е леко скрит и ми костваше време докато го развия.Определено има ефект.оборотите на пета падат с около 750-800.Двигателят си ги поема добре и няма проблем.
×