Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

dgorom

Потребители
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dgorom

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra A C18NZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Здравейте на всички колеги от форума!!!Току що се регистрирах, за да помоля всички за помощ при проблема на моята желязна (до момента) Vectra!!!Та...карам си я от около 6г. кротко и полека колицата само при нужда и се кълна в нея като супер надеждна кола и преди ден запалих,гасих и карах из града и както си карах без видима причина изгасна и долази до паркинга!!!Предаде ме най-подло и безцеремонно ...Изтеглих я до гаража и се почна...стартера върти...акумулатора е ОК...помпата се чува...дюзата пръска...замерих бобината с мултицет - не е избила на маса намотките 1-вична и 2-торична имат нужното съпротивление...свещите са NGK и до сега са работили идеално...замерих кабелите и капачката на делкото- от палчетата до лулите кабелите си дават точните омове съпротивление...открих скъсан кабел за маса от генератора към двигателя- завит е отзад при капачката за маслото...никакъв резултат!!!И реших, че ще купувам комутатор (моя е изнесен извън делкото под една пластмаса под чистачките)...да ама не... с мосче на диагностиката измига 25-високо напрежение на дюзата и 29-ниско напрежение на релето за помпата!!!Релето ли ми прави проблем или какво друго... вече се обърках???Извинете ме за многото думи и предварително благодаря за всяка помощ по въпроса!!! П.П.Отново имам желязна Vectra...оказа се комутатор!!!50лв. нов немски...15 мин. работа и запали от раз!!!Поздрави на всички!!!
×